• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Co na to říct, BANána mu nedáš, protože jsi nad věcí. Ale je fakt, že jsou určité meze, které když se překročí, tak by se mělo zakročit. Tak uvidíme.
 
Co na to říct, BANána mu nedáš, protože jsi nad věcí. Ale je fakt, že jsou určité meze, které když se překročí, tak by se mělo zakročit. Tak uvidíme.
Nedám, a to zcela programově, ať si každý udělá obrázek o tom, co je to za exota (více viz. dávno zveřejněná FAQ https://www.mazdaklan.cz/threads/casto-kladene-dotazy.35/). Stačí si toto vlákno přečíst od začátku. Ovšem navíc tu bohužel chybí informace, kolikrát bylo různě přejmenováváno, přesouváno tak, aby to pánovi vyhovovalo, aby jednou nebylo přístupné, pak zase aby bylo, podle toho, jaká byla momentální strategie boje proti Auto Jeremiášova. Každý moderátor by se na něj už dávno vybodnul. A pak si člověk přečte takové hemzy... :rolleyes:
 
Čau, prosím tě v jaké si teď situaci? Mám ten samý problém co popisuješ a v servisu se chovají podobně. Auto Jeremiášova, ale i Aspekta v Plzni. Podle toho jak to popisuješ , myslím že mají dány instrukce jak se chovat neb prožívám to samé. Jediné co vím že Mazda již nikdy více !!!! Pojďme koordinovat kroky, my se nechali ukecat a koupili ten "šrot" dvakrát.
Dík za zprávu..
 
Čau, prosím tě v jaké si teď situaci? Mám ten samý problém co popisuješ a v servisu se chovají podobně. Auto Jeremiášova, ale i Aspekta v Plzni. Podle toho jak to popisuješ , myslím že mají dány instrukce jak se chovat neb prožívám to samé. Jediné co vím že Mazda již nikdy více !!!! Pojďme koordinovat kroky, my se nechali ukecat a koupili ten "šrot" dvakrát.
Dík za zprávu..
Momentálně je podaná žaloba na odstoupení od kupní smlouvy. Tím to ale určitě neskončí. Těm šmejdům vařím vodu :)
Pošli tel. a já zavolám.
 
Vedel by prosim niekto spocitat, aka je pravdepodobnost, ze sa stretnu dvaja psychopati vlastniaci rovnaky model auta na tej istej klub stranke ?
Už len dufam, že ich spoločné "vaření vody na šmejdov" sa udeje na seznam cz .
 
Vedel by prosim niekto spocitat, aka je pravdepodobnost, ze sa stretnu dvaja psychopati vlastniaci rovnaky model auta na tej istej klub stranke ?
Už len dufam, že ich spoločné "vaření vody na šmejdov" sa udeje na seznam cz .

Nevzpomínám si že bychom měli někdy tu možnost se někde nějak potkat. Záměrně nepíšu „čest“ neb u tvora, který na potkání nazve něho „psychopatem“ lze zcela s jistotou pochybovat o jeho duševním zdraví a nutně počítat na tomto fóru se jeho značnou předpojatostí. To že má někdo problém, nebojí se ho přiznat a chce ho řešit je tedy dle místního povědomí chyba? Naopak ................ tuto diskusi se pokusím rozšířit kam jen to půjde, aby takovou chybu jako já už udělalo co nejméně lidí. Mazda mi už prostě nikdy nesmí do garáže, nechal jsem se ukecat a byla to chyba. Krásný den všem.
 
Ja vam nevim panove, doslova tady kydate hnuj na komplexnost znacky mazda, pritom kdyby jste si koupili benzinaka, tak si budete libovat jaky je to super auto a ze je nejlepsi. Jakej paradox ze? Nepopiram ze nejspise mate nejake problemy, to kazdy z nas, ale pokud se nepletu tak @shr3k ma taky naftaka a breci tu jak vy? Nebo je to spise tim ze se o to auto stara tak jak se ma aby se mu to neprojevovalo?

Mimo jine, problem si klidne res, v tom ti nikdo nebrani, ale vykrikovat tady jak ti mazda nesmi do garaze a podobny sra*ky, to tady uprimne nikoho nezajima. Zjistil jsi problem, mas plny pravo ho resit, ale my ho tady za tebe nevyresime!

