• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Ale jo, teda aspoň dámy v mém okolí,kterým jsem o tvých znalostech vyprávěl věděli o dieselových motorech víc než ty.

P.S.: Tuhle hlášku už známe, nemusíš to tu spamovat. Trochu teda zaspamuju i já: Pošleš už konečně to VIN aby bylo vidět jestli máš už jiný vahadla nebo ne ???

Jen čekám kdy vybalíš ten hlavní důvod a co nabídneš :D
 
Ale jo, teda aspoň dámy v mém okolí,kterým jsem o tvých znalostech vyprávěl věděli o dieselových motorech víc než ty.

P.S.: Tuhle hlášku už známe, nemusíš to tu spamovat. Trochu teda zaspamuju i já: Pošleš už konečně to VIN aby bylo vidět jestli máš už jiný vahadla nebo ne ???

Jen čekám kdy vybalíš ten hlavní důvod a co nabídneš :D
Proč bych ti dával VIN? Vrátíš mi peníze? VIN, odstoupení od smlouvy i žalobu má Auto Jeremiášova a s ní to hodlám řešit.

Tak podle tebe bych si nemohl koupit ani TV, protože nevím jaký je rozdíl mezi NTSC-PAL-SECAM, nebo co je LED, plazma nebo LCD? :) Zapnu a koukám. Sednu, nastartuji a jedu. :)
 
Poslední úprava:
Nezda sa ti trapne a hlavne zbytocne vypisovat tu a na inych forach o svojich problemoch? Malokoho odradis od kupy Mazdy (vacsina sa aj tak kupuje s benzinom), nikomu neuskodis a uz vobec nie importerovi. Chapem tvoje problemy. Niekedy som mal Peugeot 307, kde som mal problemy so stalymi vibraciami volantu vo vyssich rychlostiach. Auto bolo v podstate nepouzitelne na dialniciach. Problemom bola konstrukcna chyba niekde v prednej naprave a vyriesila sa az po facelifte. Nepochodil som u dealera, importera a ani vyrobcu. Zalobu som nepodaval, to nema vyznam. Problem bol rozmazany (nie mnou) aj v mediach a nemalo to ziadny ucinok na predaje. Auto som nakoniec predal (o probleme kupujuci vedel) a isiel som do Mazdy. Odvtedy nechcem nic od PSA, mozno uz neopravnene.
Na tvojom mieste by som sa snazil o vymenu vackoveho hriadela a casti motora, ktore su poskodene, znizil by som interval vymeny oleja a obmedzil kratke jazdy. Je zbytocne sa rozculovat, nadavat na manual, na dealera, importera. Pochybujem, ze nieco vyriesis. V buducnosti by som sa dieslu vseobecne vyhol, uz len z dovodu jeho zvysujucej sa komplikovanosti kvoli emisiam. Ja mam teraz benzinovu Mazdu 6 (po troch dieslovych) a som spokojny. Je ale pravda, ze som diesel menil po podobnych skusenostich ako mas ty. Sice som nikdy neostal stat, ale vackovy hriadel a dalsie veci mi menili, lebo mi prestavalo brzdit auto, co je jeden z ukazovatelov tychto problemov.

A hlavne doporucujem kupovat auto az po facelifte, alebo najlepsie az na konci vyrobneho cyklu :)
 
Kdyby napsal VIN,tak by se hnedka ukázalo jestli už má jiný vahadla nebo ne,ale to se tady prostě nedozvíte.... viz. reakce
 
Poslední úprava:
Ale celou dobu řeší naftu v oleji a na straně 8 tohoto vlákna je z manuálu (díky Max6) přesně vypsáno, kde jsou popsány situace, kdy dochází k degradaci oleje (městský provoz, krátké vzdálenosti atd.). Takže Byvaly Mazdak to fakt nečetl, nechápe to a reklamuje záležitost, která je v manuálu přesně popsána a která v jeho případě nastala (tedy nereklamovatelné, zákazník je na tuto záležitost manuálem upozorněn, pokud jej nečetl, tak je to jeho problém) A když dá VIN, tak se zjistí, že vahadla má OK, tedy, že piliny v motoru nemá. A i kdyby je tam měl, tak má nárok na reklamaci, tedy výměnu veškerých komponent, které byly tímto poškozeny.

Takže vlastně žalobu podat může, Auto Jeremiášová se jí vysměje včetně importéra.
 
