- 2 675
S temi "Nemeckymi" dalnicemi a motorkarskymi okreskami, to vidim podobne .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Co tak najednou? Pred rokem a pul jsi tu obhajoval 2.0 MT, jak je to s dobre vedenym razenim (naucenym otcem z rally) rychlejsi jak 2.5 AT. A hle, nakonec prechod "vys"?Jsem zvědav, za kolik budu jezdit s novou 2.5 AT; můj odhad založený na třech víkendech, kdy jsem jí měl půjčenou (i 2018 facelift), je kolem 7.5 - 8, tak uvidíme.
Co tak najednou? Pred rokem a pul jsi tu obhajoval 2.0 MT, jak je to s dobre vedenym razenim (naucenym otcem z rally) rychlejsi jak 2.5 AT. A hle, nakonec prechod "vys"?
Ne setrit, jen me zajimal ten posun. Jinak s ohledem na vyssi hmotnost noveho GLka bych prave cekal, ze na tom bude dynamicky jeste hure. Jinak stop&go si budu muset nekdy sam vyzkouset, jak to vypada v praxi v Prazske zacpe. Ty uz jsi zkousel?
K tomu ACC, já z toho měl za začátku velkou radost, ale pak jsem si všiml, že to v zácpě brzdi celkem ostře a často to tuka o brzdu. Auta za mnou jsou z toho nervózní a jednou mě dokonce někdo vyblikal a podjel (ale je možný že to je prostě jen blbec a nema to s tím nic společného ). Každopádně to občas vypinam, když mám strach, že to ten za mnou nedobrzdi, a brzdi sám s předstihem.Já teda viděl takový pěkný nazelenalý :grin: smajlík
Když jsme ji měli půjčenou, chytil jsem zrovna jak kolonu na D8 na příjezdu do Prahy, tak i na okruhu za Zličínem, kdy to stálo od Ořechu víceméně až dolů k Barranďáku, takže jsme to vyzoušeli docela důkladně... Něco takového chytím většinou 1x - 2x týdně a s manuálem je to peklo, občas kvůli tomu radši jedu vlakem (když o tom vím dopředu). Trochu jsem se bál, že auto někdy při dojezdu brzdí trochu ostřeji, než bych brzdil já, ale odstupy dostatečný a rozjezdy v pohodě. Za mě ten systém fungoval skvěle, stejně jako mi přišel lepší adaptivní tempomat i za jízdy po dálnici a v Blance méně "lekací", než v předchozí generaci (teda takhle — neleknul se ani jednou). Ale to může být subjektivní. Speciálně v té soustavě tunelů mi přišel fakt super, tam často někdo vjede do pruhu 50, jinej chce zas pustit 80, takže to že člověk má nastaveno 75, a jen dává blinkry a točí volantem... podřazování při brždění, všechno hezky plynule.
No je fakt, že občas by se dalo brzdit daleko plynulého než to dělá ACC, to samé plynulost, víc mi ale vadí občasné popojíždění při aktivovanych brzdách. Díky tomu životnost brzd nebude nejspíš kdoví jaká. Každopádně i přes to jezdím veškeré kolony jen přes něj.
Zrovna o brzdy bych se nebál. Já ACC téměř nepoužívám, mám najeto necelých 15k a brzdy již vybrují. Prostě pořád slabé místo u Mazdy a odejdou tak jako tak
Necelych 8tis. km a taky uz mirne pocituju vybrace. U predchozi M6 2017 jsem to mel u 20tis. km.Já ACC téměř nepoužívám, mám najeto necelých 15k a brzdy již vybrují
To souhlasim, ze pri plynulem provozu to funguje dobre. Blby ale je, kdyz se kolona obcas najednou z 60km/h zastavi na nulu, to pak brzdi agresivne a mam obavy z toho za mnou.ale na dálničních kolonách, kde je stání o něco plynulejší a větší rozestupy, kde jsem to zkoušel a kde mě kolony nejčastěji potkají, to bylo v pohodě.
Nj ani jsem si nevsiml jak hrozně to vypadá když to po sobě čtu To je asi tim jak ty vibrace doznívajíInspiroval jsem se u @Mateo