• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Původně to bylo ve společných tématech, ty sis přál aby to mohli číst i neregistrovaní.
Je to problém aby to bylo i v CX-5? Byl bych rád aby to vidělo co možná nejvíc lidí, aby se pán Kiriakovský už konečně chytil za nos a probral se :)
 
Mám za to že toto téma patří minimálně také do tématu CX-5

v tématu CX5 máš trvalý odkaz do tohoto tématu. Není jediný důvod rozebírat jedno a totéž na několika místech. Ono to možná vypadá, že ti někteří nefandíme. Já ti samozřejmě přeju, abys dosáhl úspěšné reklamace, protože na to máš podle mého názoru právo! Ale tvůj způsob komunikace holt každému nesedí. Jen se podívej na začátek, než jsme z tebe přes všechny tvé nářky a nadávky dostali o co ti vlastně jde :) Mažeme se tu s tebou jak s prvničkou, tak si ušetři svoje invektivy na importéra......
 
Poslední úprava:
Když jsme u té bazarovky tak Áčka si ve jmenovaném článku vlastně stěžují, že tam jsou CX-5 nedostatkovým a velmi atraktivním zbožím. Nerozlišují zda diesel či benzín. Píší všeobecně. Jenom naznačují, že lépe se prodávají benzíny. Mohu namítnout, že kvůli nižším cenám. Není divu, že si každý nyní diesela ponechává a neprodá ho za žádnou cenu. Má teď kvůli profláknuté vačce a celosvětové svolávačce doživotní zaruku na celý motor (kulance atd.) a Mazda ČR se veřejně vyjádřila, že všechno řeší i po záruce, že v tom nikoho nenechali přece vykoupat. Co více si zkrátka přát, ne?

Jestli je to pravda. Celosvětová svolávačka? Podle diskuzních fór v ČR a SR si řada lidí musela prohlídku motoru doslova vydupat. Už se to tu nakouslo, chyba je, kromě techniky, v přístupu českého importéra. Kulance je nejistá záležitost bez právního nároku.

Promiň @Vitus, Je těžké zůstat v klidu.

Ten klid, kromě času a peněz, budeš potřebovat pro soud a právníky. Zvaž, jak zde naznačují mnozí, zda by ve výsledku nebylo pro Tebe lépe, vyřešit to smírně s prodejcem (dovozcem), např. výměnou vozu za benzín. Bohužel, ředění oleje naftou je vlastnost této konstrukce spalování, nikoliv vada (výměnu oleje Ti asi nikdo neproplatí). Smůla je, že kombinace kvality oleje, konstrukčního řešení rozvodů a jízdního stylu v tomhle konkrétním případě může vést až k odtahu. Uznávám, že to je šílené a Mazdě to dobrou reklamu nedělá.

Všem, kdo se o problematiku SkyActive dieselu zajímají, doporučuji vzorné shrnutí (včetně dobrých rad pro majitele) v již zmíněném článku o bazarové CX-5 ve Světě motorů č. 14/2017.
 
Poslední úprava:
Je to problém aby to bylo i v CX-5? Byl bych rád aby to vidělo co možná nejvíc lidí, aby se pán Kiriakovský už konečně chytil za nos a probral se :)
Ten samý motor je ve trojce. Řeknu ti smutnou zprávu, dokud se bude Mazda prodávat a importér plnit plán, budeš Kiriakovskému u dolní části zad.
Mažeme se tu s tebou jak s prvničkou
To je trefné.
 
Poslední úprava:
No, přejmu mu dobrý konec. Nikdo z nás zatím neví, jaké to je našetřit si k důchodu na svoje poslední(?) auto...o_O
 
No, přejmu mu dobrý konec. Nikdo z nás zatím neví, jaké to je našetřit si k důchodu na svoje poslední(?) auto...o_O
Tak já nepochybuji o tom, že pomocí právníka může něco na Auto Jeremiášova vymoci, jen je naivní domnívat se, že to tu zmíněný čte a už vůbec nejnaivnější doufat, že se probere.
 
Souhlasím, asi si hlavně potřeboval postěžovat.
Jenom doufám, že ten právník nebude stát víc (peněz, nervů), než ta případná sleva. Proto jsem doporučoval dohodnout se.
 
