- 6 609
Původně to bylo ve společných tématech, ty sis přál aby to mohli číst i neregistrovaní.Mám za to že toto téma patří minimálně také do tématu CX-5. Nebo se pletu @shr3k ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Původně to bylo ve společných tématech, ty sis přál aby to mohli číst i neregistrovaní.Mám za to že toto téma patří minimálně také do tématu CX-5. Nebo se pletu @shr3k ?
Je to problém aby to bylo i v CX-5? Byl bych rád aby to vidělo co možná nejvíc lidí, aby se pán Kiriakovský už konečně chytil za nos a probral sePůvodně to bylo ve společných tématech, ty sis přál aby to mohli číst i neregistrovaní.
Mám za to že toto téma patří minimálně také do tématu CX-5
Když jsme u té bazarovky tak Áčka si ve jmenovaném článku vlastně stěžují, že tam jsou CX-5 nedostatkovým a velmi atraktivním zbožím. Nerozlišují zda diesel či benzín. Píší všeobecně. Jenom naznačují, že lépe se prodávají benzíny. Mohu namítnout, že kvůli nižším cenám. Není divu, že si každý nyní diesela ponechává a neprodá ho za žádnou cenu. Má teď kvůli profláknuté vačce a celosvětové svolávačce doživotní zaruku na celý motor (kulance atd.) a Mazda ČR se veřejně vyjádřila, že všechno řeší i po záruce, že v tom nikoho nenechali přece vykoupat. Co více si zkrátka přát, ne?
Promiň @Vitus, Je těžké zůstat v klidu.
Ten samý motor je ve trojce. Řeknu ti smutnou zprávu, dokud se bude Mazda prodávat a importér plnit plán, budeš Kiriakovskému u dolní části zad.Je to problém aby to bylo i v CX-5? Byl bych rád aby to vidělo co možná nejvíc lidí, aby se pán Kiriakovský už konečně chytil za nos a probral se
To je trefné.Mažeme se tu s tebou jak s prvničkou
Tak já nepochybuji o tom, že pomocí právníka může něco na Auto Jeremiášova vymoci, jen je naivní domnívat se, že to tu zmíněný čte a už vůbec nejnaivnější doufat, že se probere.No, přejmu mu dobrý konec. Nikdo z nás zatím neví, jaké to je našetřit si k důchodu na svoje poslední(?) auto...
Stačí se podívat do OR a najít si Auto Jeremiášova a hned je jasné kdo je dealer. Podobné to asi bude i ostatních dealeru.Pánové, řekl bych to asi takto. Mazda velice dobře ví (statistiku má), kdy a za jakých podmínek vačka/vahadla odcházejí. Auta, co mají vysoký nájezd, tedy že najedou za 3 roky více jak 150000 km, tak ty se poserou až po této kilometráži. Co jsem vypozoroval, tak v DE či NL jsou veškeré komponenty měněny i po této kilometráži (většinou je tam vše, co s pilinami souvisí včetně turbodmychadel), kulance velice dobře funguje a mazda to bere na sebe. Něco jiného je, když auta mají menší kilometrový nájezd, tedy neprovozuje se to na dálnicích (to mazdu neomlouvám, že hold udělala technologickou chybu), tam to kolabuje docela brzy.
Takže co z toho vyplývá, ano mazda to nevychytala, ale to nebude problém v japonské mazdě, ale osobně vidím problém v přístupu importéra, který k tomu přistupuje, tak jak přistupuje. Ono je to i postaveno tak, že normální zákazník je pro dealera dobrý do té doby než zaplatí za nové auto. Neplatí tvrzení - zákazník náš pán. V DE jsou dealerství založené na rodinném charakteru a tedy i dealer stojí na straně zákazníka a snaží se mu pomoci (nebudu se bavit o tom, že cena servisní prohlídky je nižší, tak jak tady). A to je největší problém všech dealerství většiny značek v ČR.
