Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tieto problemy maju vylucne auta, ktore jazdia kratky trasy a ktorym sa nestihne niekolkokrat po sebe dokoncit vypalovanie DPF. Pocet vypalovani sa da vytiahnut z riadiacej jednotky a normalny servis by to mal dokazat analyzovat ana zaklade toho vyvodit nejakej zavery a dat doporucenia, ako s autom jazdit. Faktom je, ze tieto problemy su a po facelifte 2015 auto na zaklade poctu regenrecii DPF doporuci skorsiu vymenu oleja.JSEM PSAL JEZDÍM ,,I,, PO PRAZE NE JENOM V PRAZE. JSEM RÁD, ŽE SE AUTOMAT STAVA SNDARTEM I V EU. TO MĚ FAKT POTĚŠILO.
To je zajímavé, že jsem tu nabídku dostal taky. Tak kde mám problém? S naftou v oleji, nebo s vačkovým hřídelem? Podotýkám, že to auto bylo 3x na garanční prohlídce a 4x v něm měnili olej v autorizovaném servise. A teď babo raď. Nepochybuji o tom, že tady ty všeználkové tomu rozumí lépe, než v těch autorizovaných servisech. O Trollech ani nemluvě.Ano, ale to sa jednalo o problem s vackovym hriadelom.
To bylo poslední auto které jsem si koupil. teď už jenom OL a max na dva roky. To je strop a klidně mazdu v dieseluVí, že u dieselového E-Pace bude měnit olej po 34 000 km, protože mu to prodejce teď řekl. Moderátoři Jaguár fóra se mají na co těšit.
Zobrazit přílohu 10211
To se ptáš na špatném místě.Tak kde mám problém? S naftou v oleji, nebo s vačkovým hřídelem?
Co je zkratka OL? Obyčejný lempl?To bylo poslední auto které jsem si koupil. teď už jenom OL. max na dva roky. To je strop a klidně mazdu v dieselu
Bohužel, vstřikování AdBlue nijak nesouvisí s ředěním oleje naftou.S vackovym hriadelom problem nemas, to by ti ho uz vymenili. Ak chces mat pokoj, ponuku vyuzi a kup si benzin a budes mat pokoj. Alebo si kup diesel inej znacky, ale s inym typom DPF, najlepsie s AdBlue. To sice nevylucuje ine problemy, ale prenikanie nafty do oleja by uz nemalo nastavat, aspon nie v takom mnozstve. Sudne spory ti pokoj neprinesu a hlavne budu dlho trvat s neistym vysledkom.
Mozno nie priamo, ale pokial viem, auto s tymto systemom uz netrpia tymto problemom.Bohužel, vstřikování AdBlue nijak nesouvisí s ředěním oleje naftou.
Ještě si mi nevysvětlil, proč jsi otočil o 180°. Ja tě neurážím. Naopak ti děkuji, že jsi mě zasvětil do problému. Díky tobě vím, že Mazda nemá jenom jeden problém, ale že jich má hned min. dva. Vačky,vahadla a ředění oleje.Co je zkratka OL? Obyčejný lempl?
Mě stačili třeba autobusy (konkrétně třeba Iveco Crossway nebo Evadis) s močovinou. Bus nalítal přes 500km denně a cca 1 za měsíc byl v nouzáku kvůli tomu přívstřiku adbluečka. Je to jen další nesmysl co se přilepil na naftovej motor kvůli snížení NOxMozno nie priamo, ale pokial viem, auto s tymto systemom uz netrpia tymto problemom.
SouhlasímBohužel, vstřikování AdBlue nijak nesouvisí s ředěním oleje naftou.
Souhlasím až za hrob. Stačilo mi měnit olej u pána s BMW 530d olej kde byl servisní interval 30000 (pána samozřejmě nezajímalo že počítač už na něj v 21000km hlásal že má olej na SR...) a když jsem povolil ten šroub tak jsem nevěděl jestli pod něj mám strčit nádobu nebo chleba co z toho pomalým krokem sunulo za nutelu. A po kouknutí pod víko jsem konstatoval, že na něj přijdou za chvíli ekologové za tu naleptanou vazelínu co tam má.Ví, že u dieselového E-Pace bude měnit olej po 34 000 km, protože mu to prodejce teď řekl. Moderátoři Jaguár fóra se mají na co těšit.