Pánové, řekl bych to asi takto. Mazda velice dobře ví (statistiku má), kdy a za jakých podmínek vačka/vahadla odcházejí. Auta, co mají vysoký nájezd, tedy že najedou za 3 roky více jak 150000 km, tak ty se poserou až po této kilometráži. Co jsem vypozoroval, tak v DE či NL jsou veškeré komponenty měněny i po této kilometráži (většinou je tam vše, co s pilinami souvisí včetně turbodmychadel), kulance velice dobře funguje a mazda to bere na sebe. Něco jiného je, když auta mají menší kilometrový nájezd, tedy neprovozuje se to na dálnicích (to mazdu neomlouvám, že hold udělala technologickou chybu), tam to kolabuje docela brzy.

Takže co z toho vyplývá, ano mazda to nevychytala, ale to nebude problém v japonské mazdě, ale osobně vidím problém v přístupu importéra, který k tomu přistupuje, tak jak přistupuje. Ono je to i postaveno tak, že normální zákazník je pro dealera dobrý do té doby než zaplatí za nové auto. Neplatí tvrzení - zákazník náš pán. V DE jsou dealerství založené na rodinném charakteru a tedy i dealer stojí na straně zákazníka a snaží se mu pomoci (nebudu se bavit o tom, že cena servisní prohlídky je nižší, tak jak tady). A to je největší problém všech dealerství většiny značek v ČR.
Stačí se podívat do OR a najít si Auto Jeremiášova a hned je jasné kdo je dealer. Podobné to asi bude i ostatních dealeru.
 
Stačí se podívat do OR a najít si Auto Jeremiášova a hned je jasné kdo je dealer. Podobné to asi bude i ostatních dealeru.
Nějak jsem to nepochopil, co tím bylo myšleno. Jednatel a vlastník je MICHAELA KAČEROVÁ GRUBEROVÁ, dále tam nikdo nefiguruje. Kdo za ní stojí je věc druhá, ale ta v rejstříku není.
 
Nějak jsem to nepochopil, co tím bylo myšleno. Jednatel a vlastník je MICHAELA KAČEROVÁ GRUBEROVÁ, dále tam nikdo nefiguruje. Kdo za ní stojí je věc druhá, ale ta v rejstříku není.
MICHAELA KAČEROVÁ GRUBEROVÁ je jednatelem. (Bílý kůň?) Byla jednatelem AD Centrum Plzeň. Auto Jeremiášova, dříve AD Centrum Jeremiášova. Musíš jít po penězích @sedvo. Kdo tam složil těch 200.000,-Kč? Vlastník? nebo jednatel. :)
 
Poslední úprava:
Tak já nepochybuji o tom, že pomocí právníka může něco na Auto Jeremiášova vymoci, jen je naivní domnívat se, že to tu zmíněný čte a už vůbec nejnaivnější doufat, že se probere.
No já si to nemyslím, že něco. OZ jasně říká, 3x ta samá závada: je nárok na výměnu zboží. U mého auta se projevila 4x a ani jednou se ji nepokusili odstranit. Opakuji, 3x mě tahala odtahovka, 3x jsem nedojel do cíle cesty. O výměně se nechtějí bavit, tak dostali odstoupení od smlouvy. To vše v záruční lhůtě. Od Vás bych očekával, hlavně od p. shr3k, který tvrdí, že má stejný problém, že mě tady podpoříte a ne že mi tady budete vykládat nesmysly, které jsem slyšel napapouškované ve třech servisech. A nejlepší je ten Slovák, který mi tvrdí, že když si koupím nové auto, tak nějak s tím musím počítat. A víte že toto jsem už taky slyšel. Tvrdil to p. Dědič z Mazda Spořilov jinému zákazníkovi, který měl úplně stejný problém. Popsal to ne netu. Stačí hledat, nafta v oleji.
 