Nějak jsem to nepochopil, co tím bylo myšleno. Jednatel a vlastník je MICHAELA KAČEROVÁ GRUBEROVÁ, dále tam nikdo nefiguruje. Kdo za ní stojí je věc druhá, ale ta v rejstříku není.Stačí se podívat do OR a najít si Auto Jeremiášova a hned je jasné kdo je dealer. Podobné to asi bude i ostatních dealeru.
MICHAELA KAČEROVÁ GRUBEROVÁ je jednatelem. (Bílý kůň?) Byla jednatelem AD Centrum Plzeň. Auto Jeremiášova, dříve AD Centrum Jeremiášova. Musíš jít po penězích @sedvo. Kdo tam složil těch 200.000,-Kč? Vlastník? nebo jednatel.Nějak jsem to nepochopil, co tím bylo myšleno. Jednatel a vlastník je MICHAELA KAČEROVÁ GRUBEROVÁ, dále tam nikdo nefiguruje. Kdo za ní stojí je věc druhá, ale ta v rejstříku není.
No já si to nemyslím, že něco. OZ jasně říká, 3x ta samá závada: je nárok na výměnu zboží. U mého auta se projevila 4x a ani jednou se ji nepokusili odstranit. Opakuji, 3x mě tahala odtahovka, 3x jsem nedojel do cíle cesty. O výměně se nechtějí bavit, tak dostali odstoupení od smlouvy. To vše v záruční lhůtě. Od Vás bych očekával, hlavně od p. shr3k, který tvrdí, že má stejný problém, že mě tady podpoříte a ne že mi tady budete vykládat nesmysly, které jsem slyšel napapouškované ve třech servisech. A nejlepší je ten Slovák, který mi tvrdí, že když si koupím nové auto, tak nějak s tím musím počítat. A víte že toto jsem už taky slyšel. Tvrdil to p. Dědič z Mazda Spořilov jinému zákazníkovi, který měl úplně stejný problém. Popsal to ne netu. Stačí hledat, nafta v oleji.Tak já nepochybuji o tom, že pomocí právníka může něco na Auto Jeremiášova vymoci, jen je naivní domnívat se, že to tu zmíněný čte a už vůbec nejnaivnější doufat, že se probere.
Zatím jsem byl jenom pozorovatel, protože jsem k tomuto tématu neměl co napsat, nicméně situace mě donutila . Já myslím, že Tě vcelku podporují, ale spíš vidí i druhou stranu mince. A to, zda se Ti tvá snaha a energie vložená do tohoto problému vůbec vyplatí. Já pevně věřím, že ano, i když o tom nejsem přesvědčen. Taky si myslím, že přístup importéra a prodejců, o kterých psals, není ideální a už vůbec ne "spravedlivý" (lze-li to tak napsat). Mě osobně napadá možnost napsat přímo do Japonska a uvidíš, jak se k tomu postaví. Na druhou stranu, ty se nemůžeš divit, že se tu mísí různé názory (je to fórum = diskuze), které jsou podávány různým stylem a to zejména v reakci na tvůj vlastní styl, kterým se prezentuješ. Vždy nadhodíš téma a poté postupně poskytuješ polokusé informace (teď už jsme na 6ti stránkách a schválně si projdi celé vlákno, kde jsi se poprvé detailně vyjádřil o svém problému). Co je vlastně cíl tohoto vlákna? Nějak mi to uniká. Já Ti vůbec nezávidím, žes by 3x odtažen, dokonce si to ani nedokážu představit. Pevně věřím, že se Ti dostane spravedlnosti a výsledek bude takový, jaký si představuješ. Nicméně, určitě by neuškodilo vždy jít přesně k věci a vyvarovat se některých komentářů na místní členy, kteří neskáčou a nepřikyvujou Ti tak, jak jsi Ty představuješ.No já si to nemyslím, že něco. OZ jasně říká, 3x ta samá závada: je nárok na výměnu zboží. U mého auta se projevila 4x a ani jednou se ji nepokusili odstranit. Opakuji, 3x mě tahala odtahovka, 3x jsem nedojel do cíle cesty. O výměně se nechtějí bavit, tak dostali odstoupení od smlouvy. To vše v záruční lhůtě. Od Vás bych očekával, hlavně od p. shr3k, který tvrdí, že má stejný problém, že mě tady podpoříte a ne že mi tady budete vykládat nesmysly, které jsem slyšel napapouškované ve třech servisech. A nejlepší je ten Slovák, který mi tvrdí, že když si koupím nové auto, tak nějak s tím musím počítat. A víte že toto jsem už taky slyšel. Tvrdil to p. Dědič z Mazda Spořilov jinému zákazníkovi, který měl úplně stejný problém. Popsal to ne netu. Stačí hledat, nafta v oleji.
