• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Motáš tady několik věci dohromady a dokonce si myslím. že to děláš úmyslně.
1. Že se ředí/dostává olej do spalovacího prostoru nebo naopak palivo není normální jev!! jak se snažíš tady prezentovat. To ti potvrdí 99 soudních znalců ze 100. Ten jeden, který to nepotvrdí, to bude ten kterého si zaplatí Mazda. Tím si to celé podělal. :) To se děje u starých aut a je nutná GO motoru. To, že se to děje u auta, které ma najeto 20.000 je výrobní nebo konstrukční vada.
2. Že piliny v oleji, nemají co dělat to je snad jasné každému, jenom expert @lakilaki to nějak nemůže pochopit. Jedná se o výrobní, konstrukční vadu, kterou tady expert na WIN ani nepopírá, protože přesně vi, kterých aut se to týká. To samo o sobě o něčem vypovídá a souvisí to s vahadly a vačkami jak to tady někde bylo již popsáno.
3. Vypalováni DPF je samostatný jev, který probíhá nějak, ale s naftou v oleji nebo pilinami v oleji nemá nic společného.
4. Saze v oleji. No je další blábol, který jsem už taky slyšel v autorizovaném servise = noty, manual zastoupení Mazdy, jak maskovat výrobní, konstrukční vady.
3. To že auto není vhodné do města, nebo na krátké trasy je opět blábol. Opakuji, auto má automat a ten tam Japonec nacpal proto aby se ním jezdilo po dálnici? Je někde v manuálu napsáno, že auto není vhodné do městského provozu?? Neniiii!!
Nebrečím tady, nestěžuji si tady, jenom varuji ostatní na co si mají dávat pozor. Doporučuji pozorně přečíst reklamační řad a nenechat ze sebe dělat hlupáka. Už to, že není vyřízená reklamace v termínu, je důvod k odstoupení od smlouvy a vůbec nemusím řešit proč jsem byl tahán odtahovkou 3x!! jestli to bylo kvůli pilinám, nebo naftě v oleji. To má řešit autorizovaný servis kam jsem byl odtažen 3x'!! a dost!! Teď jsem v očekávaní, kdy se to stane po čtvrté, protože závada nebyla odstraněna. Byl pouze vyměněn olej na moje náklady.

Děkuji všem za rady, hlavně Trollům, nebo těm kterých se to netýká, protože mají benzín nebo Mazdu starou něco kolem 10 let , nebo expertům, kteří se tady snaží mi namluvit, že nafta v oleji, piliny v oleji nebo dokonce saze v oleji, je jev normální.
Ještě jsem si vzpomněl na jedno odmítnutí reklamace, které někdo popsal na jinem foru, automechanikem autorizovaného servisu na Chodově. Důvod: přece každý ví jaké problémy má Mazda, tak si ji neměl kupovat. Nechá se to najít na netu.
Čoveče, na to že nečteš manuály, nevíš a ani nechceš cokoliv o autě vědět, nezajímají tě jakékoliv konstrkuční záležitosti, vlastně nechceš vůbec nic řešit a nehodláš si o problematice cokoliv říct,tak když ti někdo něco napíše,tak je z tebe najednou raketovej inženýr s 99 znalcema z oboru mechanického inženýrství za zádama :smuggrin::smuggrin::smuggrin: A to ještě že si v předchotim autě neměl airbagy třeba od značky Takata,to by potom byl s tebou mazec:smuggrin::smuggrin::smuggrin:

Ono by mi stačilo kdybych tím autem dojel v pohodě a bez nutnosti navštívit servis na dovolenou s rodinou tam a zpátky. A to Mazda není. :(
A to nebude žádný novější auto pro tebe (od roku cca 2005 určitě ne) :meh:

No jo, hold když někdo potřebuje pošpinit konkurenci, aby mu jeho krámek skvétal,tak se to dá dělat i tímto způsobem :bag::mooning::smuggrin::smuggrin::smuggrin::smuggrin:

