• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Teď je mi jasné, že to je pro tebe vyšší dívčí, proto nerozumíš. Já jsem tady vedoucí. Nevím o jakých kravinách z manuálu píšeš. O chybné implementaci počítání degradace oleje u motoru SH? O tom, že každý naftový motor vybavený dovstřikem nafty pro zvýšení teploty výfukových plynů a vypálení DPF ředí olej? Ty nerozumíš větě o nových podložkách a trubkách, které je nutné vyměnit při odmontování víka ventilů a pak chceš poučovat ostatní, co za oleje vyžadují motory? Vrať se k trabantovi.
 
Jde vidět, že tady někdo nečetl manuál či ani nezvedl kapotu a vlastně ani neví jak vypadá olejová měrka (co znamená bod X na měrce).
 
... ten má sakra štěstí, že si u Duby (no, to vlastně ještě Duba nebyl vůbec prodejce), nekoupil pětku nebo šestku s motorem RF a první verzí DPF, tam by teprve hleděl, jak mu přibývá olej při poposkakování po městě. :D
 
Ja vam nevim panove, doslova tady kydate hnuj na komplexnost znacky mazda, pritom kdyby jste si koupili benzinaka, tak si budete libovat jaky je to super auto a ze je nejlepsi. Jakej paradox ze? Nepopiram ze nejspise mate nejake problemy, to kazdy z nas, ale pokud se nepletu tak @shr3k ma taky naftaka a breci tu jak vy? Nebo je to spise tim ze se o to auto stara tak jak se ma aby se mu to neprojevovalo?

Mimo jine, problem si klidne res, v tom ti nikdo nebrani, ale vykrikovat tady jak ti mazda nesmi do garaze a podobny sra*ky, to tady uprimne nikoho nezajima. Zjistil jsi problem, mas plny pravo ho resit, ale my ho tady za tebe nevyresime!

Co se tyce toho ze ses nechal ukecat.
Pokud ses nechal ukecat na naftu a jezdis kratky trasy (aby si usetril, tak jak drtiva vetsina ceskeho naroda), s tim jestli ti je za tezko vymenit olej treba po 10t.km a menis az po 30t.km, tak se nedivim ze ty problemy prichazeji.

Když budu chtít pět ódu na značku Mazda, asi nepolezu na fóru s názvem „ Problémy s reklamací dieselu (vačky/vahadla motoru)“.

Auto jsem si koupil právě proto že hodně jezdím, 80% jízd je nad 100km a bylo tudíž mi doporučeno, Na krátké trasy mám jiné auto, ale logicky se stane že, když už to auto stojí před domem nebo jsem někde na dovolené nebo v zahraničí využiju i pro cestu do obchodu nebo drobné pojížďky "kolem komína", jak se tady s oblibou používá.

Servisní intervaly dodržuji dle ukazatele, první interval OK cca 20 tis olej bez závad . A dostavil jsem se na něj přesně tak jak prodejce požadoval. Na potřebu speciální údržby jsem se při převzetí vozidla technika ptal. Cituji“ není potřeba, dodržujte servisní intervaly“ Přesně tedy i činím. Nikdo mě na možnost snižování nájezdu na jednu olejovou náplň neupozorňoval. Druhého servisního intervalu už jsem se nedočkal, auto po necelých 15 tis km muselo být odtaženo po stejných peripetiích co tu již byly popsány. Snaha vnutit servisní prohlídku o 5 tis km dříve, odmítnutí provedení zápisu o mimořádné výměně olejové náplně i to že se mi technik dopřál a dolil olejovou náplň až na horní okraj proto aby se olej tolik neředil. Pro jistotu jsem si příležitostně dojel do mateřského servisu, kde jsem na tuto skutečnost poukázal s dotazem zda tedy toto větší množství oleje znamená opět snížení nájezdu km na tuto olejovou náplň. Zdarma mi byla opět vyměněna olejová náplň lehce nad spodní risku. Druhou servisní prohlídku jsem opět absolvoval dle palubního servisního ukazatele, neměnil jsem olej neb jsem na olejovou náplň najel cca 4 tis km, což mi přišlo zbytečné. Tajně jsem doufal, že další výměnu udělám někdy v polovině servisního intervalu tak aby další výměna vyšla na další servisní prohlídku. Bohužel se tak asi nestane, na olejovou náplň mám najeto cca 8 tis km a velmi rychle se blížím k X ukazateli. Asi tedy budu muset v rámci předepsaného servisního cyklu měnit olejovou náplň 3x. Ano, souhlasím auto stále jezdí a nebýt tohoto problému, byl bych asi i další spokojený majitel, ale jelikož se snažím problémům předcházet, nechci motor nechat rozletět, ale měnit 3 x olejovou náplň na servisní interval jen proto abych ho udržel v chodu alespoň do 200 tis, s nejistým výsledkem a pokaždé se třást jestli dojedu tam kam potřebuju nebo budu volat odtah, proto jsem si nekupoval nové auto za 800 tis Kč..

