- 2 675
Tak ja to myslel jako provokaci . Uprimne proste uvidim za tech par let, nenadelam s tim nic, beztak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Samozřejmě, můj servis se drží hesla "náš zákazník, náš pán", takže sice nabídne Mazda olej tak, jak to má předepsáno coby autorizovaný servis, ale pokud chci jiný a lepší, nic jiného mu nezbývá - bloková výjimka platí pro všechny. Ad Mazda, myšleno asi zastoupení, kopat si může jak chce, olej má specifikace dané v návodu k použití a tím to hasne. Se zlou by se u ČOI potázali, kdyby podmiňovali záruku jen a pouze speciálním značkovým olejem, se kterým mají motory sice super spotřebu ve zkušebně, ale v praxi moc nemaže. To zase dobře vědí.Jenom taková myšlenka, olej sis dodával sám,nemůže mazda kopat, že za ojetou vačku může dodaný vlastní olej?
Však píšu někde vpředu, že nová vahadla jsou cementovaná a ne nitridovaná, takže se ojíždí rovnoměrně obojí.Ale když kouknu na výfukový vahadla,tak tam je změna že první byly SH01-12-150A a pak je změnily (a jsou psaný jako alternativa) kompletně překopaný SH09-12-150. Jako pohopim,že jestli vahadlo doj.... nějaký díly,tak se mění všechno,ale příjde mi,že ten problém co to způsobuje jsou právě vahadla a ne vačky. Nevim, nejsem nafta fan.
Asi proto, že piliny jsou z těch vaček, jinak nevím...Jen takovej dotaz. Proč se tomu pořád říká problém "vaček" a né vahadel ? Všude kam kouknu, je slovo vačka. Jestli se nepletu a i podle EPC je tam změna na vahadlech a vačky jsou pořád stejný :muted:
Rolna tam je, bohužel právě u tohoto vahadla v provozu jen asi tak 0,01 % běhu motoru.Příčina je opravdu ve vahadlech, žádné rolny, pouze kluzné plošky.
To je sice pravda, ale mladé benzínové ojetiny nejsou. Ty auta nemají takové nájezdy, tak proč to prodávat, takže jich bylo, je a bude nedostatek.Benzinov je nedostatok? Pokial viem, benziov sa preda viac ako dieslov.
Určitě nee! To je tak vážný problém, podvod, že je potřeba aby o něm vědělo co nejvíc vlastníků CX-5 a M6.Jedno tema nestacilo?
je potřeba aby o něm vědělo co nejvíc vlastníků CX-5 a M6
a fakt si myslíš, že když vytvoříš na MK 10 témat, problém se vyřeší? Asi bych to spíš ventiloval směrem k importérovi, potažmo svým právníkům a mediím.....pokud o tom problému ještě někdo neví, těžko se to dozví tady, protože to bude nejspíš autolaik, který fora a informace o značce nečte......