• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
...... v podobě Auto Jeremiášova, aby mohli prodávat auta s výrobní vadou a udělat Čechu idioty. Jak je vidět, tak se jim to daří a nejenom s auty......
Tak v tvojom pripade snaha predajcu, udělat idiota z Čecha , bola výnimočne úspešná, dokonca s trvalou zmenou tvojho mentalneho stavu. :-(
 
Ahoj, využívám tedy tvé nabídky a posílám VINy JMZKEN92800416204 a druhá JMZKEN92800439561.
Obě dvě auta už mají nový typ vahadel SH09-12-150, takže vše v pořádku. Starý typ vahadel o které se vačka mlela byl SH01-12-150A
 
Obě dvě auta už mají nový typ vahadel SH09-12-150, takže vše v pořádku. Starý typ vahadel o které se vačka mlela byl SH01-12-150A
A ještě jedna prosba. dokážeš mi prosím jako laikovi vysvětlit jak se bere ta nafta v oleji? Jedno auto ten problém má, to druhé zatím ne. Díky.
 
Poslední úprava:
A ještě jedna prosba. dokážeš mi prosím jako laikovi vysvětlit jak se bere ta nafta v oleji? Jednou auto ten problém má, to druhé zatím ne. Díky.
Bože môj !
To je uz fakt tak tazke precitat si navod k svojmu autu ?!
Internetove auto webstránky sa hemžia radami, ako jazdiť s autom s DPF bez problémov.
Alebo skúšaš(te) trpezlivost mazdaklaňákov ?
 
Stačí zadat do Google tři slova: dpf ředění oleje a člověk se dozví dost i jako laik.
 
Že se ředí/dostává olej do spalovacího prostoru nebo naopak palivo ať je to benzín nebo nafta do mazacího okruhu je naprosto normální jev. Je to dáno netěstnostmi pístních kroužků. Jde jen o to kolik se tam toho dostane. Mraky lidí nejčastěji zná problém toho že se olej dostává do spalovací místnosti (dalo by se říct že se mísí s benzínem). Pokud je motor jak se říká "TOP Stav",tak se toho oleje dostává tak málo,že je to neznatelné při kontrole množství oleje že by olej ubýval, ale přeci jen se sem a tam nějaký ten kousek spálí. Samozřejmě to funguje i obráceně kvůli oněm netěsnostem mezi pístními kroužky a stěnou válce (můžou to být třeba drážky po honování ve stěně válce), takže se dostává palivo (benzín/nafta/etanol/olej na hranolky,atd...) do olejové náplně. Musíš taky brát v potaz že ve spalovací komoře jsou obrovské tlaky,které tomuhle "proceďování" oleje nebo paliva taky hodně pomáhají.Pořád se bavíme o pěkně zajetém motoru,který nemá žádné mechanické problémy neboli "TOP Stav". Toho množství paliva nebo oleje (berte to z jaký chce stránky) je tak malý že se stihne vypařit/spálit dřív než dojde k nějakýmu nahromadění a bylo by to vidět na měrce/poteče z vejfuku olej. Samozřejmě i stíhmhle miniaturním ředěním výrobci olejů/katalizátorů atd... samozřejmě počítají a když vezmu teda variantu "ředí se olej palivem" tak s tím výrobci olejů samozřejmě počítají a olej je svojí aditivací chráněný.
Jenže teď začne ta pohádka: Jednoho růžovýho dne si ouřadové vzpoměli,že vznětový (diesel) motory nebo i zážehový (třeba benzín) motory (hlavně s přimym vstřikovánim) při spalovacim procesu vyprodukujou pevný částice (říkejme jim prostě saze). A tyhle saze je potřeba zachytit aby nám občanům se neničilo zdravý a všechno bylo zalitý sluncem. Takže konstruktéři přišli na věc zvanou DPF neboli filtr pevných částic kterej tyhle saze pochytá... Tak jako pytlík u vysavače se časem zanese,tak se zanese i DPF. Jenže vyhodit ho pokaždý jako pytlík u vysavače by byl obrovskej luxus,tak místo vyhození a namontování novýho každejch cca 400km se prostě udělá regenerace. Zatím nejlíp vymyšlenou věcí jak se zbavit sazí (a takhle se třeba čistí i svíčky na benznových motorech) je pomocí hoření/velkýho tepla. Takže ta regenerace je lajcky přeloženo "vypálení" filtru pevných částic. No jo,jenže jak ten filtr člověk vypálí ? Samozřejmě nebudeme každých cca 400km tankovat do výfuku benzín a škrtat sirkou. Takže se ta "nadměrná teplota" musí udělat už v motoru aby došla přes výfukový potrubí až k filtru a tím pádem došlo ke spálení těch sazí. A ta nadměrná teplota se tam udělá tak,že vstřikovače nebo klidně jeden samotný vstřikovač pustí prostě mnohonásobně víc paliva (pro tebe nafty) a funguje to jako když přiložíš do kotle. Prostě se ti podařilo zvednout teplotu. Ale jak jsem psal nahoře,tak v motorovym prostoru jsou prostě netěsnosti (některý tam i musí být) a těmahle netěsnostma se to enormní množství paliva dostává do olejového oběhu... No a tady to je. Tady je ta vaše konstrukčí katastrofická chyba. A jak tu chybu co nejvíc eliminovat ? Nejezdit krátký trasy a nechat motor pořádně se ohřát i sešlápnutim víc plynu. Protože když ten motor občas i svižnou jízdou víc ohřeš,tak samotnou jízdou zvedneš teplotu ve výfukovym potrubí a najednou děláš (byť o tom nevíš) takovou "samo" regeneraci. Proto diesly co jezdí delší trasy nebo jim lidi víc nakládaj,tak tolik ty auta nemají potřebu častý regenerace a tudíž se jim olej tolik nemísí s palivem.