Díky ochotě prodejce i dovozce tento problém řešit, vím že tato Mazda je poslední co mám. Nikomu tento názor nevnucuji, je na každém aby si udělal obrázek o tom co může potkat, třeba při další inovaci „benzínu“ i jeho a zda se chce stát dobrovolným sponzorem vývojového centra Mazdy. To je věc každého z vás.

Nevím že bych tu nějakého takového zarputilého majitele Mazdy prosil o pomoc, proto ji ani neočekávám, ale možná by bylo fajn než napíšeš takovou snůšku blábolů si zjistit trochu informací, malinko se nad nimi zamyslet a pak psát. Myslím že takovéto příspěvky pak vrhají náležitý stín na kvalitu a nezávislost této diskuse.
 
Mazdaci, ja mam dojem , ze tí dvaja duchom chudáci s tzv. " diesel problemami" , menovite Bívalí Mazdak a Pavelxxx su jedna a ta istá osoba. A o nic ine mu- im nejde , len aby provokoval(i) diskusiu so svojimi krivdami, ak ich vôbec v skutocnosti ma-maju.
Možno je to iba ňáký psychopripad na úteku z akejsi liecebne.
Alebo , žeby to bol iba znudený blbec na dôchodku s pripojením na internet ?!

Ja uz nakoniec som ochotný aj kúpiť od neho tu jeho dieslovu mazdu, len aby tu uz nevyplakaval nad svojim utrpenim s mazdou.....
Som v ocakavani, ze mi pošle ponuku aj s VIN číslom auta...
 
Mazdaci, ja mam dojem , ze tí dvaja duchom chudáci s tzv. " diesel problemami" , menovite Bívalí Mazdak a Pavelxxx su jedna a ta istá osoba. A o nic ine mu- im nejde , len aby provokoval(i) diskusiu so svojimi krivdami, ak ich vôbec v skutocnosti ma-maju.
Možno je to iba ňáký psychopripad na úteku z akejsi liecebne.
Alebo , žeby to bol iba znudený blbec na dôchodku s pripojením na internet ?!

Ja uz nakoniec som ochotný aj kúpiť od neho tu jeho dieslovu mazdu, len aby tu uz nevyplakaval nad svojim utrpenim s mazdou.....
Som v ocakavani, ze mi pošle ponuku aj s VIN číslom auta...
Čoveče, nechtěl jsem to říkat nahlas, protože si tohle téma čtu už jen pro zasmání, ale s tou teorií 2 v jednom bych možná i souhlasil :D
VIN nečekej, na to už jsem se tu ptal několikrát a nic...
 

Ostatní prominou, ale buď si člověk, kterej věří absolutně všemu, tudíž kdyby ti technik řekl skoč z mostu tak ty skočíš, nebo nemáš svůj vlastní mozek a nedokážeš sám uvažovat, jinak si to nedovedu vysvětlit.

