• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
@sedvo Psal jsem už jinde předtím, kdoví proč Duba používá tenhle systém nastrčených firem (možná fakt kvůli tomu, aby je mohl při sebemenším problému poslat do konkurzu), možná by to stálo za dotaz na importéra, ale počítám, že by to stejně měli na háku. Známe s @Bob em své Pappenheimské, že. :)
Ono hlavně ta firma, co vlastní ty budovy je v exekuci :-D
 
A vlastníkem je kdo? Je stejný jak jednatel. Zakládal si někdy s.r.o., těch 200000,- si půjčím od někoho a vložím do s.r.o. jako vklad společníka (na povinný účet u banky, který je potřeba založit) a pak si je z banky vytáhnu. A Auto Jeremiášova je firma, která byla koupena, takže ty peníze jsou jenom ,,virtuální" - původní firma byla Sevilo Estates s.r.o. - jednatelka Barbora Brühlová, která je členem představenstva společnosti Corporate Consulting a.s., která tyto firmy zakládala a pak je takovým jako je paní Michaela Káčerová Gruberová prodá za cca 235000,- Kč (tedy vklad 200000,- + 35000,- za firmu). Takže bílý kůň to může být, ale stejně nevíš, kdo za tím stojí. Jelikož nejsou v OR zveřejněné výsledky hospodaření a hlavně budova ve které sídlí je vlastně firmou z Belize. Tak paní Káčerová Gruberová koupila firmu za 35000,-, je v najmu, tak pokud budeš něco chtít, tak stejně nic, protože firmu položí a koupí si, třeba od Corporate Consulting a.s. zase jinou firmu a bude pokračovat na stejném místě. Takže já OR umím docela dobře rozklíčovat.
JJ jdeš na to dobře. :-)
 
JJ jdeš na to dobře. :)
A?
Já to nepotřebuji rozklíčovat, to je pár kliknutí. A pro tebe to znamená,že můžeš na Auto Jeremiášova vystartovat i z 10-ti právníky a stejně získáš kulové.
Takže jaké je řešení , že zažaluješ přímo importéra.
 
A?
Já to nepotřebuji rozklíčovat, to je pár kliknutí. A pro tebe to znamená,že můžeš na Auto Jeremiášova vystartovat i z 10-ti právníky a stejně získáš kulové.
Takže jaké je řešení , že zažaluješ přímo importéra.
Možná máš i pravdu, ale musím na to postupně. Mým prvním partnerem je prodejce. Nejdřív prodejce, ten je první na ráně a potom když se prokáže, že jde o organizovaný podvod tak importéra.
 
Jsem rád, že nová MAZDA je objednaná jinde, i když jsem zvažoval nákup zde. :rolleyes:
Je úplně jedno kde to koupíš. Skoro u všech je to stejné. I když existuje prodejce v Plzni, který neprodává Mazdy s dieselovým motorem. Proč asi? Jeden z mála slušných. Jestli ti můžu doporučit tak nekupuj diesel. A už vůbec ne ojetinu z bazaru nebo od autorizovaného prodejce. V bazaru jsou ojetiny, kterých se lidi s problémem jako mám já zabavuji, jak mi to tady doporučil lakilaki? A u autorizovaného prodejce jsou auta vykoupená od nespokojených zákazníku jako jsem ja, a nedají pokoj. Vím o konkrétním případě a mám kontakt na tu osobu. Navíc jsem tu nabídku dostal taky. Vykoupí to od nich za cca 50%, nabídnou mu nové za ,,výhodnou,, cenu s doplatkem + bezplatnou výměnu oleje každých 10.000 km :). A co udělají s tím vykoupeným? Naleští, navoní a prodají se ziskem novému majiteli s 1/2 zárukou? Za půl roku po provedené výměně oleje nic nepozná! Pak má smůlu. Spousta lidí to řeší prodlouženou zárukou za 9800 Kč na dva roky, s tím že to pak prodají. Prodloužená záruka na dva roky je jim k ničemu. Tu nabídku jsem dostal taky. K čemu mi bude, to jsem nepochopil, když jsem měl záruku tříletou, odtáhli mě 3x a snažili se mi namluvit, že je vše OK a ještě mi pošlou dopis abych si prodlužil záruku :) Několik jedinců tady, ne všichni, mi tvrdí totéž. Ti ale sedí v předsálí u p Kiriakovského u PC a píši tyto nesmysly. Možná se p. Alexej K. bude divit, ale znám to tam :) Toto forum může být fakt nezávisle, na rozdíl od MC, ale to ještě nezaručuje, že všichni co jsem píší jsou nestranní. Mám pravdu lakilaki?
 