Samozřejmě jsou systémy (mam pocit že žabožrouti to maj ???),že se ten jeden vstřikovač dá až k DPF filtru a pak nestříká do spalovací místnosti,ale přímo k němu,jenže tím dochází k poškozování DPFka. Ale to byla jen taková druhá konstrukční odbočka.

Prosím všechny zkušený,čtěte tohle s velkou tolerancí,protože se snažim tady popsat něco lidem, co nečtou ani manuál k autu.

Pro @Byvaly Mazdak : Stačí zadat do Googlu (jestli víš co to je) "nafta v oleji dpf" a uvidíš,že to není problém mazdy,respektive to není problém vůbec... Je to konstrukční vlastnost vznětových motorů s dpf filtrem.
Takže očekávám,že pošleš teď k soudu celou planetu
Pokud nedokážeš hledat na Google,nebo nevíš co to je,tak jsem ti ulehčil práci: https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=nafta+v+oleji+dpf
 
Upřesnil bych, že dodatečně vstříknutá nafta začne hořet až na oxidačním katalyzátoru těsně před DPF (katalyzátor a DPF jsou v jednom těle).

Dodatečný vstřikovač těsně před filtr používá Fiat a Ford u dodávek (kvůli městskému provozu, Renault u 2,0dCi (u Euro 6 už jedou standartně jak ostatní automobilky, tedy dodatačný vstřik při výfuku - tedy dochází ředění oleje naftou) a Toyota u svých D4D, v současné době používá motory BMW.