Už jen to, že sis auto nekoupil z vlastní vůle, ale že tě někdo "ukecal" je věc na pováženou.
Pokud vemu ten fakt, že i snad dítě ví, že se olej v nafťákách znehodnocuje snad 2x ne-li 3x rychleji než v benzínu, tak výměna olejové náplně dříve než je servisní interval je v celku logická věc.
Tudíž k tomu co se ti stalo sis dopomohl i ty sám, ať chceš nebo ne.
Mě taky technik v servisu píše výměnu oleje po 20.000km a já tam jsem zpátky po 8000-10.000km.

A znova opakuji, nepopírám že ty motory mají problém, mají, ví se o něm a tady o tom všichni víme, jen je absolutně zbytečné, tady brečet.


Jsem téhož názoru, také je to podle mě jedna a ta stejná osoba a za další, připadá mi už delší dobu, že to je nějakej maník prudič z mazdaclubu.
 
Když budu chtít pět ódu na značku Mazda, asi nepolezu na fóru s názvem „ Problémy s reklamací dieselu (vačky/vahadla motoru)“.

Auto jsem si koupil právě proto že hodně jezdím, 80% jízd je nad 100km a bylo tudíž mi doporučeno, Na krátké trasy mám jiné auto, ale logicky se stane že, když už to auto stojí před domem nebo jsem někde na dovolené nebo v zahraničí využiju i pro cestu do obchodu nebo drobné pojížďky "kolem komína", jak se tady s oblibou používá.

Servisní intervaly dodržuji dle ukazatele, první interval OK cca 20 tis olej bez závad . A dostavil jsem se na něj přesně tak jak prodejce požadoval. Na potřebu speciální údržby jsem se při převzetí vozidla technika ptal. Cituji“ není potřeba, dodržujte servisní intervaly“ Přesně tedy i činím. Nikdo mě na možnost snižování nájezdu na jednu olejovou náplň neupozorňoval. Druhého servisního intervalu už jsem se nedočkal, auto po necelých 15 tis km muselo být odtaženo po stejných peripetiích co tu již byly popsány. Snaha vnutit servisní prohlídku o 5 tis km dříve, odmítnutí provedení zápisu o mimořádné výměně olejové náplně i to že se mi technik dopřál a dolil olejovou náplň až na horní okraj proto aby se olej tolik neředil. Pro jistotu jsem si příležitostně dojel do mateřského servisu, kde jsem na tuto skutečnost poukázal s dotazem zda tedy toto větší množství oleje znamená opět snížení nájezdu km na tuto olejovou náplň. Zdarma mi byla opět vyměněna olejová náplň lehce nad spodní risku. Druhou servisní prohlídku jsem opět absolvoval dle palubního servisního ukazatele, neměnil jsem olej neb jsem na olejovou náplň najel cca 4 tis km, což mi přišlo zbytečné. Tajně jsem doufal, že další výměnu udělám někdy v polovině servisního intervalu tak aby další výměna vyšla na další servisní prohlídku. Bohužel se tak asi nestane, na olejovou náplň mám najeto cca 8 tis km a velmi rychle se blížím k X ukazateli. Asi tedy budu muset v rámci předepsaného servisního cyklu měnit olejovou náplň 3x. Ano, souhlasím auto stále jezdí a nebýt tohoto problému, byl bych asi i další spokojený majitel, ale jelikož se snažím problémům předcházet, nechci motor nechat rozletět, ale měnit 3 x olejovou náplň na servisní interval jen proto abych ho udržel v chodu alespoň do 200 tis, s nejistým výsledkem a pokaždé se třást jestli dojedu tam kam potřebuju nebo budu volat odtah, proto jsem si nekupoval nové auto za 800 tis Kč..

Díky ochotě prodejce i dovozce tento problém řešit, vím že tato Mazda je poslední co mám. Nikomu tento názor nevnucuji, je na každém aby si udělal obrázek o tom co může potkat, třeba při další inovaci „benzínu“ i jeho a zda se chce stát dobrovolným sponzorem vývojového centra Mazdy. To je věc každého z vás.