Poslední úprava:
Preco ta vlastne odtiahli? Pokial viem, senzor "kvality oleja" dostali Mazdy az po facelifte. Nebolo to tym, ze sa olej prilis zriedil naftou a presiahol rysku X?
 
Byvaly Mazdak napsal:"Toto forum může být fakt nezávisle, na rozdíl od MC, ale to ještě nezaručuje, že všichni co jsem píší jsou nestranní"
Já jsem syn od strýce prababičky jenž její bratranec z 8 kolena byl synem dcery švagra pradědy pana importéra.
Jako zatím jsem si tohle téma po nocích četl bez komentu (mimo reakce na vahadla). Ale přijde mi od tebe vysoce hloupí až urážející tady osočit lidi co mají svůj názor, že to táhnou s importérem jen proto, že s tebou nekejvou synchroně hlavou.
Místo toho žvatlání tady, mohl bejt motor dávno vyndanej z auta a mohl bejt na rozebranej na čištění.
A taky by mě zajímalo jestli řešíš dpf (olej nad X) nebo vačky/vahadla
 
Byvaly Mazdak napsal:"Toto forum může být fakt nezávisle, na rozdíl od MC, ale to ještě nezaručuje, že všichni co jsem píší jsou nestranní"
Já jsem syn od strýce prababičky jenž její bratranec z 8 kolena byl synem dcery švagra pradědy pana importéra.
Jako zatím jsem si tohle téma po nocích četl bez komentu (mimo reakce na vahadla). Ale přijde mi od tebe vysoce hloupí až urážející tady osočit lidi co mají svůj názor, že to táhnou s importérem jen proto, že s tebou nekejvou synchroně hlavou.
Místo toho žvatlání tady, mohl bejt motor dávno vyndanej z auta a mohl bejt na rozebranej na čištění.
A taky by mě zajímalo jestli řešíš dpf (olej nad X) nebo vačky/vahadla
JA NIC NEŘEŠÍM. JA MÁM AUTO ZA 8OO.OOO,- KČ V ZÁRUCE . :) :-(
 
Aha, takže tě 3x odtáhli a ty chceš peníze zpět. A auto se ti zastavilo kvůli čemu? Jestli to bylo kvůli oleji nad X tak se začnu asi nahlas smát... Nebo ti piliny z vaček ucpávaj mazací kanálky nebo co? Za 7 stránek jsem se dozvěděl jen že tě 3x nebo kolikrát odtáhli, že se chceš soudit snad i s Hirošimou a přečetl jsem si tak 5x print screen z časopisu... Ale co je ten mechanickej problém? To že si neumíš přečíst manuál od auta nebo ti fatálně selhal motor ?
 
JA NIC NEŘEŠÍM. JA MÁM AUTO ZA 8OO.OOO,- KČ V ZÁRUCE . :) :(
V zaciatkoch Tvojich prispevkov si pisal, ze po 1,5 roku uzivania auta si vratil Nissan Qashqai predajcovi a oni Ti ho vzali spaet a nasledne si kupil mazdu.
Bohuzial, uz to neviem najst, aby som Ta citoval, pravdepodobne si upravil prispevok a vymazal to info.
Vies nam nieco o tom probleme s Qashqai nieco obsirnejsie napisat ? !
 
Preco ta vlastne odtiahli? Pokial viem, senzor "kvality oleja" dostali Mazdy az po facelifte. Nebolo to tym, ze sa olej prilis zriedil naftou a presiahol rysku X?
Ono se ani nemusíš dostat po bod X, jde o to, že bylo x přerušených a nedokončených regenerací a ECU sama vyhodnocuje kvalitu oleje. Uvedu přiklad u mé GH sleduji u Forscanu, že pokud přeruším regeneraci, tak se mi zkracuje interval výměny oleje. Ten je nastaven na 21000km, ale teď mám 20960 km. A předpokládám, že toto vlákno bude nakonec o znehodnoceném oleji.
 
Přesně tak, není tam senzor, ale počítá to z režimu běhu motoru. Včetně regenerací.
 
Ti ale sedí v předsálí u p Kiriakovského u PC a píši tyto nesmysly. Možná se p. Alexej K. bude divit, ale znám to tam :) Toto forum může být fakt nezávisle, na rozdíl od MC, ale to ještě nezaručuje, že všichni co jsem píší jsou nestranní.
Tak a teď tu o Červené Karkulce. Tady se schází lidi, co jsou v tuzemské mazda komunitě několik, i desítek, let, to ještě Kiriakovský prodával v Dvoře Královém pežoty a o mazdě neměl ani ánung. Žádné takové, jak ty popisuješ, tady nemáme, kromě toho, že sem občas párkrát za rok zabrousí nějaký prodejce nebo zaměstnanec importu. Ale ti tu aktivní nejsou.
 