Ale celou dobu řeší naftu v oleji a na straně 8 tohoto vlákna je z manuálu (díky Max6) přesně vypsáno, kde jsou popsány situace, kdy dochází k degradaci oleje (městský provoz, krátké vzdálenosti atd.). Takže Byvaly Mazdak to fakt nečetl, nechápe to a reklamuje záležitost, která je v manuálu přesně popsána a která v jeho případě nastala (tedy nereklamovatelné, zákazník je na tuto záležitost manuálem upozorněn, pokud jej nečetl, tak je to jeho problém) A když dá VIN, tak se zjistí, že vahadla má OK, tedy, že piliny v motoru nemá. A i kdyby je tam měl, tak má nárok na reklamaci, tedy výměnu veškerých komponent, které byly tímto poškozeny.

Takže vlastně žalobu podat může, Auto Jeremiášová se jí vysměje včetně importéra.
Vážený @sedvo. Asi jsi přehlédl, že jsem tady psal něco o tom, že jsem byl 3x odtažen odtahovkou do servisu s autem, které má platnou tříletou záruku. To že je někde v manuálu napsáno, kdy a kde bude probíhat degradace oleje je mi úplně jedno. Klidně ať se to děje v poledne nebo o půlnoci, za jízdy nebo po jízdě v garáži. Nikde tam, ale není napsáno, že si mám koupit auta dvě, když budu chtít dorazit do cíle mé cesty. Jedno s kterým vyrazím na cestu a druhé, kterým tam dojedu. A to se mi stalo 3x!!! Pochopils to??? Auto jsem reklamoval. Bohužel reakce stejná jako ta tvoje. Bez výsledku. Reklamace neuznaná. VIN tam mají taky. Auto tam měli taky, tak snad poznají zda jsou vahadla OK? Ja fakt nevím co jsou vahadla. Piliny v oleji? No už při druhé výměně oleje jsem začal být podezíravý, tak jsem si nechal pro jistotu vypustit olej do kanystru abych ho použil ja důkaz. Udělal jsem to 2x. Jednou v Ústí a podruhé v Auto Jeremiášova. Takže mám dva oleje s pilinami doma v kanystru. K kdyby to nestačilo, tak ten olej můžeme vypustit znova a piliny tam budou. Nebo se pletu?

Fakt by mě zajímalo, kdo jsi, co jsi, že tady tak vehementně hájíš zájem Mazdy. Podle toho jak se tady obhajuje nezávislost tohoto fóra, tak bys tady neměl co dělat, protože ty fakt nezávislý nejsi. Papouškuješ noty, manuál vypracovaný p. Kiriakovským, šéfem zastoupení Mazdy pro ČR+SR.
 
Poslední úprava:
Vážený @sedvo. Asi jsi přehlédl, že jsem tady psal něco o tom, že jsem byl 3x odtažen odtahovkou do servisu s autem, které má platnou tříletou záruku. To že je někde v manuálu napsáno, kdy a kde bude probíhat degradace oleje je mi úplně jedno. Klidně ať se to děje v poledne nebo o půlnoci, za jízdy nebo po jízdě v garáži. Nikde tam, ale není napsáno, že si mám koupit auta dvě, když budu chtít dorazit do cíle mé cesty. Jedno s kterým vyrazím na cestu a druhé, kterým tam dojedu. A to se mi stalo 3x!!! Pochopils to??? Auto jsem reklamoval. Bohužel reakce stejná jako ta tvoje. Bez výsledku. Reklamace neuznaná. VIN tam mají taky. Auto tam měli taky, tak snad poznají zda jsou vahadla OK? Ja fakt nevím co jsou vahadla. Piliny v oleji? No už při druhé výměně oleje jsem začal být podezíravý, tak jsem si nechal pro jistotu vypustit olej do kanystru abych ho použil ja důkaz. Udělal jsem to 2x. Jednou v Ústí a podruhé v Auto Jeremiášova. Takže mám dva oleje s pilinami doma v kanystru. K kdyby to nestačilo, tak ten olej můžeme vypustit znova a piliny tam budou. Nebo se pletu?

Fakt by mě zajímalo, kdo jsi, co jsi, že tady tak vehementně hájíš zájem Mazdy. Podle toho jak se tady obhajuje nezávislost tohoto fóra, tak bys tady neměl co dělat, protože ty fakt nezávislý nejsi. Papouškuješ noty, manuál vypracovaný p. Kiriakovským, šéfem zastoupení Mazdy pro ČR+SR.
mereg.gif
 
Pánové to chce klid, je potřeba být nad věcí. Já doufám, že soud proběhne. Ještě by bylo dobré nám sdělit, kdy a kde se bude řízení konat a potom zveřejnit rozsudek.