Jako jsme v demokracii a pokud bude nějaký veřejný hlasování,tak bych klidně tohle téma smazal, protože tady nejde vůbec o řešení nějakého problému. I naprosto neznalej člověk když jsem mu dal přečíst ty nesmysli co píše pán jehož poslední auto byla Volha, tak mi řekl,že tomu nejde o žádnou reklamaci, podělení se o zkušensti s problémem nebo byť jen o to aby ho někdo politoval, ale je to čistě jen konkurence nějakýho jinýho krámku... I na MazdaClubu chodili takový co se tam podobnejma způsobama snažili zvýšit zisky klidně i autobazaru a prodejci jiných značek tam tohle předváděli běžně... Tak je máme zřejmě už i tady. Nic víc...:bag:
 
Poslední úprava:
Čoveče, na to že nečteš manuály, nevíš a ani nechceš cokoliv o autě vědět, nezajímají tě jakékoliv konstrkuční záležitosti, vlastně nechceš vůbec nic řešit a nehodláš si o problematice cokoliv říct,tak když ti někdo něco napíše,tak je z tebe najednou raketovej inženýr s 99 znalcema z oboru mechanického inženýrství za zádama :smuggrin::smuggrin::smuggrin:


A to nebude žádný novější auto pro tebe (od roku cca 2005 určitě ne) :meh:

No jo, hold když někdo potřebuje pošpinit konkurenci, aby mu jeho krámek skvétal,tak se to dá dělat i tímto způsobem :bag::mooning::smuggrin::smuggrin::smuggrin::smuggrin:
Tak to je už jak o u blbečku na dvorečku. Pořád dokola. Když není žádný problém, jenom špiním konkurenci, tak proč p. Kiriakovský nejvyšší šéf Mazdy prohlašuje ve SM, že nikdo nic neplatil? Vše jsem si musel zaplatit a auto mám v záruce. Proč vykupují reklamovaná auta s podmínkou, že si musíš koupit další popelnici s doplatkem? A co ten prodejce Auto Jeremiášova = bilej kůň? To je náhoda?
 
Motáš tady několik věci dohromady a dokonce si myslím. že to děláš úmyslně.
1. Že se ředí/dostává olej do spalovacího prostoru nebo naopak palivo není normální jev!! jak se snažíš tady prezentovat. To ti potvrdí 99 soudních znalců ze 100. Ten jeden, který to nepotvrdí, to bude ten kterého si zaplatí Mazda. Tím si to celé podělal. :) To se děje u starých aut a je nutná GO motoru. To, že se to děje u auta, které ma najeto 20.000 je výrobní nebo konstrukční vada.
2. Že piliny v oleji, nemají co dělat to je snad jasné každému, jenom expert @lakilaki to nějak nemůže pochopit. Jedná se o výrobní, konstrukční vadu, kterou tady expert na WIN ani nepopírá, protože přesně vi, kterých aut se to týká. To samo o sobě o něčem vypovídá a souvisí to s vahadly a vačkami jak to tady někde bylo již popsáno.
3. Vypalováni DPF je samostatný jev, který probíhá nějak, ale s naftou v oleji nebo pilinami v oleji nemá nic společného.
4. Saze v oleji. No je další blábol, který jsem už taky slyšel v autorizovaném servise = noty, manual zastoupení Mazdy, jak maskovat výrobní, konstrukční vady.
3. To že auto není vhodné do města, nebo na krátké trasy je opět blábol. Opakuji, auto má automat a ten tam Japonec nacpal proto aby se ním jezdilo po dálnici? Je někde v manuálu napsáno, že auto není vhodné do městského provozu?? Neniiii!!
Nebrečím tady, nestěžuji si tady, jenom varuji ostatní na co si mají dávat pozor. Doporučuji pozorně přečíst reklamační řad a nenechat ze sebe dělat hlupáka. Už to, že není vyřízená reklamace v termínu, je důvod k odstoupení od smlouvy a vůbec nemusím řešit proč jsem byl tahán odtahovkou 3x!! jestli to bylo kvůli pilinám, nebo naftě v oleji. To má řešit autorizovaný servis kam jsem byl odtažen 3x'!! a dost!! Teď jsem v očekávaní, kdy se to stane po čtvrté, protože závada nebyla odstraněna. Byl pouze vyměněn olej na moje náklady.