Co se tyce toho ze ses nechal ukecat.
Pokud ses nechal ukecat na naftu a jezdis kratky trasy (aby si usetril, tak jak drtiva vetsina ceskeho naroda), s tim jestli ti je za tezko vymenit olej treba po 10t.km a menis az po 30t.km, tak se nedivim ze ty problemy prichazeji.
 
Ja vam nevim panove, doslova tady kydate hnuj na komplexnost znacky mazda, pritom kdyby jste si koupili benzinaka, tak si budete libovat jaky je to super auto a ze je nejlepsi. Jakej paradox ze? Nepopiram ze nejspise mate nejake problemy, to kazdy z nas, ale pokud se nepletu tak @shr3k ma taky naftaka a breci tu jak vy? Nebo je to spise tim ze se o to auto stara tak jak se ma aby se mu to neprojevovalo?

Mimo jine, problem si klidne res, v tom ti nikdo nebrani, ale vykrikovat tady jak ti mazda nesmi do garaze a podobny sra*ky, to tady uprimne nikoho nezajima. Zjistil jsi problem, mas plny pravo ho resit, ale my ho tady za tebe nevyresime!

Co se tyce toho ze ses nechal ukecat.
Pokud ses nechal ukecat na naftu a jezdis kratky trasy (aby si usetril, tak jak drtiva vetsina ceskeho naroda), s tim jestli ti je za tezko vymenit olej treba po 10t.km a menis az po 30t.km, tak se nedivim ze ty problemy prichazeji.
Tak toto napsal @shr3k Tak se pochlubte, už vás také svolali?

Já si nestěžuji na auto. Ja si stěžuji na přístup importéra p. Kiriakovského, který evidentně lže. Se všemi se vyrovnal, nikdo nic neplatil. Lež jako BRNO. Dnes lže na úkor majitelů Mazd s motorem v naftě a zítra bude lhát vám s motorem v benzinu. Jestli má diesel problém tak ho má řešit. Řešení není to, že bude lhát, rozdávat noty, manuály dealerům co mají vykládat podvedeným klientům a jak z nich udělat idioty.

Že hájíte Mazdu v benzínu, to mě nepřekvapuje. Nemám, neznám, nekomentuji. Ještě jsem neslyšel a o nikom, kdo by řekl koupil jsem si auto, které je špatné. To je jako kdyby řekl, jsem blbec. A to nikdo neudělá. každý tvrdí, že ta jeho značka je ta nejlepší. Jenomže tady nejde o značku, tady jde o podvod. Mazda nasekala tisíce, možní desetitisíce dieselových motorů s výrobní, konstrukční vadou a potřebuje se jich nenápadně zbavit.

@shr3k tomu rozumí, o tom žádná. Ale taky nechce přiznat, že udělal chybu, že si to auto koupil hned 2x a raději bude měnit olej každých 15.000km. Jenomže i kdyby ho měnil každých 5.000km tak v něm budou piliny i nafta. A je úplně jedno jestli bude jezdit kolem komína nebo dlouhé štreky. Dál už to nebudu rozebírat. Každý průměrně inteligentní si to doplní.

Ja nechci abys za mě, nás řešil problém. Já chci aby o tom vědělo co nejvíc lidí, aby si nenaběhli jako ja. Problém, ten si ja vyřeším. A rozumím tomu, že Vám, s benzínem, se to nelíbí, protože to vrhá špatné světlo na celou značku Mazdy. Ale to není můj problém. To je problém importéra, lháře Kiriakovského.
 
Poslední úprava moderátorem:
Já si žádné auto 2x nekoupil. Piliny v oleji zatím nemám, ale to neznamená, že se před koncem záruky neshodí víko ventilů a nezkontroluje se vačka, případně nevyreklamuje. Za to mi těch cca 2500 za nové podložky a vysokotlaké trubky stojí. Nafta v oleji je běžná věc u auta, které má regeneraci DPF založenou na zvýšení EGT za pomocí dovstřiku nafty do spalovacího prostoru. To sis měl koupit PSA a dolévat Eolys, který olej neznehodnocuje, ale zase postupně zanáší DPF popelem.
Jinak pro další šíření tvého evangelia doporučím Facebook skupinu Mazdaři, tam chodí i lidé ze servisů a prodejců Mazda.
 
Poslední úprava:
Tak toto napsal @shr3k Ještě jsem neslyšel a o nikom, kdo by řekl koupil jsem si auto, které je špatné. To je jako kdyby řekl, jsem blbec. A to nikdo neudělá. každý tvrdí, že ta jeho značka je ta nejlepší.

