• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Prodloužená záruka 5 let

  • Vlákno založil Vlákno založil Denis
  • Datum založení Datum založení
Trošku oživím tohle téma. V červenci mi končí tříletá základní záruka (vlastně nevím, jestli náhodou nemám prodlouženou. Zjistím to někde?) a přemýšlím nad prodloužením. Dneska mi prodejce řekl 19 tis o dva roky a nebo 25 tis o tři roky.
Každý mi říká, jak je trojka s G motorem spolehlivá a že to nemusím řešit.
Ve mně neustále hlodá to, že prostě pokazit se může cokoliv a ceny origo dílů nebudou úplně za levno.
Je to také pro někoho aktuální? Můžete mi k tomu dát své zkušenosti třeba z pozáručních oprav nebo co se u téhle trojky (krom zrcátek jsem asi pochopil) podělává nejčastěji?
 
Tohle je obchod se strachem :) Buď si předplatíš opravu potenciálních problémů, nebo ušetříš teď a uvidíš, zda se to vyplatilo. Loterie, pojišťovna nebude nic dotovat, většina lidí zaplatí víc, než když se na to vyprdne. Zda to budeš zrovna ty nikdo neví. Já si připlatil u Mazdy 6 cca 30k na 6 let s tím, že jsem ji koupil před tím, než se tato záruka stala standardem (a adekvátně zdražila cenu vozu) a že např. jen problém s jedním LED světlometem je mnohem dražší. Pořád ale doufám, že ji potřebovat nebudu a že jsem si jen zaplatil 30k za "klid" kdyby se něco většího objevilo.

Edit: A dává to smysl, pokud bys chtěl auto prodat, lépe si drží cenu. Já to ale např. neplánuji.
 
Před 3,5 lety jsem řešil to samé a nakonec se rozhodl záruku o 3 roky neprodlužovat. A opravdu jsem ušetřil, na autě se samo od sebe za tu dobu nic nerozbilo (doufám, že to tak ještě dlouho zůstane). Velký podíl na tehdejším rozhodnutí měla právě pověst spolehlivosti a sám pan Jordák z Tábora mi říkal ať ty peníze dám radši do havarijka, jelikož riziko nehody je o dost větší, než riziko pokažení nějakého dílu. Oprava zrcátek je možná i levnější, led světla neumírají. Je to jen má zkušenost. Samozřejmě je na každém, zda si zaplatí za relativní klid, nebo bude doufat, že nebude zrovna on tím smolařem.
 
Já mám na současných a měl jsem i na předchozích Mazdách vždy prodlouženo.
M3 nic nepotřebovala, resp. nutné se řešilo jen v tovární záruce, prodloužená prolítla bez akce.
M6 vše opět řešila v tovární a v prodloužené dostala obě vzpěry kufru (cenu odhaduji na 4-5kKč), jinak nic. A ano, dobře vypadalo při prodeji, že tam ještě kousek záruky zbyl (jen pocit).
Současné Mazdy jedou tovární a pak se (ne)uvidí = statisticky ji nepotřebujete ;) ovšem je to ošemetná disciplína.
V nejhorším... frajer vydělá a frajer zaplatí :innocent:
 
A můžete mi napsat, jaký je rozdíl mezi havarijním pojištěním a jeho servisem a službami a servisem ze strany Mazdy? To, že mám záruku, mi přijde při nehodě nebo poruše úplně stejné jako to, co mi nabízí havarijní pojištění. Jako kdybych si to platil dvakrát a pak se mohl rozhodnout, co využiju. Jestli Allianz a nebo mazda.
 
Havarijní řeší škodu v případě zaviněné nehody, vandalismu, živlu ... Prodloužená záruka řeší poruchu dílu (nikoliv nehodu, poškození...), pokud je v ní zahrnut (není tam vše, ale už je tam skoro vše co v tovární, proto tak zdražila).
 
Back
Top