Děkuji všem za rady, hlavně Trollům, nebo těm kterých se to netýká, protože mají benzín nebo Mazdu starou něco kolem 10 let , nebo expertům, kteří se tady snaží mi namluvit, že nafta v oleji, piliny v oleji nebo dokonce saze v oleji, je jev normální.
Ještě jsem si vzpomněl na jedno odmítnutí reklamace, které někdo popsal na jinem foru, automechanikem autorizovaného servisu na Chodově. Důvod: přece každý ví jaké problémy má Mazda, tak si ji neměl kupovat. Nechá se to najít na netu.

1. Nemas pravdu, Je to normalny jav sposobeny konstrukciou motora a DPF napriec znackami. Uz to tu bolo vysvetlovane. Prave preto je nutne pouzivat specialny olej pre motory s DPF (co zapricinuje dalsie problemy).
2. Piliny v motore samozrejme nemaju co hladat a je to sposobene konstrukcnou chybou motora a Mazda to priznala. Menila vackove hriadele a dalsie veci aj po zaruke.
3. Vypalovánie DPF je jav, ktory priamo suvisi s pritomnostou paliva v oleji.
4. ?
5. Auto s dieslovym motorom s DPF nie je vhodne do mesta, to je znamy fakt. Pravdou je, ze by na to mal predajca upozornit.
 
1. Nemas pravdu, Je to normalny jav sposobeny konstrukciou motora a DPF napriec znackami. Uz to tu bolo vysvetlovane. Prave preto je nutne pouzivat specialny olej pre motory s DPF (co zapricinuje dalsie problemy).
2. Piliny v motore samozrejme nemaju co hladat a je to sposobene konstrukcnou chybou motora a Mazda to priznala. Menila vackove hriadele a dalsie veci aj po zaruke.
3. Vypalovánie DPF je jav, ktory priamo suvisi s pritomnostou paliva v oleji.
4. ?
5. Auto s dieslovym motorom s DPF nie je vhodne do mesta, to je znamy fakt. Pravdou je, ze by na to mal predajca upozornit.
Tak ja to zopakuji ještě jednou. Je mi úplně jedno čím to je? Pilinami, naftou v oleji, vypalováním, sazemi nebo dalšími nesmysly, jako že podobné problémy mají i jiné značky. Dovedeš si představit, že ráno potřebuji vyrazit do Prahy a nejsem si jistý jestli tam s novým autem v záruce dorazím? A to se mi stalo 3x. Už to opakuji nejmíň po 20-te. A ten idiot, ředitel servisu Auto Jeremiášova mi řekne, to nic není, to je normální. Máte jenom snížený komfort cestování. U auta za 800.000,- Kč? Snad uznáš, že je to nehorázná drzost. A ještě mi vyhrožuje? Ředitel servisu u Bílého Koně. :-)
 
Ja ti rozumiem. Ale stale sme sa nedozvedeli, ci mas problem s pilinami v oleji, tzn. s vackovym hriadelom alebo sa jedna "iba" o riedenie oleja palivom, ktore je sposobene nedokoncenymi regeneraciami DPF.
 
Podle jeho slov ma problem se vsim. Drtiva vetsina z toho, napriklad nafta v oleji je proste nesetrne zachazeni s vozem (jezdeni kolem komina) z duvodu troufnu si rict nekolikanasobne neprovedene regenerace dpf.
Za naftu v oleji si dotycny muze ve velke mire sam, to ze si olej nekontroluje, podle jeho slov "neleze pod kapotu" je jeho pruser. Co se tyce pilin atd. to je vec k diskuzi, ale o tu dotycnemu ocividne nejde. Tudiz apeluji na nase spravce @Natural @Vitus @shr3k @Deri aby zvazili moznost zamceni/smazani tohoto topicu. Protoze jak uz bylo receno, je to uplne zbytecne.
 