Aha, takže tě 3x odtáhli a ty chceš peníze zpět. A auto se ti zastavilo kvůli čemu? Jestli to bylo kvůli oleji nad X tak se začnu asi nahlas smát... Nebo ti piliny z vaček ucpávaj mazací kanálky nebo co? Za 7 stránek jsem se dozvěděl jen že tě 3x nebo kolikrát odtáhli, že se chceš soudit snad i s Hirošimou a přečetl jsem si tak 5x print screen z časopisu... Ale co je ten mechanickej problém? To že si neumíš přečíst manuál od auta nebo ti fatálně selhal motor ?
Ano chci peníze zpět. Reklamaci v zákonné lhůtě nevyřídili a snaží se mi namluvit včetně tebe, že je vše OK. Nevím kvůli čemu mi zastavilo auto, nejsem odborník na auta, jsem spotřebitel a koupil jsem si nové auto za 800.000,-Kč. V každém servise jsem slyšel od profíků něco jiného, ale zhruba to co tady vykládáš ty a někteří nestranní členové, že je to normální. :) Normální je to asi tak, jako kdybys sis koupil nové auto a ztrácel se ti v něm olej a prodejce ti doporučil, že si máš sebou vozit olej v kanystru a když se ti rozsvítí červená kontrola tak máš zastavit a dolít olej. U těchto motorů je to obráceně. Olej přibývá. A prodejce mi doporučil při rozsvícení kontrolky zastavit, nepokračovat v jízdě, nechat odtáhnou a provést výměnu oleje, protože je v něm nafta, piliny a nevím co ještě. Stručně, v oleji nemá nafta co dělat, natož piliny. Motor bez oleje, nebo s nekvalitním olejem ma podstatně nižší životnost. Má li nižší životnost, má taky nižší cenu. Poloviční životnost = poloviční cena. Já ale nechci auto s poloviční životnosti ani za poloviční cenu!!! natož za plnou. Navíc sama Mazda upozorňuje, že tam nesmíš dávat nic jiného, než to co je předepsáno, jináč za auto neručí. No a já jezdím s naftou v oleji se souhlasem prodejce :) Teď až se mi to stane a je to jenom otázka času než k tomu dojde, (interval se zkracuje) tak zavolám odtahovou, zaplatím si ji, přehodím věci do zapůjčeného auta, které si taky zaplatím a budu pokračovat jízdě. Pak se vrátím pro auto do servisu, kde mi vyměnili olej a zaplatím si ho a budu pokračovat spokojený domů s novým olejem, u kterého nevím jak tam dlouho vydrží, jestli vůbec dojedu domů ze Slovenska. To už je lepší, kdyby se ten olej ztrácel. To si ho tam doleju sám a pokračuji v jízdě. :)
Tady má někdo problém se ztrátou chladicí kapaliny, mluvil jsem s ním.

https://www.seznam.cz/zpravy/clanek...gate-stacilo-pohrozit-soudem-rika-ridic-28417

A tady je podstata věci:

Stačí hledat.

,,slavekp: Samozřejmě že se za tu dobu obrnili haldou nesmyslných argumentů. A z pozice výrobce je to pochopitelné. přiznat chybu je vždycky ta největší chyba. Ale technici v Německu tento motor zkoumali a zjistili že je špatně navržená konstrukce. podle všeho se stala konstrukční chyba při projektování celého motoru a podle všeho špatně vyměřili prostor pro vačku a ta se tře o vnější strany (lehce ale přece), a to lehké tření vytváří drobné kovové piliny které se pak zanášejí do do motoru, filtrů a turba. Proto byli svolávací akce na pročištění vysokotlakým olejem. Tyto informace mám od důvěryhodného zdroje přímo z mazdy.,,

,,
M6 2.2D AT, 18 měsíců stará, najeto asi 51 km, 17k po servisní prohlídce: po cestě zasvítila červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje, byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu. Provedl jsem to, zapůjčil si nové auto...

Dnes mi technik ze servisu sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat.

Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. - a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě. ,,

Závěr celého problému je ten, že Mazda vyrobila několik stovek možná tisíců kusů vadných motorů a nastrkala to lidem jako jsem já. Zastoupení Mazdy rozeslalo manuály, noty prodejcům co mají vykládat lidem jako jsem já, případně jim zdůraznit, že právní služby jsou drahé a nejisté. Když se to povede a budou spokojení, tak p. Alexej dostane pravděpodobně odměnu 2 nebo 5 milionu Kč? Ve srovnání s úsporou za vrácené auta je to pakatel. V každém případě by to byl úspěch, vzhledem k situaci, že by ti podvedeni lidé chtěli odstoupit od smlouvy a žádali vrácení peněz, protože byli podvedeni. A že ten problém je, je víc než jisté. Jináč by p. Kiriakovsky netvrdil, že se o všechny postaral, se všemi se vyrovnal i s těmi co měli auto po záruce a nikdo nic neplatil. Screen časopisu, článku je výše.