Zobrazit přílohu 10211
Ještě že ten pán prodejce nezná slovo Takata, to by tady spustil tak 100 nasobně vícJeště si mi nevysvětlil, proč jsi otočil o 180°. Ja tě neurážím. Naopak ti děkuji, že jsi mě zasvětil do problému. Díky tobě vím, že Mazda nemá jenom jeden problém, ale že jich má hned min. dva. Vačky,vahadla a ředění oleje.
Tak včera jsem navštívil několik prodejců jiných značek , protože si hodlám koupit auto s kterým bych mohl vyrazit na dovolenou, bez obav, že tam nedojedu. Když jsem jim popsal situaci, že mi teče nafta do oleje a mazda tvrdí, že je to normální, tak všichni opakuji všichni si svorně ťukali na čelo. Nejvíc mě ale nadchl Jaguar E-Pace. Pochopitelně jsem se zeptal, jak často se mění olej? Odpověď zněla 34.000 km, nebo každé dva roky. . Jestli někdo nevěří ať si to ověří.
Proč bych měl někomu cizímu vysvětlovat jeho soukromé dojmy, notabene, když vůbec nemá ánunk, o co technicky jde? Urážíš tady všechny řečmi o spiknutích atp., až z tebe mají legraci. Když budeš používat alespoň nějakou interpunkci a třeba si někdy i vypneš Caps Lock, nebudu se muset ptát, co je to "OL." Ano, airbagy, plynové vzpěry zadních dveří, sedadla, prasklé trubky intercoolerů, Skyactiv-G motory s děravým blokem, L5 motory s volnými pístními čepy, prasklé držáky převodovek, ježiš toho je...Ještě si mi nevysvětlil, proč jsi otočil o 180°. Ja tě neurážím. Naopak ti děkuji, že jsi mě zasvětil do problému. Díky tobě vím, že Mazda nemá jenom jeden problém, ale že jich má hned min. dva. Vačky,vahadla a ředění oleje.
V klidu, to se tě netýká Tohle vypustila i Honda v Civicu 1.8 V-Tec do oběhu děravej blokSkyactiv-G motory s děravým blokem ? Desis ma
Protože jsem byl 3x na garanční prohlídce a v servisu mi řekli, že je vše OK. Žádný problém nemám. Ty to tady tvrdíš taky a jseš asi jedinej, kterej ví o čem tady mluví. Takže já nemám žádný problém, až na to, že jsem 3x nedojel do cíle mé cesty, 3x mě tahala odtahovka s autem v záruce. Tak mě to zajímalo, proč jsi otočil?Proč bych měl někomu cizímu vysvětlovat jeho soukromé dojmy, notabene, když vůbec nemá ánunk, o co technicky jde? Urážíš tady všechny řečmi o spiknutích atp., až z tebe mají legraci. Když budeš používat alespoň nějakou interpunkci a třeba si někdy i vypneš Caps Lock, nebudu se muset ptát, co je to "OL." Ano, airbagy, plynové vzpěry zadních dveří, sedadla, prasklé trubky intercoolerů, Skyactiv-G motory s děravým blokem, L5 motory s volnými pístními čepy, prasklé držáky převodovek, ježiš toho je...
A tento tvůj soukromý dojem mi ukládá nějaké povinnosti něco vysvětlovat?Protože jsem byl 3x na garanční prohlídce a v servisu mi řekli, že je vše OK. Žádný problém nemám. Ty to tady tvrdíš taky a jseš asi jedinej, kterej ví o čem tady mluví. Takže já nemám žádný problém, až na to, že jsem 3x nedojel do cíle mé cesty, 3x mě tahala odtahovka s autem v záruce. Tak mě to zajímalo, proč jsi otočil?