Ja ti rozumiem. Ale stale sme sa nedozvedeli, ci mas problem s pilinami v oleji, tzn. s vackovym hriadelom alebo sa jedna "iba" o riedenie oleja palivom, ktore je sposobene nedokoncenymi regeneraciami DPF.
Tak to fakt nevím. :-) 3x jsem byl odtažen do autorizovaného servisu kde mi vyměnil olej na moje náklady, ale nikdy mi neřekli proč jsem musel být odtažen a proč vlastně měnili olej. Ja si myslím, že v tom autorizovaném servise by snad měli vědět čím to je. Když se to stalo po třetí a nedozvěděl jsem se příčinu, tak jsem pro jistotu nechal olej vypustit do kanystru abych případně nechal udělat rozbor oleje, kdyby si to soud vyžádal. Zatím jsem to nedělal, protože vycházím z reklamačního řadu, 3x opakovaná ta sama závada je důvod k výměně zboží za nové. Termín na vyřízení reklamace nedodrželi. Reklamaci neuznali. Závadu neodstranili. Pouze mi vyměnili měrku za novou s třemi ryskami :-) a to ve vší tichosti. Ani se neobtěžovali mě na to upozornit. Olej v kanystru mám, ale kdyby bylo zapotřebí, není problém ho znova vypustit z auta a udělat rozbor z poslední výměny oleje.
 
Podle jeho slov ma problem se vsim. Drtiva vetsina z toho, napriklad nafta v oleji je proste nesetrne zachazeni s vozem (jezdeni kolem komina) z duvodu troufnu si rict nekolikanasobne neprovedene regenerace dpf.
Za naftu v oleji si dotycny muze ve velke mire sam, to ze si olej nekontroluje, podle jeho slov "neleze pod kapotu" je jeho pruser. Co se tyce pilin atd. to je vec k diskuzi, ale o tu dotycnemu ocividne nejde. Tudiz apeluji na nase spravce @Natural @Vitus @shr3k @Deri aby zvazili moznost zamceni/smazani tohoto topicu. Protoze jak uz bylo receno, je to uplne zbytecne.
člověče, kdyby to bylo moji vinou, tak mi to dávno omlátili o hlavu. ty jsi přesně jeden z těch co má benzín a ještě rok 2008. A ještě v červené barvě :)

Je rok 2017 a auta už mají na vše kontrolky, dokonce mi to měří i tlak pneumatikách. takže nemusím běhat kolem auta s tlakoměrem. Zaspal si dobu, dnes už nemusíš mít v autě kladivo, kleště a šroubovák. Já nemám ani náhradní kolo. Dokonce se už vyrábí i auta, kde není potřeba ani řidič. :)
 
Poslední úprava:
Podle jeho slov ma problem se vsim. Drtiva vetsina z toho, napriklad nafta v oleji je proste nesetrne zachazeni s vozem (jezdeni kolem komina) z duvodu troufnu si rict nekolikanasobne neprovedene regenerace dpf.
Za naftu v oleji si dotycny muze ve velke mire sam, to ze si olej nekontroluje, podle jeho slov "neleze pod kapotu" je jeho pruser. Co se tyce pilin atd. to je vec k diskuzi, ale o tu dotycnemu ocividne nejde. Tudiz apeluji na nase spravce @Natural @Vitus @shr3k @Deri aby zvazili moznost zamceni/smazani tohoto topicu. Protoze jak uz bylo receno, je to uplne zbytecne.
Ono by taky bylo dobrý vědět jestli se ty brousící vačky týkají jeho auta nebo už to má z fabriky vyřešený, ale jako vždy, to se tu nedozvíš. Hlavně že to tu pořád mele...
Tak to fakt nevím. :) 3x jsem byl odtažen do autorizovaného servisu kde mi vyměnil olej na moje náklady, ale nikdy mi neřekli proč jsem musel být odtažen a proč vlastně měnili olej. Ja si myslím, že v tom autorizovaném servise by snad měli vědět čím to je. Když se to stalo po třetí a nedozvěděl jsem se příčinu, tak jsem pro jistotu nechal olej vypustit do kanystru abych případně nechal udělat rozbor oleje, kdyby si to soud vyžádal. Zatím jsem to nedělal, protože vycházím z reklamačního řadu, 3x opakovaná ta sama závada je důvod k výměně zboží za nové. Termín na vyřízení reklamace nedodrželi. Reklamaci neuznali. Závadu neodstranili. Pouze mi vyměnili měrku za novou s třemi ryskami :) a to ve vší tichosti. Ani se neobtěžovali mě na to upozornit. Olej v kanystru mám, ale kdyby bylo zapotřebí, není problém ho znova vypustit z auta a udělat rozbor z poslední výměny oleje.
A výsledky toho rozboru asi taky neukážeš, když i VIN (je to VIN ne WIN jak jsi psal) je velkej problém napsat... P.S.: rozbor oleje je možný (spíš by bylo lepší napsat věruhodný) z certifikovaný nádoby na odběr vzorků z oleje... Z kanistru nebo jiný PET flašky to je k ničemu
IMG_20170726_1058196.jpg