Jinak pánové pozor, jsem pravou rukou Kiriakovského a schvaluji mu jak má vypadat manuál k autu :D Ale platí málo, jelikož jezdím starou M6 GH :D A ještě k tomu musím sledovat různá fóra a obhajovat mazdu jak je skfělá. :D

A musím podplácet adminy, kurnik jenom tady se mi to nějak nedaří Shr3k ten se nedá, jenom za podmínky, že bude generálním ředitelem mazdy, Vitus chce nové GJ s 2,5 a ještě na to chce nástupce M6, který vyjede v roce 2019, Natural je skromnější, chce jenom výhradní zastoupení ve všech salonech ohledně leštění a konzervace laků a čištění interiéru včetně proplacení cest a také chce GJ ve 2,5. A nevím jak to mám obhajit u generálního. Doufám, že to správci čtou a vezmou si mou situaci k srdci a že své nároky trochu zmírní. Bylo mi slíbeno, že když se mi to podaří (samozřejmě za úplně jiných podmínek), tak dostanu jako služební M3 s 2,2 Sky-D. :D :D :D
 
Pánové to chce klid, je potřeba být nad věcí. Já doufám, že soud proběhne. Ještě by bylo dobré nám sdělit, kdy a kde se bude řízení konat a potom zveřejnit rozsudek.

Jinak pánové pozor, jsem pravou rukou Kiriakovského a schvaluji mu jak má vypadat manuál k autu :D Ale platí málo, jelikož jezdím starou M6 GH :D A ještě k tomu musím sledovat různá fóra a obhajovat mazdu jak je skfělá. :D

A musím podplácet adminy, kurnik jenom tady se mi to nějak nedaří Shr3k ten se nedá, jenom za podmínky, že bude generálním ředitelem mazdy, Vitus chce nové GJ s 2,5 a ještě na to chce nástupce M6, který vyjede v roce 2019, Natural je skromnější, chce jenom výhradní zastoupení ve všech salonech ohledně leštění a konzervace laků a čištění interiéru včetně proplacení cest a také chce GJ ve 2,5. A nevím jak to mám obhajit u generálního. Doufám, že to správci čtou a vezmou si mou situaci k srdci a že své nároky trochu zmírní. Bylo mi slíbeno, že když se mi to podaří (samozřejmě za úplně jiných podmínek), tak dostanu jako služební M3 s 2,2 Sky-D. :D :D :D
No taky se na tebe pěkně zlobim. Jsem tě žádal aby jsi do manuálů dal utahovací momenty a zase nic...:D:D:D
 
Pánové mám průser jak sfiňa, já zapomněl na Deriho. :D
Tak to si těžce po**al :D to musí přijít trest ... :penguin:

Celý tohle téma sem zatím jen tiše sledoval a žasnu .... pořád mi neni jasný, jestli si dotyčný z nás celou dobu dělá prdel a trolluje tady nebo je to takovej ultra psychopat :hilarious:

Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale názor typu: "já tomu nerozumím, ale číst manuál si prostě nebudu a je mi jedno co se v něm píše" je na chocholouška. :chicken:

Nebo hlášky tapu, že neví co jsou to vahadla, že pod kapotu se poprvé podíval až když se mu rozblikala přístrojovka, ale zároveň nás tu krmí nějakejma žvástama o vačkách, kterejm evidentně nemůže z podle předchozích tvrzení rozumět a který si někdo zřejmě ještě asi blbě přeložil google translatorem, z toho fakt nemůžu to musí bejt slušnej matroš o_O:D:eggface:

Nechtěl bych v rukou takovýho člověka vidět něco sofistikovanějšího jako třeba RX nebo MPS :D:hilarious: to by auto asi velice rychle přešlo do módu: :asshat:
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak to si těžce po**al :D to musí přijít trest ... :penguin:

Celý tohle téma sem zatim jen tiše sledoval a žasnu .... pořád mi neni jasný, jestli si dotyčný z nás celou dobu dělá prdel a trolluje tady nebo je to takovej ultra pyschopat :hilarious:

Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale názor typu: "já tomu nerozumim, ale číst manuál si prostě nebudu a je mi jedno co se v něm píše" je na chocholouška. :chicken:

Nebo hlášky tapu, že neví co jsou to vahadla, že pod kapotu se poprvé podíval až když se mu rozblikala přístrojovka, ale zároveň nás tu krmí nějakejma žvástama o vačkách, kterejm evidentně nemůže z podle předchozích tvrzení rozumět a který si někdo zřejmě ještě asi blbě přeložil google translatorem, z toho fakt nemůžu to musí bejt slušnej matroš o_O:D:eggface:

Nechtěl bych v rukou takovýho člověka vidět něco sofistikovanějšího jako třeba RX nebo MPS :D:hilarious: to by auto asi velice rychle přešlo do módu:
Ono to vypadá, že si někdo dělá popelnici z ČR ne jenom co se týče potravin ale dokonce i z aut. Ještě to důkladně prověřím. Mohl bys prosím tě @shr3k napomenout tohoto trolla ať se tady chová slušně. Děkuji.
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top