To není tak úplně pravda. Spousta lidí přizná bez mučení, že koupili špatné auto. Viz téma: https://www.mazdaklan.cz/threads/nejhorsi-auto-jake-jste-kdy-meli.1214/

Já jsem otevřeně přiznal, že koupit Ford byla obrovská chyba, kterou už nikdy nezopakuji. Formovala mě jiná zkušenost a na jejím základě mám naprostou averzi k této značce. To ale neznamená, že Ford je apriori šrot, protože jiní majitelé jsou naprosto spokojeni. Stejně tak nelze odstřelit celou značku Mazda za problémy s diesely. Takové chyby se v Automotive stávají a stávat budou. A stejně jako Ty bojuješ s Mazdou, já bojoval s Fordem.

Přístup prodejců je jiná věc. Za nejhorší považuji, že se málo zdůrazňuje nevhodnost dieselů na krátké trasy. Moje matka si nedávno koupila VW Tiguan, diesel 2.0TDI a to šla před rokem do důchodu! Musel jsem se hodně přemáhat, abych jí neřekl něco neslušného. Neporadí se, jde do prodejny a tam jí prodají to, čeho se chtějí zbavit. Že najezdí max. 8-10K km za rok, je pochopitelně nezajímá. Zakopaný pes je podle mě v tom, že současné diesely jsou vhodné pro malé procento řidičů. Jsou tak překomplikované, aby plnily nějaké eko-normy, že je krátké trasy zlikvidují. Tohle, bohužel, nikdo dostatečně nezdůrazňuje a tady začíná i spousta problémů. Manipulace s fakty, nesmyslné intervaly pro výměnu oleje atd. atd. Ale to je na jiné téma. :confused:
 
Ještě jsem neslyšel a o nikom, kdo by řekl koupil jsem si auto, které je špatné. To je jako kdyby řekl, jsem blbec.
Kazdemu je uz jasne , ze si si kupil auto s nevhodnu motorizaciou pre tvoje potreby. Uz by bolo na čase, aby si si to konečne priznal aj ty.
Podla teba, to bude, ako by si si citujem: "... řekl, jsem blbec."
Myslim ze nim naozaj si, lebo osierat dookola kazdeho a viniť iných , za tvoje nespravne rozhodnutie, to robi iba taky clovek.
 
Já si žádné auto 2x nekoupil. Piliny v oleji zatím nemám, ale to neznamená, že se před koncem záruky neshodí víko ventilů a nezkontroluje se vačka, případně nevyreklamuje. Za to mi těch cca 2500 za nové podložky a vysokotlaké trubky stojí. Nafta v oleji je běžná věc u auta, které má regeneraci DPF založenou na zvýšení EGT za pomocí dovstřiku nafty do spalovacího prostoru. To sis měl koupit PSA a dolévat Eolys, který olej neznehodnocuje, ale zase postupně zanáší DPF popelem.
Jinak pro další šíření tvého evangelia doporučím Facebook skupinu Mazdaři, tam chodí i lidé ze servisů a prodejců Mazda.

Ja ti fakt nerozumím. Nevím kdo jsi, co jsi. Je ale evidentní, že víš o co jde. Ale to na věci nic nemění, že sem občas plácneš kravinu z manuálu, not p. Kiriakovského a snažíš se blbnout lidi, jako např. přeprogramovat software, nebo teď s tou naftou v oleji, že je to běžná věc.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=811&t=1263735
Normální to není, nafta v oleji nemá co dělat. Pamatuji si, že když jsem měl před 40-ti lety první auto Trabanta :) a hrabal jsem se v něm, tak jsem používal naftu na odmaštění čehokoliv co jsem chtěl zbavit mastnoty. A ty tady napíšeš, že je to normální, když nafta teče do oleje. Ty motory jsou navržena a konstruovány tak, že vyžaduji co nekvalitnější oleje a v žádném případě ne olej namíchaný s naftou a pilinami.

A už vůbec nerozumím této tvé poznámce:,, Za to mi těch cca 2500 za nové podložky a vysokotlaké trubky stojí,,.

Vlastně přiznáváš, že máš problém.

Já mám auto v záruce a mám si kupovat nějaké podložky a trubky? Nejsem odborník a ani nevím jaké podložky a trubky a kam a co s nimi?
 
Back
Top