Poslední úprava:
No já si to nemyslím, že něco. OZ jasně říká, 3x ta samá závada: je nárok na výměnu zboží. U mého auta se projevila 4x a ani jednou se ji nepokusili odstranit. Opakuji, 3x mě tahala odtahovka, 3x jsem nedojel do cíle cesty. O výměně se nechtějí bavit, tak dostali odstoupení od smlouvy. To vše v záruční lhůtě. Od Vás bych očekával, hlavně od p. shr3k, který tvrdí, že má stejný problém, že mě tady podpoříte a ne že mi tady budete vykládat nesmysly, které jsem slyšel napapouškované ve třech servisech. A nejlepší je ten Slovák, který mi tvrdí, že když si koupím nové auto, tak nějak s tím musím počítat. A víte že toto jsem už taky slyšel. Tvrdil to p. Dědič z Mazda Spořilov jinému zákazníkovi, který měl úplně stejný problém. Popsal to ne netu. Stačí hledat, nafta v oleji.
Zatím jsem byl jenom pozorovatel, protože jsem k tomuto tématu neměl co napsat, nicméně situace mě donutila :). Já myslím, že Tě vcelku podporují, ale spíš vidí i druhou stranu mince. A to, zda se Ti tvá snaha a energie vložená do tohoto problému vůbec vyplatí. Já pevně věřím, že ano, i když o tom nejsem přesvědčen. Taky si myslím, že přístup importéra a prodejců, o kterých psals, není ideální a už vůbec ne "spravedlivý" (lze-li to tak napsat). Mě osobně napadá možnost napsat přímo do Japonska a uvidíš, jak se k tomu postaví. Na druhou stranu, ty se nemůžeš divit, že se tu mísí různé názory (je to fórum = diskuze), které jsou podávány různým stylem a to zejména v reakci na tvůj vlastní styl, kterým se prezentuješ. Vždy nadhodíš téma a poté postupně poskytuješ polokusé informace (teď už jsme na 6ti stránkách a schválně si projdi celé vlákno, kde jsi se poprvé detailně vyjádřil o svém problému). Co je vlastně cíl tohoto vlákna? Nějak mi to uniká. Já Ti vůbec nezávidím, žes by 3x odtažen, dokonce si to ani nedokážu představit. Pevně věřím, že se Ti dostane spravedlnosti a výsledek bude takový, jaký si představuješ. Nicméně, určitě by neuškodilo vždy jít přesně k věci a vyvarovat se některých komentářů na místní členy, kteří neskáčou a nepřikyvujou Ti tak, jak jsi Ty představuješ.
 
No já si to nemyslím, že něco. OZ jasně říká, 3x ta samá závada: je nárok na výměnu zboží. U mého auta se projevila 4x a ani jednou se ji nepokusili odstranit. Opakuji, 3x mě tahala odtahovka, 3x jsem nedojel do cíle cesty. O výměně se nechtějí bavit, tak dostali odstoupení od smlouvy. To vše v záruční lhůtě. Od Vás bych očekával, hlavně od p. shr3k, který tvrdí, že má stejný problém, že mě tady podpoříte a ne že mi tady budete vykládat nesmysly, které jsem slyšel napapouškované ve třech servisech. A nejlepší je ten Slovák, který mi tvrdí, že když si koupím nové auto, tak nějak s tím musím počítat. A víte že toto jsem už taky slyšel. Tvrdil to p. Dědič z Mazda Spořilov jinému zákazníkovi, který měl úplně stejný problém. Popsal to ne netu. Stačí hledat, nafta v oleji.

e42.gif
 
MICHAELA KAČEROVÁ GRUBEROVÁ je jednatelem. (Bílý kůň?) Byla jednatelem AD Centrum Plzeň. Auto Jeremiášova, dříve AD Centrum Jeremiášova. Musíš jít po penězích @sedvo. Kdo tam složil těch 200.000,-Kč? Vlastník? nebo jednatel. :)
A vlastníkem je kdo? Je stejný jak jednatel. Zakládal si někdy s.r.o., těch 200000,- si půjčím od někoho a vložím do s.r.o. jako vklad společníka (na povinný účet u banky, který je potřeba založit) a pak si je z banky vytáhnu. A Auto Jeremiášova je firma, která byla koupena, takže ty peníze jsou jenom ,,virtuální" - původní firma byla Sevilo Estates s.r.o. - jednatelka Barbora Brühlová, která je členem představenstva společnosti Corporate Consulting a.s., která tyto firmy zakládala a pak je takovým jako je paní Michaela Káčerová Gruberová prodá za cca 235000,- Kč (tedy vklad 200000,- + 35000,- za firmu). Takže bílý kůň to může být, ale stejně nevíš, kdo za tím stojí. Jelikož nejsou v OR zveřejněné výsledky hospodaření a hlavně budova ve které sídlí je vlastně firmou z Belize. Tak paní Káčerová Gruberová koupila firmu za 35000,-, je v najmu, tak pokud budeš něco chtít, tak stejně nic, protože firmu položí a koupí si, třeba od Corporate Consulting a.s. zase jinou firmu a bude pokračovat na stejném místě. Takže já OR umím docela dobře rozklíčovat.
 
@sedvo Psal jsem už jinde předtím, kdoví proč Duba používá tenhle systém nastrčených firem (možná fakt kvůli tomu, aby je mohl při sebemenším problému poslat do konkurzu), možná by to stálo za dotaz na importéra, ale počítám, že by to stejně měli na háku. Známe s @Bob em své Pappenheimské, že. :)
 
Jsem rád, že nová MAZDA je objednaná jinde, i když jsem zvažoval nákup zde. :rolleyes:
 
Back
Top