Nikdy jsem neříkal, že budu žalovat nebo psát Hirošimu. Zavadíš věc na vedlejší kolej stejně jako lakilaki s Nissan Qashqai. Nikdy jsem ho neměl a ani nevím jak vypadá. Vždy jsem měl Mazdu, už sedmou nebo osmou, ale už nikdy více.

Kdyby ti to předchozí vyjádření nestačilo tak tady je i jeden z judikátu a to se jedná o blbou klimatizaci, která dotyčnému nebráni v jízdě, ale je mu jenom trochu teplo. Podle tebe by ale stačilo otevřít okno :) a je po problému.

Rozsudek Nejvyššího soudu ČR sp. zn. 33 Cdo 1323/2013, ze dne 31. 3. 2015, který uvádí, že „Vadou, která brání tomu, aby motorové vozidlo mohlo být řádně užíváno jako věc bez vady ve smyslu § 622 odst. 2 obč. zák. ve znění do 31. 12. 2013, není jen vada, která znamená rozpor s veřejnoprávními předpisy o provozu vozidel na pozemních. Není vyloučeno, aby i jiné vady, které nedosahují rozporu s těmito veřejnoprávními předpisy, bránily řádnému užívání koupeného vozidla. Řádnému užívání jistě brání stav, kdy nelze vůz pro jeho soustavnou poruchovost (byť jednotlivé poruchy mohou být snadno odstranitelné) používat obvyklým způsobem, tj. způsobem odpovídajícím povaze a určení osobního automobilu, ale jen s vynaložením zvýšeného úsilí, pozornosti, trpěním sníženého uživatelského komfortu, nebo jestliže nelze vyloučit stálé opakování jedné a téže vady i po uplynutí záruční doby. Za vady, které brání řádnému užívání věci, nutno považovat též závady ve funkčních vlastnostech vozidla, jakož i vady kupujícím vymíněných vlastností (tj. např. funkční klimatizace). Se zřetelem k tomu, k jakému účelu slouží automatická klimatizace v osobním vozidle, totiž že usnadňuje cestování za zhoršených klimatických podmínek, tj. ať již v letních či v zimních měsících při výkyvu teplot oproti průměrnému teplotnímu normálu, nelze než uzavřít, že opakovaně se vyskytnuvší závada (nefunkčnost) této součásti vozidla snižuje podstatným způsobem uživatelský standard, a brání tak jeho řádnému užívání.“


JEŠTĚ SE CHCEŠ NAHLAS SMÁT? TO JE K PLÁČI JAK P. KIRIAKOVSKÝ OJEBÁVÁ LIDI JAK TO ŘÍKÁ P. SOBOTKA.
 
Poslední úprava:
Takže je to o znehodnoceném oleji, takže sis pořídil pro své účely nevhodný motor a na toto tě jak dealer, tak i importér dostane. Ono je to i v manuálu napsáno, že se může stát, že bude znehodnocen olej krátkými jízdami a přerušenymi regeneracemi. Tak to mají i ostatní automobilky, jenom to nemají tak tvrdě nastavené, ale taky tě auto pošle do servisu. Ford to uměl po 6000 km.
 
No ale s tou regeneraciou nemaju problem vsetci. Mazda regeneruje akosi prilis casto. Napr. Laguna poslednej generacie regeneruje kazdych cca 800 km a s motorom nie su ziadne problemy za najazdenych 100 000 km. Skyactiv-D je proste pruser. Teda dufam, ze bol, ale to ukaze cas.
 
Renault u 2.0dCi využívá na regeneraci 5-tý vstřikovač přímo do DPF, proto nedochází k ředění oleje naftou (tomu motoru se umí nečekaně protočit šály na klice). Ikdyž 2.0 dCi EURO6 už to má stejně jak Mazda, tedy dodatečným vstřikem ,,do výfuku". 2.0 MZR-CD regeneruje každých cca 200 km (mimochodem moje auto prodělalo 1100 regenerací) a regenerace trvá cca 25km a SkyD cca 10 km. Tam problém není. Peugeot také píše, že regenerace probíhá každých 1500 km a diagnostika ukazuje každých 300 km. Takže problém je, že SkyD je určen na dálniční přesuny a ustálené jízdy. Tam problémy nebudou.
 
Back
Top