Nevím že bych tu nějakého takového zarputilého majitele Mazdy prosil o pomoc, proto ji ani neočekávám, ale možná by bylo fajn než napíšeš takovou snůšku blábolů si zjistit trochu informací, malinko se nad nimi zamyslet a pak psát. Myslím že takovéto příspěvky pak vrhají náležitý stín na kvalitu a nezávislost této diskuse.


k tomu mám jen dvě věci - pokud nechci problémy nekoupím si Mazdu v naftě a první výměna oleje fakt až po 20 tis. km mluví taky sama za sebe. Je to jen můj názor, je zbytečné na to reagovat a nějak se v tom pitvat. Asi tak, mazdár
 
Když budu chtít pět ódu na značku Mazda, asi nepolezu na fóru s názvem „ Problémy s reklamací dieselu (vačky/vahadla motoru)“.
Toto téma se původně totiž jmenovalo nicneříkajícně "Auto Jeremiášova" a jak si můžeš přečíst, zakladatel řešil nejdřív cosi o dluzích (viz citace původního výkopu #4) s linkovaným odkazem na Mazdaclub.cz, pak cosi o insolvenčních návrzích. Stačí se podívat na těch úvodních X příspěvků od zakladatele, přičemž někde na stránce 4 s ním všichni měli ještě trpělivost. My naivní jsme si mysleli, že se tu seriózně pobavíme sice o nepříjemné, ale pořád o vlastnosti všech motorů vybavených dovstřikem nafty, protože ředěním oleje při nedokončených regeneracích trpí všechny. Jak charakterizoval zcela trefně @Vitus , mazali jsme se s ním jak s prvničkou. Na každém jiném fóru by za tapetování furt tím samým balastem, zakládání duplicitních témat a osočování z nějakých spojení nebo spiknutí tam s importérem onde s někým jiným, dávno letěl. Já osobně nemám problém ani s tím, že se chce soudit, ostatně jsem mu to radil, ani s tím, že se tu probírá přibývající olej, potažmo funkce monitorování kvality atp. ale bavit se s někým tímhle stylem, co tu předvádí, na to fakt nemám nervy.
 
Ja sam sem na sebe nasrany ze jsem jel se svym benzinem na vymenu oleje az po roce(18ti tisicich km) abych dodrzel jejich podminky(dealer mi samo rekl ze neni treba menit olej drive nez po 20k)...Na druhou garancku uz jedu k Mazda dealerovi ktery mi umozni dovezt si svuj olej apod...Ostatni dealeri na nej nadavaji ze umoznuje tyhlety veci ale funguje to...Tam kde jsem si koupil auto tak mi rikali ze kdyby se mi neco stalo s motorem a Mazda zjisti ze tam neni jejich olej tak je to muj problem a ne jejich...No nemyslim si to...;)
K byvalemu mazdakovi a jeho alter egu : Prosim nabidni nam zase jeden ze svych srdceryvnych pribehu jak ti Mazda ublizila :D Nejsi nahodou z koncernu vw? Chapu ze po dieselgate jste na tom spatne a jen hledate kde byste ziskali nove zakazniky ale u Mazdaku je nenajdete ;)
 
Kterýpak servis ti to věšel bulíky na nos?
 
Jako auto hruska ostrava...Kdyz jsem se ptal na vymenu oleje tak mi bylo receno ze se nemusim stresovat ze to staci po roce nebo po 20ti tisicich...Tak sem to vzal v potaz a dneska sem na sebe nasrany...Musim upozornit ze samozrejme nemam zadne problemy s mym autem ale pro priste uz bych bych menil po trech tisicich olej urcite po zajeti a pak po dalsich desetitisicich pro klid duse ;)
 
Ale no tak. Ja napr. jazdim so sestkou vacsinou dlhe trasy, ziadny extrem, malo mesta. Menim olej kazdych 20 000 km a myslim, ze to staci. Mazda ma nastavene vymeny oleja celkom rozumne. Ide skor o to, ako a kde sa s autom jazdi.
Kamarat najazdil s Golfom TDI cez 300 000 km a menil olej kazdych 30 000. S motorom nemal nikdy problemy. Ale jazdil iba dlhe trasy Slovensko - Nemecko, mesto vynimocne. Dalsi s dieslovou Insigniou cez 200 000 km, vymeny oleja nie castejsie ako je predpisane, ale zase iba dlhe trasy. Auto je ok.
U nasej CX3 menime olej castejsie, lebo za rok sa najazdi cca 10 000 km :)
 