Jinak Max6 pěkně popsáno. :D
 
Poslední úprava:
Že se ředí/dostává olej do spalovacího prostoru nebo naopak palivo ať je to benzín nebo nafta do mazacího okruhu je naprosto normální jev. Je to dáno netěstnostmi pístních kroužků. Jde jen o to kolik se tam toho dostane. Mraky lidí nejčastěji zná problém toho že se olej dostává do spalovací místnosti (dalo by se říct že se mísí s benzínem). Pokud je motor jak se říká "TOP Stav",tak se toho oleje dostává tak málo,že je to neznatelné při kontrole množství oleje že by olej ubýval, ale přeci jen se sem a tam nějaký ten kousek spálí. Samozřejmě to funguje i obráceně kvůli oněm netěsnostem mezi pístními kroužky a stěnou válce (můžou to být třeba drážky po honování ve stěně válce), takže se dostává palivo (benzín/nafta/etanol/olej na hranolky,atd...) do olejové náplně. Musíš taky brát v potaz že ve spalovací komoře jsou obrovské tlaky,které tomuhle "proceďování" oleje nebo paliva taky hodně pomáhají.Pořád se bavíme o pěkně zajetém motoru,který nemá žádné mechanické problémy neboli "TOP Stav". Toho množství paliva nebo oleje (berte to z jaký chce stránky) je tak malý že se stihne vypařit/spálit dřív než dojde k nějakýmu nahromadění a bylo by to vidět na měrce/poteče z vejfuku olej. Samozřejmě i stíhmhle miniaturním ředěním výrobci olejů/katalizátorů atd... samozřejmě počítají a když vezmu teda variantu "ředí se olej palivem" tak s tím výrobci olejů samozřejmě počítají a olej je svojí aditivací chráněný.
Jenže teď začne ta pohádka: Jednoho růžovýho dne si ouřadové vzpoměli,že vznětový (diesel) motory nebo i zážehový (třeba benzín) motory (hlavně s přimym vstřikovánim) při spalovacim procesu vyprodukujou pevný částice (říkejme jim prostě saze). A tyhle saze je potřeba zachytit aby nám občanům se neničilo zdravý a všechno bylo zalitý sluncem. Takže konstruktéři přišli na věc zvanou DPF neboli filtr pevných částic kterej tyhle saze pochytá... Tak jako pytlík u vysavače se časem zanese,tak se zanese i DPF. Jenže vyhodit ho pokaždý jako pytlík u vysavače by byl obrovskej luxus,tak místo vyhození a namontování novýho každejch cca 400km se prostě udělá regenerace. Zatím nejlíp vymyšlenou věcí jak se zbavit sazí (a takhle se třeba čistí i svíčky na benznových motorech) je pomocí hoření/velkýho tepla. Takže ta regenerace je lajcky přeloženo "vypálení" filtru pevných částic. No jo,jenže jak ten filtr člověk vypálí ? Samozřejmě nebudeme každých cca 400km tankovat do výfuku benzín a škrtat sirkou. Takže se ta "nadměrná teplota" musí udělat už v motoru aby došla přes výfukový potrubí až k filtru a tím pádem došlo ke spálení těch sazí. A ta nadměrná teplota se tam udělá tak,že vstřikovače nebo klidně jeden samotný vstřikovač pustí prostě mnohonásobně víc paliva (pro tebe nafty) a funguje to jako když přiložíš do kotle. Prostě se ti podařilo zvednout teplotu. Ale jak jsem psal nahoře,tak v motorovym prostoru jsou prostě netěsnosti (některý tam i musí být) a těmahle netěsnostma se to enormní množství paliva dostává do olejového oběhu... No a tady to je. Tady je ta vaše konstrukčí katastrofická chyba. A jak tu chybu co nejvíc eliminovat ? Nejezdit krátký trasy a nechat motor pořádně se ohřát i sešlápnutim víc plynu. Protože když ten motor občas i svižnou jízdou víc ohřeš,tak samotnou jízdou zvedneš teplotu ve výfukovym potrubí a najednou děláš (byť o tom nevíš) takovou "samo" regeneraci. Proto diesly co jezdí delší trasy nebo jim lidi víc nakládaj,tak tolik ty auta nemají potřebu častý regenerace a tudíž se jim olej tolik nemísí s palivem.

Samozřejmě jsou systémy (mam pocit že žabožrouti to maj ??),že se ten jeden vstřikovač dá až k DPF filtru a pak nestříká do spalovací místnosti,ale přímo k němu,jenže tím dochází k poškozování DPFka. Ale to byla jen taková druhá konstrukční odbočka.

Prosím všechny zkušený,čtěte tohle s velkou tolerancí,protože se snažim tady popsat něco lidem, co nečtou ani manuál k autu.

Pro @Byvaly Mazdak : Stačí zadat do Googlu (jestli víš co to je) "nafta v oleji dpf" a uvidíš,že to není problém mazdy,respektive to není problém vůbec... Je to konstrukční vlastnost vznětových motorů s dpf filtrem.
Takže očekávám,že pošleš teď k soudu celou planetu
Pokud nedokážeš hledat na Google,nebo nevíš co to je,tak jsem ti ulehčil práci: https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=nafta+v+oleji+dpf
Ok, díky moc za laický výklad. Manuál, nebo to co k tomu Mazda dodává, jsem četl několikrát a myslím že poměrně dost pečlivě a né jen já ale i kolega, ale že by tam někdo tohle popisoval, to tam fakt nikde není. O tomhle tam není ani zmínka jediné co návod doporučuje je týdenní kontrola oleje... což řekněme si upřímně a to jsem měl už několik dieselů před tímto, nikdy nedělal, maximálně jsem olej doléval, že by mi ho tolik přibejvalo s tím jsme se potkal poprvé. A všechny jsem prodával cca ve 200 tis a nikdy si nikdo z kupujících nestěžoval, šlapaly vždy jako hodinky. Je fakt že DPF neměl žádný :-(.. Ještě jednou díky....

