- 2 675
Dalnicni znamky sice dve nikdo nevozi, patrne asi ani na technickou dvakrat nechodi, ale vymenu oleje casteji oproti predepisovanym maximalnim intervalum dela rozhodne hodne lidi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Dalnicni znamky sice dve nikdo nevozi, patrne asi ani na technickou dvakrat nechodi, ale vymenu oleje casteji oproti predepisovanym maximalnim intervalum dela rozhodne hodne lidi.
Tak proč tuto kombinaci s automatem a naftou Mazda vyrábí? Aby auto za 800.000,- Kč mělo životnost dva roky? Chlubí se tříletou zárukou a ještě za 9.800,- Kč nabízí prodlouženou záruku o další dva roky. Nějak si to samo odporuje, nebo se pletu?Automat do města určitě, ale nééé v kombinaci s moderním dieselem. Toto není problém jenom mazdy, ale všech automobilek a v manuálech je to popsáno, že pokud bude vozidlo provozováno na krátké trasy, tak může dojít k dřívější výměně provozních kapalin (oleje).
I když mám na dveřích vylepenou nálepku: příští výměna oleje po ujetí 20.000km nebo po roce. Podle toho co nastane dřív.Dalnicni znamky sice dve nikdo nevozi, patrne asi ani na technickou dvakrat nechodi, ale vymenu oleje casteji oproti predepisovanym maximalnim intervalum dela rozhodne hodne lidi.
výměna oleje po ujetí 20.000km
Těch 20k km je maximální možný interval. My, co máme benzín a auto vytáčíme, měníme cca po 10k km (max 11-12k km). Také by si měl každý uvědomit, že při krátkých trasách a studených startech olej postupně ztrácí na účinnosti. Četl sis vůbec ten manuál, jak Ti doporučovali ostatní? Našel jsi tam něco, co by mohlo vysvětlovat ředění oleje naftou?I když mám na dveřích vylepenou nálepku: příští výměna oleje po ujetí 20.000km nebo po roce. Podle toho co nastane dřív.
Servis nemůže tušit, za jakých podmínek je auto provozováno. Jinak bych se držel osvědčeného hesla "když všechno selže, přečti si návod":I když mám na dveřích vylepenou nálepku: příští výměna oleje po ujetí 20.000km nebo po roce. Podle toho co nastane dřív.
Tak proč tuto kombinaci s automatem a naftou Mazda vyrábí? Aby auto za 800.000,- Kč mělo životnost dva roky? Chlubí se tříletou zárukou a ještě za 9.800,- Kč nabízí prodlouženou záruku o další dva roky. Nějak si to samo odporuje, nebo se pletu?
Jenom takový dotaz - proč jste si vlastně kupoval naftu?Už vím co budu dělat, jak na to. Koupím si 4 dálniční známky, do každého rohu jednu. Na technickou budu jezdit jednou za 1/2 roku a olej, olej ten budu měnit jednou měsíčně. A kdyby to nepomohlo, tak klidně před nebo snad po každé jízdě? Nevím co by bylo lepší? A rovnou ho budu míchat s naftou, aby to ten motor nemusel dělat sám, když mu to tak chutná. Jo a ještě si koupím jednu MAZDU, abych měl náhradní, kdyby se čistě náhodou (to se ale asi nestane) tahle posr*la.
Mimochodem zaujal me rozdil mezi verzi CX-5 2015 a Pre-2015. Protoze v sekci Evropa pro 2015 verzi je dokonce:Servis nemůže tušit, za jakých podmínek je auto provozováno. Jinak bych se držel osvědčeného hesla "když všechno selže, přečti si návod":
Je-li vozidlo provozováno za některých z následujících podmínek, provádějte výměnu motorového oleje a olejového filtru každých 10 000 km nebo častěji.
Je-li vozidlo provozováno za některých z následujících podmínek, provádějte výměnu motorového oleje a olejového filtru každých 5 000 km nebo 6 měsíců
5000 je IMO pro Ukrajinu a Rusko apod.Mimochodem zaujal me rozdil mezi verzi CX-5 2015 a Pre-2015. Protoze v sekci Evropa pro 2015 verzi je dokonce:
No Rusko a par dalsich zemi jsou tam vedeny zvlast ...5000 je IMO pro Ukrajinu a Rusko apod.
Upřímně, také si myslím, že spíše než o řešení problému (který je IMO způsoben nevhodností volby dieselu do města jen částečně a že se některé výměny oleje v této kauze odehrály zbytečně jako důsledek předchozího přeprogramování ŘJ v servisu a chyby popsané v TSB R094/16 Svítí varovný indikátor / varovná kontrolka motorového oleje se zprávou „Nízký tlak motorového oleje“ na LCD a DTC P253F:00 uloženým v paměti - nesprávná detekční logika PCM), se tu jedná o to, dobře si o tom tak nějak podrbat.bývalí_mazdak nehledá řešení možná jste si toho už všimli neustále
Ano a proto je nejlepsi nereagovat na neustale hloupe breceni , a ho to za chvili prejde,kdyz nebude nikdo reagovatMě už to nebaví jak mi tu neustále vyskakuje okno s dieselem(ignore list) ,bývalí_mazdak nehledá řešení možná jste si toho už všimli neustále čtu nesrozumitelné texty o ničem kdy kopeš kolem sebe jak malé dítě . KDYBY SI INVESTOVAL TOLIK ENERGIE DO TOHOTO TOPICU JAKO DO SVÉHO AUTA MOŽNÁ BY SI SVŮJ PROBLÉM UŽ VYŘEŠIL.