Poslední úprava:
Jako auto hruska ostrava...Kdyz jsem se ptal na vymenu oleje tak mi bylo receno ze se nemusim stresovat ze to staci po roce nebo po 20ti tisicich...Tak sem to vzal v potaz a dneska sem na sebe nasrany...Musim upozornit ze samozrejme nemam zadne problemy s mym autem ale pro priste uz bych bych menil po trech tisicich olej urcite po zajeti a pak po dalsich desetitisicich pro klid duse ;)
Nojo, co taky čekat od prodejce Peugeotu. Tihle prodejci značky Mazda, co se k tomu dostali skrz protekci, stojí za nic.

Odesláno z mého D5503 pomocí Tapatalk
 
Tak trochu jsem pátral, tak podání žaloby stejně znamená, že musí člověk zkousnout toto - „Nový občanský zákoník obsahuje v obecných ustanoveních jeden paragraf, který říká, že prodávající může snížit vrácenou částku o to, z čeho měl kupující prospěch. A myslím si, že toto je neprůstřelné, tedy auto bylo používáno, něco najelo a kupující měl prospěch a teď jak bude žalovaná strana postupovat, když bude tvrdá, tak si naúčtuje půjčovné nebo kilometráž a její opotřebení. Tak jsem zvědavý.
 
Teď je mi jasné, že to je pro tebe vyšší dívčí, proto nerozumíš. Já jsem tady vedoucí. Nevím o jakých kravinách z manuálu píšeš. O chybné implementaci počítání degradace oleje u motoru SH? O tom, že každý naftový motor vybavený dovstřikem nafty pro zvýšení teploty výfukových plynů a vypálení DPF ředí olej? Ty nerozumíš větě o nových podložkách a trubkách, které je nutné vyměnit při odmontování víka ventilů a pak chceš poučovat ostatní, co za oleje vyžadují motory? Vrať se k trabantovi.
K Trabantovi s vracet nehodlám, ale Mazda mi už do garáže nesmí. Nikoho nepoučuji. Ani tady nebrečím. Nikdo z Vas mi nepomůže. Snažím se jenom varovat potencionální kupce. Nevím co je SH, nevím co je DPF a další kraviny. Kapotu jsem neotvíral, co bych tam asi viděl. Auto nemá ani rezervu, proto jsem ho kupoval. Když se něco podělá, volám asistenční službu. Kapotu jsem otevřel až když se mi rozsvítily kontrolky jako vánoční stromeček, že je něco s olejem. První co mě napadlo, že nemám v autě olej :) Ale jak jsem zjistil, bylo ho tam až moc a ještě k tomu s pilinami. Servis závadu neodstranil, pouze vyměnil olej. V mém případě hned 3x jsem volal na doporučení prodejce odtahovku.
Pavelxxx a ja jedna osoba? To mě napadlo hned na začátku, jak jste se na mě sesypali jako vosy i když to auto s tímto motorem vlastní snad pouze jeden, že se jedná o 2 max. 3 trolly placené Mazdou. Když si p. Kiriakovský, šef Mazdy pro CZ+SK dovolil tvrdit ve SM, že se všemi vyrovnal i s těmi co mají auto po záruce, nikdo nic neplatil, tak proč by si nezaplatil 2 nebo 3 trolly na netu? :) Vlastně proč se s nimi vyrovnával, když dle Vás to auto nemá žádnou vadu :), pouze to, že jsem si koupil, vybral auto, které není určené do městského provozu. Auto s automatickou převodovkou? Je to někde napsané v manuálu? že není vhodné do města?
 