No jo, hold když někdo potřebuje pošpinit konkurenci, aby mu jeho krámek skvétal,tak se to dá dělat i tímto způsobem :bag::mooning::smuggrin::smuggrin::smuggrin::smuggrin:
 
Ono by taky bylo dobrý vědět jestli se ty brousící vačky týkají jeho auta nebo už to má z fabriky vyřešený, ale jako vždy, to se tu nedozvíš. Hlavně že to tu pořád mele...

A výsledky toho rozboru asi taky neukážeš, když i VIN (je to VIN ne WIN jak jsi psal) je velkej problém napsat... P.S.: rozbor oleje je možný (spíš by bylo lepší napsat věruhodný) z certifikovaný nádoby na odběr vzorků z oleje... Z kanistru nebo jiný PET flašky to je k ničemu
Zobrazit přílohu 10194

No jo, hold když někdo potřebuje pošpinit konkurenci, aby mu jeho krámek skvétal,tak se to dá dělat i tímto způsobem :bag::mooning::smuggrin::smuggrin::smuggrin::smuggrin:
To vše by měl udělat ten autorizovaný servis. Nebo se pletu? To že tady dám někomu VIN nebo mu pošlu olej v lahví nic neřeší. Děkuji za ochotu.
 
Ja ti rozumiem. Ale stale sme sa nedozvedeli, ci mas problem s pilinami v oleji, tzn. s vackovym hriadelom alebo sa jedna "iba" o riedenie oleja palivom, ktore je sposobene nedokoncenymi regeneraciami DPF.
3x jej odtáhli, protože byla hláška o nízkém tlaku oleje. Tedy nakonec bylo potřeba vyměnit olej, jelikož byl znehodnocen naftou. Nic víc, nic míň. Jak psal @shr3k došlo i k chybě SW, ale to určitě bylo také pořešeno přehráním. Takže jak jsem psal dříve, jde jenom o znehodnocení oleje naftou a do se děje díky krátkým trasám a nedokončenými a přerušenými regeneracemi.
 
člověče, kdyby to bylo moji vinou, tak mi to dávno omlátili o hlavu. ty jsi přesně jeden z těch co má benzín a ještě rok 2008. A ještě v červené barvě :)

Je rok 2017 a auta už mají na vše kontrolky, dokonce mi to měří i tlak pneumatikách. takže nemusím běhat kolem auta s tlakoměrem. Zaspal si dobu, dnes už nemusíš mít v autě kladivo, kleště a šroubovák. Já nemám ani náhradní kolo. Dokonce se už vyrábí i auta, kde není potřeba ani řidič. :)

Ty ses mi ale kus blba. :D :D
Na rozdil od tebe, ja si auto koupil ucelne takove jake mam, s benzinem protoze jsem vedel ze budu jezdit hlavne mesto, kde bych s naftou dopadl nejspise jako ty.
A na rozdil od tebe, jak uz jsem rekl, i kdyz mam benzin, tak nejakou zakladni znalost problematiky naftaku mam, coz je duvod proc jsem si koupil benzin.
Co se barvy tyce, to je snad kazdeho vec co se mu libi, nebo se snad pletu, nebo mi chces namluvit opak.
Mereni tlaku v pneumatikach je hrozna novinka to ti povim, ale tusim ze tahle tva "vymozenost" je od doby co jsou litaky (chces-li elektrony). Nemit nahradni kolo, jinak receno dojezdova sada, taky strasna "vymozenost" dnesni doby, pri nejlepsim 10 let stara.
 
