- 3 498
Čoveče, na to že nečteš manuály, nevíš a ani nechceš cokoliv o autě vědět, nezajímají tě jakékoliv konstrkuční záležitosti, vlastně nechceš vůbec nic řešit a nehodláš si o problematice cokoliv říct,tak když ti někdo něco napíše,tak je z tebe najednou raketovej inženýr s 99 znalcema z oboru mechanického inženýrství za zádama :smuggrin::smuggrin::smuggrin: A to ještě že si v předchotim autě neměl airbagy třeba od značky Takata,to by potom byl s tebou mazec:smuggrin::smuggrin::smuggrin:Motáš tady několik věci dohromady a dokonce si myslím. že to děláš úmyslně.
1. Že se ředí/dostává olej do spalovacího prostoru nebo naopak palivo není normální jev!! jak se snažíš tady prezentovat. To ti potvrdí 99 soudních znalců ze 100. Ten jeden, který to nepotvrdí, to bude ten kterého si zaplatí Mazda. Tím si to celé podělal. To se děje u starých aut a je nutná GO motoru. To, že se to děje u auta, které ma najeto 20.000 je výrobní nebo konstrukční vada.
2. Že piliny v oleji, nemají co dělat to je snad jasné každému, jenom expert @lakilaki to nějak nemůže pochopit. Jedná se o výrobní, konstrukční vadu, kterou tady expert na WIN ani nepopírá, protože přesně vi, kterých aut se to týká. To samo o sobě o něčem vypovídá a souvisí to s vahadly a vačkami jak to tady někde bylo již popsáno.
3. Vypalováni DPF je samostatný jev, který probíhá nějak, ale s naftou v oleji nebo pilinami v oleji nemá nic společného.
4. Saze v oleji. No je další blábol, který jsem už taky slyšel v autorizovaném servise = noty, manual zastoupení Mazdy, jak maskovat výrobní, konstrukční vady.
3. To že auto není vhodné do města, nebo na krátké trasy je opět blábol. Opakuji, auto má automat a ten tam Japonec nacpal proto aby se ním jezdilo po dálnici? Je někde v manuálu napsáno, že auto není vhodné do městského provozu?? Neniiii!!
Nebrečím tady, nestěžuji si tady, jenom varuji ostatní na co si mají dávat pozor. Doporučuji pozorně přečíst reklamační řad a nenechat ze sebe dělat hlupáka. Už to, že není vyřízená reklamace v termínu, je důvod k odstoupení od smlouvy a vůbec nemusím řešit proč jsem byl tahán odtahovkou 3x!! jestli to bylo kvůli pilinám, nebo naftě v oleji. To má řešit autorizovaný servis kam jsem byl odtažen 3x'!! a dost!! Teď jsem v očekávaní, kdy se to stane po čtvrté, protože závada nebyla odstraněna. Byl pouze vyměněn olej na moje náklady.
Děkuji všem za rady, hlavně Trollům, nebo těm kterých se to netýká, protože mají benzín nebo Mazdu starou něco kolem 10 let , nebo expertům, kteří se tady snaží mi namluvit, že nafta v oleji, piliny v oleji nebo dokonce saze v oleji, je jev normální.
Ještě jsem si vzpomněl na jedno odmítnutí reklamace, které někdo popsal na jinem foru, automechanikem autorizovaného servisu na Chodově. Důvod: přece každý ví jaké problémy má Mazda, tak si ji neměl kupovat. Nechá se to najít na netu.
A to nebude žádný novější auto pro tebe (od roku cca 2005 určitě ne) :meh:Ono by mi stačilo kdybych tím autem dojel v pohodě a bez nutnosti navštívit servis na dovolenou s rodinou tam a zpátky. A to Mazda není.
No jo, hold když někdo potřebuje pošpinit konkurenci, aby mu jeho krámek skvétal,tak se to dá dělat i tímto způsobem :bag::mooning::smuggrin::smuggrin::smuggrin::smuggrin:
Jako jsme v demokracii a pokud bude nějaký veřejný hlasování,tak bych klidně tohle téma smazal, protože tady nejde vůbec o řešení nějakého problému. I naprosto neznalej člověk když jsem mu dal přečíst ty nesmysli co píše pán jehož poslední auto byla Volha, tak mi řekl,že tomu nejde o žádnou reklamaci, podělení se o zkušensti s problémem nebo byť jen o to aby ho někdo politoval, ale je to čistě jen konkurence nějakýho jinýho krámku... I na MazdaClubu chodili takový co se tam podobnejma způsobama snažili zvýšit zisky klidně i autobazaru a prodejci jiných značek tam tohle předváděli běžně... Tak je máme zřejmě už i tady. Nic víc...:bag:
Poslední úprava: