• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Tak jsem jim poslal odstoupení od smlouvy. Nic, mlčí. Pohrozil jsem žalobou a dočkal jsem se vyhrožování od ředitele servisu Auto Jeremiášova. Mám si to nechat líbit? Hledám někoho v podobné situaci, věřitele Auto Jeremiášova, abych mohl mimo jiné zahájit insolvenční řízení.
Jakože šikanózní insolvenční návrh za obchodní resp. spotřebitelský spor? To není můj šálek kávy, normálně bych to řešil přes právníka a paralelně přes média.
smutné, ale článek mě celkem pobavil :)
To si Martin Vaculík regulérně vymyslel, ale podkladů na to měl dost. ;) BTW já myslel, že je to docela známý článek, už jsem ho sem linkoval z této epické konverzace na FCB Mazda ČR:
Výstřižek.PNG
 
Poslední úprava:
Jenom taková věcná, není na vačky už udělána komplexní svolávačka? Někde to vyselo (nechce se mi to hledat).
 
Jenom taková věcná, není na vačky už udělána komplexní svolávačka? Někde to vyselo (nechce se mi to hledat).
Není, mění se to až když se to podělá i s půlkou motoru.
 
Tak nic, to jsem si myslel, že má mazd větší koule. No nic, asi si počkám na SkyD II. To snad bude vychytané, ale snad už od 2015 jsou vačky OK (i když jsem nestudoval fora).
 
Jakože šikanózní insolvenční návrh za obchodní resp. spotřebitelský spor? To není můj šálek kávy, normálně bych to řešil přes právníka a paralelně přes média.
Ja to nevidím jako šikanu. Já to vidím jako podvod na stovky klientů Mazdy. Mazda vyrobila stovky motorů s výrobní, konstrukční vadou. Tak co s nimi? Nacpala je do Mazdy 6 a CX-5 a prodala je za akční cenu a čeká co se bude dít. Někdo to pozná a někdo ne. Když to ale někdo pozná a nedá se jenom tak lehce odradit, tak mu nabídnou, že to auto od něj odkoupí (cca za 50%) a nabídnou mu nové za ,,výhodnou cenu" s doplatkem. Tu nabídku jsem dostal taky. Jednou z podmínek ale je, že toto nové auto bude ještě 2 roky ve vlastnictví prodejce. (Proč asi?) Znám konkrétní případ. A co s tím starým autem? To naleští, navodí a za ,,výhodnou cenu" se pravděpodobně prodá. Nový majitel, minimální půl roku nic nepozná, když mu do toho nalijí před prodejem nový olej. U mého auta byla provedena výměna oleje 4x!!! Pokaždé v jinem autorizovaném servise. B.E.K. Ústí, Mazda Zeman, Auto Jeremiášova) a ještě měli tu drzost, že si to nechali zaplatit (odmítli mi vydat auto bez zaplacení, přitom bylo jasné, že došlo u auta v záruce, k znehodnocení oleje, jak je napsáno v protokolu. Na dotaz proč dochází k znehodnocení oleje jsem slyšel napapouškované výmluvy: blbě jezdím, jezdím krátké trasy, tento stav je normální, jedná se o vypalovaní filtru......... Jako přes kopírak, lepe řečeno autorizované servisy dostali noty, manual co mají vykládat nespokojeným klientům.
3x mě tahala odtahová služba. Nebýt toho, že když auto mělo najeto 15.000km nebylo ani rok staré, Mazda udělala svolávačku na kontrolu brzd. A co udělali? Vyměnili olej!!! Kdyby ho nevyměnili tak jsem byl odtažen 4x!!! To jenom potvrzuje, že o závadě věděli a že se pravděpodobně jedná o organizovaný podvod!!!
Takže žádná šikana, jenom snadnější způsob jak se domoci svých práv.
Na reklamaci nereaguji. Na odstoupení od smlouvy taky ne. Tak jsem podal žalobu.
A kdyby tady ještě někdo nechápal o ca mi jde, tak je to popsáno v níže přiloženém odkazu, kterého nejsem autorem. Přesně to se mi stalo 3x!!!
http://www.poradnaveritele.cz/news/mazda-6-problemy-s-motorem-2-2-nafta-v-oleji/

Auto Jeremiášova, dříve AD Centrum Jeremiášova = bílý kůň

Stačí se podívat do OR a porovnat s AD Centrum Plzeň
Majitel nejasný. Jednatelem tatáž osoba.

https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?nazev=ad+centrum+plzeň
 
Poslední úprava:
Ja to nevidím jako šikanu. Já to vidím jako podvod na stovky klientů Mazdy. Mazda vyrobila stovky motorů s výrobní, konstrukční vadou. Tak co s nimi? Nacpala je do Mazdy 6 a CX-5 a prodala je za akční cenu a čeká co se bude dít. Někdo to pozná a někdo ne. Když to ale někdo pozná a nedá se jenom tak lehce odradit, tak mu nabídnou, že to auto od něj odkoupí (cca za 50%) a nabídnou mu nové za ,,výhodnou cenu" s doplatkem. Tu nabídku jsem dostal taky. Jednou z podmínek ale je, že toto nové auto bude ještě 2 roky ve vlastnictví prodejce. (Proč asi?) Znám konkrétní případ. A co s tím starým autem? To naleští, navodí a za ,,výhodnou cenu" se pravděpodobně prodá. Nový majitel, minimální půl roku nic nepozná, když mu do toho nalijí před prodejem nový olej. U mého auta byla provedena výměna oleje 3x!!! Pokaždé v jinem autorizovaném servise. B.E.K. Ústí, Mazda Zeman, Auto Jeremiášova) a ještě měli tu drzost, že si to nechali zaplatit (odmítli mi vydat auto bez zaplacení, přitom bylo jasné, že došlo u auta v záruce, k znehodnocení oleje, jak je napsáno v protokolu. Na dotaz proč dochází k znehodnocení oleje jsem slyšel napapouškované výmluvy: blbě jezdím, jezdím krátké trasy, tento stav je normální, jedná se o vypalovaní filtru......... Jako přes kopírak, lepe řečeno autorizované servisy dostali noty, manual co mají vykládat nespokojeným klientům.
3x mě tahala odtahová služba. Nebýt toho, že když auto mělo najeto 15.000km nebylo ani rok staré, Mazda udělala svolávačku na kontrolu brzd. A co udělali? Vyměnili olej!!! Kdyby ho nevyměnili tak jsem byl odtažen 4x!!! To jenom potvrzuje, že o závadě věděli a že se pravděpodobně jedná o organizovaný podvod!!!
,Takže žádná šikana, jenom snadnější způsob jak se domoci svých práv.
Na reklamaci nereaguji. Na odstoupení od smlouvy taky ne. Tak jsem podal žalobu.
A kdyby tady ještě někdo nechápal o ca mi jde, tak je to popsáno v níže přiloženém odkazu, kterého nejsem autorem. Přesně to se mi stalo 3x!!!
http://www.poradnaveritele.cz/news/mazda-6-problemy-s-motorem-2-2-nafta-v-oleji
Auto Jeremiášova, dříve AD Centrum Jeremiášova = bílý kůň
Stačí se podívat do OR a porovnat s AD Centrum Plzeň
Majitel nejasný. Jednatelem tatáž osoba.
https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?nazev=ad+centrum+plzeň
Viem sa vcitit a pochopit rozhorcenie Byvaleho Mazdaka nad officialnym pristupom mazdy k vyrobnej vade SkyActiv 2.2 diesel.
S mazdami (vacsinou benzinovymi) som takisto uz prezil vela vyrobnych problemov a reklamacii vyrobnych vad.
Castejsie som prehral "spor" , ako mi dali za pravdu.
Myslim. ze za cele dlhe obdobie, iba 2 x mi uznali narok , ale boli to za pakatel ciastky, do 100 €-.

Mam doma aj dalsie auto, japonsku znacku a ich pristup je totalne opacny , ako predvadza Mazda.
Zvolavaju, menia a hradia na svoje naklady, aj take diely, ktore na mojom aute funguju 100%-ne a bez problemov.
Mazda v svojich zaciatkoch v ČSR este bola tiež taka.
Keby mazda chcela, ma si co pripomenut, alebo sa od koho ucit doma v JP , ako riesit , ako pristupovat k problemu vlastnych vyrobkov.
Keby chceli, ale uz take nechcu ....
 
Auto Jeremiášova je bude IMO stále Duba, jen se schovaným majitelem, kdoví proč. Nicméně za zmíněný stav nahoře není odpovědný žádný prodejce, to je na tom blbé, protože mají odpovědnost směrem k zákazníkovi.
 
Premyslal som nad novou dieslovou CX-5 ... Ale ale tato diskusia mi pripomenula moje problemy s vackovym hriadelom a asi vazne ostanem u benzinu. Alebo diesel, ale inej znacky.
 
Premyslal som nad novou dieslovou CX-5 ... Ale ale tato diskusia mi pripomenula moje problemy s vackovym hriadelom a asi vazne ostanem u benzinu. Alebo diesel, ale inej znacky.
Jsem bývalý mazdak. Mám 7 nebo osmou mazdu, ale to co teď předvádí mazda už nikdy více!!!!!
 
Vitej v kapitalismu. Ucelem je vydelat penize. Nemyslim si, ze jsou na tom jine automobilky diametralne jinak. Mozna jsou, pak ale zase ty penize na to vydelavaji jinak, treba vyssi marzi na vstupu. Takze si opravu tech problemu platis predem ;).
 
Mna podobne sklamala Mazda 6 GJ (2013). Nemal som nikdy problemy s tym, ze by som niekde ostal visiet, ale vackovy hriadel a polovicu motora mi menili pri 40 000 km. Dal som Mazde este jednu sancu, siel som do benzinu a som spokojny. Dokonca tak, ze som na Mazdu ukecal aj manzelku :) Ak budem spokojny stale, tak u Mazdy ostanem. Ak nie, pojdem inde.
 
Vitej v kapitalismu. Ucelem je vydelat penize. Nemyslim si, ze jsou na tom jine automobilky diametralne jinak. Mozna jsou, pak ale zase ty penize na to vydelavaji jinak, treba vyssi marzi na vstupu. Takze si opravu tech problemu platis predem ;).
To není kapitalismus. To jsou Šmejdi a to s kapitalismem nemá nic společného. Původně jsem jezdil na Spořilov, až do té doby než se tam v roce 2007-2008 vyměnili lidi a začalo to jít z kopce, tak jsem ho změnil. Myslel jsem, že je to servisem - lidmi na Spořilově. Odešel jsem do AD Centrum Jeremiášova a to byla ještě větší chyba jak se ukazuje. V lidech to je, ale v těch nahoře - v zastoupení Mazdy
 
Poslední úprava:
Co na to říct, snad jen, že to tu "smeruje do riadnej riti". Osobně už nikomu žádný pražský servis nedoporučím, všichni co vím raději jezdí do Kolína za Hyšplerem. IMO hodně také udělalo to, že ředitel zastoupení viz. výše diskuze s ním, co přišel z dealerské sítě Peugeot, začal hodně protežovat své staré kamarády, kteří najednou dostali zastoupení, ale se servisem ani prodejem mazd nemají vůbec žádné zkušenosti - to vše na úkor prodejců, kteří mazdy prodávali nebo prodávají i 20 a více let. A často jsou ti noví dost dobří psychopati, jak by zdejší člen @Bob mohl vyprávět. Nicméně, dokud se budou nové mazdy prodávat, nikdo z evropského zastoupení nebo z Hirošimy dotyčné pod krkem nechytne, stačí jen plnit plán a shánět nové ovečky. Osobně uvažuji o tom, že se na mazdy po 14 letech vykašlu a půjdu jinam.
 
Back
Top