To vše by měl udělat ten autorizovaný servis. Nebo se pletu? To že tady dám někomu VIN nebo mu pošlu olej v lahví nic neřeší. Děkuji za ochotu.
A co to teda řeší ??? To že tu meleš pátý přes devátý ? Vypadá to, že máš na autě všechny závady světa, ale zaslat VIN, aby jsme věděly jestli se tě vůbec týká problém vaček to raději nechceš . Připadáš mi jako jeden týpek co šéfoval MC a byl ze všech nejchytřejší, ale pořádně nic nedoložil. Řekni nám co tady vůbec chceš ? Řešit to nechceš, VIN nepošleš, rozbor oleje neuděláš tak o co ti jde ... O konstrukci motoru víš asi úplný kulový a kapotu motoru ani neotevřeš, protože máš na všechno kontrolky. Myslím že svým přístupem sis auto dojebal sám a o tom celém to je . A teď zase napiš něco přiblblého co vůbec nebude dávat smysl
 
Řekni nám co tady vůbec chceš ?

On uz to psal, dokonce nekolikrat, rika nam tu vsem jak jsou mazda spatny auta aby si je nikdo nekupoval, jak je auto jeremiasova bily kun mazdy, jak je tohle forum spatne ze s nim nesouhlasime, vseci tu jsme jenom nastrceni mazdou a rikame vse podle nich. To me teda v tom pripade mazda hodne podelala kdyz mi nedala sluzebni auto, ale musel jsem si ho koupit za svoje penize. Strasnej bordel tohle.


.... zaver zaveru, kus blba, kterej jen prudi a dost mozna to je jak rika Max, jen tady shazuje mazdu aby si prihral svuj kramecek.
 
No musím se zastat Pavelxxx , protože vede solidní debatu a je s ním normální řeč a ptá se, kde je problém... A od některých dostává slušné kapky. Neznalost neznamená, že ho hned shodíme jako školáka u tabule.
Dík za pochopení, snažil jsem se být slušný, ale chápu že slabší povahy to asi jen tak nevydrží :). Možná bychom se v reálu divili co jsou ti "všeználkové" zač a jaký mindrák si tu léčí oni. Slušně jsem se zeptal a čekal jsem slušnou odpověď, bystrý pozorovatel si obrázek udělá. Ten kdo chce urážet, na toho argumenty neplatí. :-).
 
o_O ty si ale opravdu úplně vymetenej, co dodat :rolleyes:...

Slušně jsem se zeptal a čekal jsem slušnou odpověď, bystrý pozorovatel si obrázek udělá.

No jestli byl prvni prispevek slusny, tak jsem cinskej srandista.
Az po tom co se po 3x snad Max zeptal na VIN, tak si mu ho dal, coz slo i na poprve, takze na povazenou. ;)
Uprimne, myslim si ze si tady z nas nikdo mindrak neleci a ani to s ostatnima nemame zapotrebi a jestli si myslis ze nebyt vas 2 tak by ze zboril svet, tak ses na velkym omylu. ;) (mysleno ty a byvali mazdak).

Pokud se snazis byt slusnej jen tak dal, tohle je pratelsky forum, ale nezlob se na me, ale prvni prispevky tomu nenapovidali a mysli si o tom co chces.

Pokud me oznacujes za vymetenyho, to je tvuj pohled, ale ja ze sve "vymetenosti" aspon zakladum naftaku rozumim a nestezuji si na spatny auto (jakej je to srot) v podobe naredenyho oleje atd.
 
Poslední úprava:
Do haje chlapi uz jim neodpovidejte, dyt na to cekaji.
Znudeni prodejci nebo manazeri neceho se v kanclu nudi tak chodi vysirat na fora.
 
Hlasoval som za Zamknout a poslouchat kecy o cenzure.
Bude to pre mňa prijateľnejšie , ako čítať dalej tie bezduché dristy od ByvalehoMazdak alias Pavelxxx.
Je to vsak iba 1 hlas.
 
čistit 15 stránek od flame a bulshit je nemožné, když to zamkneme, budou pindat někde jinde ....

Jen bych rád požádal všechny, koho ještě baví reagovat na tuto naprosto nekonstruktivní debatu, aby se snažili zachovat slušnost nebo se raději zdrželi přispívání. Díky a prima den :-)
 
Back
Top