PS: ostatní "inteligenty" kterých jsem se na nic neptal poprosím o zdržení se komentářů.. hodně svědčí o vaší inteligenci, pokud se dá o něčem takovém hovořit.

Děkuji P
 
No, myslím že zrovna ty s byvalým mazdakem, by jste o "inteligenci" měli pomlčet.

To co napsal @Max6 je samozřejmě pravda, jenže je to psáno stylem "pro debila" (a myslím že v tomto duchu to také psal), protože vše se dá najít různě na netu, jenže to by nějací dotyční neměli být chcíplí si to najít viz. kometář typu "já to hledat nebudu, do manuálu jsem se nedíval atd." od bývalého mazďáka, to už je trošku retardace a pak mi tu něco povídejte o kvalitě aut mazda.

Jak si sám řekl, měl si nafťáky bez DPF, což je diametrální rozdíl.
Dřív nebyla potřeba regenerace DPF, tudíž se nedostávala nafta do olejové náplně v takovém měřítku jako teď.
Tohle ale není chyba auta jako takového, to je prostě běžný jev, který se děje snad u všech aut co mají DPF, pokud nevěříš můžeš se podívat na recenzi Mazdy 6 GH (bazarovky), kde o tomto přesně Honza Koubek mluví https://www.stream.cz/bazarovky/10012546-mazda-6-2009 (čas 3:30) mimo jiné GH je ročník od 2008.
Pokud něco nevíš, máš si to najít ... DPF je "strašák" dlouhá léta a udivuje mě, že o problémech s tím spojených nemáš ani páru (já jako benzíňák mám aspoň základy této problematiky nastudované).
A tak jak v běžném životě, neznalost pravidel neomlouvá.

Takže místo řečí o inteligenci a vykřikování, jak jsou mazdy špatná auta, by jste si tu svou inteligenci měli rozšířit na téma DPF.

Jinak si myslím že tohle téma je úplně zbytečné, smazat by myslím neuškodilo a pojďme se bavit o lepších tématech, například jestli Mazda ještě v budoucnosti udělá liftback nebo tak něco.
 
Poslední úprava:
Ok, díky moc za laický výklad. Manuál, nebo to co k tomu Mazda dodává, jsem četl několikrát a myslím že poměrně dost pečlivě a né jen já ale i kolega, ale že by tam někdo tohle popisoval, to tam fakt nikde není. O tomhle tam není ani zmínka jediné co návod doporučuje je týdenní kontrola oleje... což řekněme si upřímně a to jsem měl už několik dieselů před tímto, nikdy nedělal, maximálně jsem olej doléval, že by mi ho tolik přibejvalo s tím jsme se potkal poprvé. A všechny jsem prodával cca ve 200 tis a nikdy si nikdo z kupujících nestěžoval, šlapaly vždy jako hodinky. Je fakt že DPF neměl žádný :-(.. Ještě jednou díky....

PS: ostatní "inteligenty" kterých jsem se na nic neptal poprosím o zdržení se komentářů.. hodně svědčí o vaší inteligenci, pokud se dá o něčem takovém hovořit.

Děkuji P

Mam pocit, že sa nam tu prezentuje mazďácky Dr. Jekyll (Pavelxxx) and Mr. Hyde (Byvaly Mazdak)
 
No musím se zastat Pavelxxx , protože vede solidní debatu a je s ním normální řeč a ptá se, kde je problém... A od některých dostává slušné kapky. Neznalost neznamená, že ho hned shodíme jako školáka u tabule.
 
No musím se zastat Pavelxxx , protože vede solidní debatu a je s ním normální řeč a ptá se, kde je problém... A od některých dostává slušné kapky. Neznalost neznamená, že ho hned shodíme jako školáka u tabule.

No, ať si to kluci dělají podle svého uvážení. Jinak první příspěvek nebyl zrovna 2x friendly.