Poslední úprava moderátorem:
Jestli nevíš co je to DPF - diesel particulate filter - filtr pevných částic "a další kraviny",tak doporučuju nejen totálně zavrhnout mazdu,ale zavrhnout všechny dieselové auta všech značek vyrobených po roce cca 2004 pro jistotu raději vyrobených po roce 1990, protože bude naprosto jedno co ti v tý garáži bude stát. Popravdě jediný co ti naopak v tvém případě znalostí,zkušeností atd... mohu doporučit jsou benzínové SkyActivy (kde aspoň nemáš pevně namontovaný EGR ventil - funguje zde něco jako "simulace" - nevím jak to napsat jednodušeji). I když to raději taky ne,prostě mazdu a ani jiná japonská auta, i když benzínová, ti raději nedoporučím.
Pokud ani nevíš že k ředění oleje dochází u všech spalovacích motorů (benzínových nevyjímaje) a že výrobci olejů s tím počítají a upravují na to aditivaci olejů,tak je ještě možnost koupit dvoudobý motor,kde ředění benzínu olejem (pozor!!! jak píšu,tak je to zde obráceně - benzín se ředí olejem) naprosto běžné a je to popsané i v manuálu,ale pokud jak píšeš nemáš tendenci číst manuál,tak i zde zřejmě narazíš na problém. O elektromotorech se raději bavit nebudeme,protože tam narazíš na problémy dobíjení baterií a jejich vlivu/životnosti/charakteristiky s ohledem na okolní prostředí/teplotu,takže taky nic. Tím pádem už zbývá z motorových prostředků pouze MHD,ale zde můžeš narazit na problémy, např.: obsazenost - nemusíš dostat sedadlo které jsi si zaplatil a i když ti bude nabídnuto místo na stání,tak slevu zřejmě nedostaneš
Je mi to hrozně líto, že vzdělávání, chuť ke čtení a zkoumání s novějšíma generacema lidstva jde postupně k šípku, protože i když žil můj 85 letej děda, tak věděl o těhle věcech byť jen v základech...:(

Je mi naprosto jasný o co ti jde,protože s lidma jako ty jsem se už setkal na jiných klubech,ale to tu komentovat nebudu.... :bag:
 
Poslední úprava:
Jestli nevíš co je to DPF "a další kraviny",tak doporučuju nejen totálně zavrhnout mazdu,ale zavrhnout všechny dieselové auta všech značek vyrobených po roce 2004 pro jistotu raději vyrobených po roce 1990, protože bude naprosto jedno co ti v tý garáži bude stát. Popravdě jediný co ti naopak v tvém případě znalostí,zkušeností atd... mohu doporučit jsou benzínové SkyActivy (kde aspoň nemáš pevně namontovaný EGR ventil - funguje zde něco jako "simulace" - nevím jak to napsat jednodušeji). I když to raději taky ne,prostě mazdu a ani jiná japonská auta ti raději nedoporučím.
Pokud ani nevíš že k ředění oleje dochází u všech spalovacích motorů (benzínových nevyjímaje) a že výrobci olejů s tím počítají a upravují na to aditivaci olejů,tak je ještě možnost koupit dvoudobý motor,kde ředění benzínu olejem (pozor!!! jak píšu,tak je to zde obráceně - benzín se ředí olejem) naprosto běžné a je to popsané i v manuálu,ale pokud jak píšeš nemáš tendenci číst manuál,tak i zde zřejmě narazíš na problém. O elektromotorech se raději bavit nebudeme,protože tam narazíš na problémy dobíjení baterií a jejich vlivu/životnosti/charakteristiky s ohledem na okolní prostředí/teplotu,takže taky nic. Tím pádem už zbývá z motorových prostředků pouze MHD,ale zde můžeš narazit na problémy, např.: obsazenost - nemusíš dostat sedadlo které jsi si zaplatil a i když ti bude nabídnuto místo na stání,tak slevu zřejmě nedostaneš
Je mi to hrozně líto, že vzdělávání, chuť ke čtení a zkoumání s novějšíma generacema lidstva jde postupně k šípku, protože i když žil můj 85 letej děda, tak věděl o těhle věcech byť jen v základech...:(
Samej blábol, to by znamenalo, že ta auta nejsou určená ženskému pohlaví? aniž bych se jich chtěl dotknou. Mnohokrát se prokázalo, že jsou chytřejší než muži :) Je to v manuálu?
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top