No já si to nemyslím, že něco. OZ jasně říká, 3x ta samá závada: je nárok na výměnu zboží. U mého auta se projevila 4x a ani jednou se ji nepokusili odstranit. Opakuji, 3x mě tahala odtahovka, 3x jsem nedojel do cíle cesty. O výměně se nechtějí bavit, tak dostali odstoupení od smlouvy. To vše v záruční lhůtě. Od Vás bych očekával, hlavně od p. shr3k, který tvrdí, že má stejný problém, že mě tady podpoříte a ne že mi tady budete vykládat nesmysly, které jsem slyšel napapouškované ve třech servisech. A nejlepší je ten Slovák, který mi tvrdí, že když si koupím nové auto, tak nějak s tím musím počítat. A víte že toto jsem už taky slyšel. Tvrdil to p. Dědič z Mazda Spořilov jinému zákazníkovi, který měl úplně stejný problém. Popsal to ne netu. Stačí hledat, nafta v oleji.
A vlastníkem je kdo? Je stejný jak jednatel. Zakládal si někdy s.r.o., těch 200000,- si půjčím od někoho a vložím do s.r.o. jako vklad společníka (na povinný účet u banky, který je potřeba založit) a pak si je z banky vytáhnu. A Auto Jeremiášova je firma, která byla koupena, takže ty peníze jsou jenom ,,virtuální" - původní firma byla Sevilo Estates s.r.o. - jednatelka Barbora Brühlová, která je členem představenstva společnosti Corporate Consulting a.s., která tyto firmy zakládala a pak je takovým jako je paní Michaela Káčerová Gruberová prodá za cca 235000,- Kč (tedy vklad 200000,- + 35000,- za firmu). Takže bílý kůň to může být, ale stejně nevíš, kdo za tím stojí. Jelikož nejsou v OR zveřejněné výsledky hospodaření a hlavně budova ve které sídlí je vlastně firmou z Belize. Tak paní Káčerová Gruberová koupila firmu za 35000,-, je v najmu, tak pokud budeš něco chtít, tak stejně nic, protože firmu položí a koupí si, třeba od Corporate Consulting a.s. zase jinou firmu a bude pokračovat na stejném místě. Takže já OR umím docela dobře rozklíčovat.MICHAELA KAČEROVÁ GRUBEROVÁ je jednatelem. (Bílý kůň?) Byla jednatelem AD Centrum Plzeň. Auto Jeremiášova, dříve AD Centrum Jeremiášova. Musíš jít po penězích @sedvo. Kdo tam složil těch 200.000,-Kč? Vlastník? nebo jednatel.
Tady to máš černé na bílém o té svolávačce z 23.2.2017.A to najdu kde? o té záruce? To bude asi tak něco jako prohlášení p. ředitele Kiriakovského ve SM, kde p. ředitel Kiriakovský prohlásil, že se všemi se vyrovnali, všem vyšli vstříc, nikdo nic neplatil a týká se to všech aut i po záruce. Viz můj sken výše.
To bude iny problem, nie ten s vackovym hriadelom.Tady to máš černé na bílém o té svolávačce z 23.2.2017.
http://economictimes.indiatimes.com...iesel-engine-defects/articleshow/57307097.cms