Neb třeba zde, https://www.mazdaklan.cz/threads/rez-u-zcela-noveho-auta.1361/#post-31356 týpek má problém, normálně se zeptal, dostalo se mu odpovědi. ;-)
 

Přílohy

  • Bez názvu.png
    Bez názvu.png
    26,5 KB · Zobrazení: 15
Poslední úprava:
Že se ředí/dostává olej do spalovacího prostoru nebo naopak palivo ať je to benzín nebo nafta do mazacího okruhu je naprosto normální jev. Je to dáno netěstnostmi pístních kroužků. Jde jen o to kolik se tam toho dostane. Mraky lidí nejčastěji zná problém toho že se olej dostává do spalovací místnosti (dalo by se říct že se mísí s benzínem). Pokud je motor jak se říká "TOP Stav",tak se toho oleje dostává tak málo,že je to neznatelné při kontrole množství oleje že by olej ubýval, ale přeci jen se sem a tam nějaký ten kousek spálí. Samozřejmě to funguje i obráceně kvůli oněm netěsnostem mezi pístními kroužky a stěnou válce (můžou to být třeba drážky po honování ve stěně válce), takže se dostává palivo (benzín/nafta/etanol/olej na hranolky,atd...) do olejové náplně. Musíš taky brát v potaz že ve spalovací komoře jsou obrovské tlaky,které tomuhle "proceďování" oleje nebo paliva taky hodně pomáhají.Pořád se bavíme o pěkně zajetém motoru,který nemá žádné mechanické problémy neboli "TOP Stav". Toho množství paliva nebo oleje (berte to z jaký chce stránky) je tak malý že se stihne vypařit/spálit dřív než dojde k nějakýmu nahromadění a bylo by to vidět na měrce/poteče z vejfuku olej. Samozřejmě i stíhmhle miniaturním ředěním výrobci olejů/katalizátorů atd... samozřejmě počítají a když vezmu teda variantu "ředí se olej palivem" tak s tím výrobci olejů samozřejmě počítají a olej je svojí aditivací chráněný.
Jenže teď začne ta pohádka: Jednoho růžovýho dne si ouřadové vzpoměli,že vznětový (diesel) motory nebo i zážehový (třeba benzín) motory (hlavně s přimym vstřikovánim) při spalovacim procesu vyprodukujou pevný částice (říkejme jim prostě saze). A tyhle saze je potřeba zachytit aby nám občanům se neničilo zdravý a všechno bylo zalitý sluncem. Takže konstruktéři přišli na věc zvanou DPF neboli filtr pevných částic kterej tyhle saze pochytá... Tak jako pytlík u vysavače se časem zanese,tak se zanese i DPF. Jenže vyhodit ho pokaždý jako pytlík u vysavače by byl obrovskej luxus,tak místo vyhození a namontování novýho každejch cca 400km se prostě udělá regenerace. Zatím nejlíp vymyšlenou věcí jak se zbavit sazí (a takhle se třeba čistí i svíčky na benznových motorech) je pomocí hoření/velkýho tepla. Takže ta regenerace je lajcky přeloženo "vypálení" filtru pevných částic. No jo,jenže jak ten filtr člověk vypálí ? Samozřejmě nebudeme každých cca 400km tankovat do výfuku benzín a škrtat sirkou. Takže se ta "nadměrná teplota" musí udělat už v motoru aby došla přes výfukový potrubí až k filtru a tím pádem došlo ke spálení těch sazí. A ta nadměrná teplota se tam udělá tak,že vstřikovače nebo klidně jeden samotný vstřikovač pustí prostě mnohonásobně víc paliva (pro tebe nafty) a funguje to jako když přiložíš do kotle. Prostě se ti podařilo zvednout teplotu. Ale jak jsem psal nahoře,tak v motorovym prostoru jsou prostě netěsnosti (některý tam i musí být) a těmahle netěsnostma se to enormní množství paliva dostává do olejového oběhu... No a tady to je. Tady je ta vaše konstrukčí katastrofická chyba. A jak tu chybu co nejvíc eliminovat ? Nejezdit krátký trasy a nechat motor pořádně se ohřát i sešlápnutim víc plynu. Protože když ten motor občas i svižnou jízdou víc ohřeš,tak samotnou jízdou zvedneš teplotu ve výfukovym potrubí a najednou děláš (byť o tom nevíš) takovou "samo" regeneraci. Proto diesly co jezdí delší trasy nebo jim lidi víc nakládaj,tak tolik ty auta nemají potřebu častý regenerace a tudíž se jim olej tolik nemísí s palivem.

Samozřejmě jsou systémy (mam pocit že žabožrouti to maj ??),že se ten jeden vstřikovač dá až k DPF filtru a pak nestříká do spalovací místnosti,ale přímo k němu,jenže tím dochází k poškozování DPFka. Ale to byla jen taková druhá konstrukční odbočka.

Prosím všechny zkušený,čtěte tohle s velkou tolerancí,protože se snažim tady popsat něco lidem, co nečtou ani manuál k autu.

Pro @Byvaly Mazdak : Stačí zadat do Googlu (jestli víš co to je) "nafta v oleji dpf" a uvidíš,že to není problém mazdy,respektive to není problém vůbec... Je to konstrukční vlastnost vznětových motorů s dpf filtrem.
Takže očekávám,že pošleš teď k soudu celou planetu
Pokud nedokážeš hledat na Google,nebo nevíš co to je,tak jsem ti ulehčil práci: https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=nafta+v+oleji+dpf
Motáš tady několik věci dohromady a dokonce si myslím. že to děláš úmyslně.
1. Že se ředí/dostává olej do spalovacího prostoru nebo naopak palivo není normální jev!!! jak se snažíš tady prezentovat. To ti potvrdí 99 soudních znalců ze 100. Ten jeden, který to nepotvrdí, to bude ten kterého si zaplatí Mazda. Tím si to celé podělal. :) To se děje u starých aut a je nutná GO motoru. To, že se to děje u auta, které ma najeto 20.000 je výrobní nebo konstrukční vada.
2. Že piliny v oleji, nemají co dělat to je snad jasné každému, jenom expert @lakilaki to nějak nemůže pochopit. Jedná se o výrobní, konstrukční vadu, kterou tady expert na WIN ani nepopírá, protože přesně vi, kterých aut se to týká. To samo o sobě o něčem vypovídá a souvisí to s vahadly a vačkami jak to tady někde bylo již popsáno.
3. Vypalováni DPF je samostatný jev, který probíhá nějak, ale s naftou v oleji nebo pilinami v oleji nemá nic společného.
4. Saze v oleji. No je další blábol, který jsem už taky slyšel v autorizovaném servise = noty, manual zastoupení Mazdy, jak maskovat výrobní, konstrukční vady.
3. To že auto není vhodné do města, nebo na krátké trasy je opět blábol. Opakuji, auto má automat a ten tam Japonec nacpal proto aby se ním jezdilo po dálnici? Je někde v manuálu napsáno, že auto není vhodné do městského provozu??? Neniiii!!!
Nebrečím tady, nestěžuji si tady, jenom varuji ostatní na co si mají dávat pozor. Doporučuji pozorně přečíst reklamační řad a nenechat ze sebe dělat hlupáka. Už to, že není vyřízená reklamace v termínu, je důvod k odstoupení od smlouvy a vůbec nemusím řešit proč jsem byl tahán odtahovkou 3x!!! jestli to bylo kvůli pilinám, nebo naftě v oleji. To má řešit autorizovaný servis kam jsem byl odtažen 3x'!!! a dost!!! Teď jsem v očekávaní, kdy se to stane po čtvrté, protože závada nebyla odstraněna. Byl pouze vyměněn olej na moje náklady.

Děkuji všem za rady, hlavně Trollům, nebo těm kterých se to netýká, protože mají benzín nebo Mazdu starou něco kolem 10 let , nebo expertům, kteří se tady snaží mi namluvit, že nafta v oleji, piliny v oleji nebo dokonce saze v oleji, je jev normální.
Ještě jsem si vzpomněl na jedno odmítnutí reklamace, které někdo popsal na jinem foru, automechanikem autorizovaného servisu na Chodově. Důvod: přece každý ví jaké problémy má Mazda, tak si ji neměl kupovat. Nechá se to najít na netu.
 
Poslední úprava:
nafta v oleji, piliny v oleji nebo dokonce saze v oleji, je jev normální.
Pokud hledáš auto, kde se nic z toho neděje, nedoporučuji cokoliv, co má přímý vstřik nafty, EGR, turbodmychadlo a DPF, optimální kára je pak W124 v provedení 300D (atmosféra).
W124-2.jpg
 
Back
Top