Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Sedan a box jsem nemel, jen lyze na drzaku, coz nevim, zda je z hlediska aero horsi, ci lepší...
Ja standardne jezdim pomerne svizne a jakmile zahreju olej, davam ji napapat a to jsem na spotrebe 7.1 v prumeru. Preci jen to prikovstrikum vic prospeje, nez jizda ala duchodce.
I pri teto jízdě jsem se ridil zasadou, radit ze 4-ky ve 130
Za me tedy spokojenost, protoze jinak nejsem fanousek eko jizdy...
A za kolik se realne jezdii s Sestkou s dieselem? Moji rodice maji temer nove Ford Mondeo 2.0 TDCi, kombi, otec ma podobny jizdni styl, jako ja, jen mene dalnic, a maji vicemene shodnou spotrebu...No pozor kluci .. má spotřebu "jen skoro jako diesel" ale i tak dobrý
No bo má FORDa a MAZDA v benzínu je prostě dobrá ... s M6 GL WAGON umím jezdit dle nálady za 4,2 až 5,6. Teď momentálně týden jenom po městě za 5,3. Ale nejsem žádný závodník, ale ani loudal.
@Ondrej K - když auto měníš co tři roky a roční nájezd máš 40k+ km, nevídím důvod se bát dehtu.
Pro představu, udělal jsem stejný upgrade jako chystáš ty. Horní je dvoulitr 121kw a spodní 2.5L.Tak to je pecka. Kdybych měl větší odvahu jít do Mazda dieselu, tak by se mi při takové spotřebě nafta při nájezdu 40 tisíc km ročně vyplatila - teda oproti 2.5 AT, kterou mám objednanou. Když jsem to hledal, na spiritmonitoru ale byly u výkonnějšího dieselu spotřeby spíš kolem 6.5, a já doufám, že s novou 2.5 AT dokážu jezdit kolem 7.5, nejvýše do osmi (místňáci se spotřebama kolem devíti mě děsí, ale i s dvoulitrem jsem spíš na dolní hraně toho, za kolik kdo jezdí). Litr na sto by nebyl rozdíl, který by o 49 tis vyšší cenu během pár let vyvážil. Při rozdílu spotřeby dvou litrů už by to ale bylo zajímavé. Pak bych asi, ač mi nevoní, o naftě uvažoval - míň ježdění k benzínkám a byla by určitě díky nizším otáčkám pohodlnější na ty rychleji jeté dálniční cesty a dlouhé přesuny po Evropě... navíc ten masivní krouťák je příjemný i na předjíždění
Tak to je pecka. Kdybych měl větší odvahu jít do Mazda dieselu, tak by se mi při takové spotřebě nafta při nájezdu 40 tisíc km ročně vyplatila - teda oproti 2.5 AT, kterou mám objednanou. Když jsem to hledal, na spiritmonitoru ale byly u výkonnějšího dieselu spotřeby spíš kolem 6.5, a já doufám, že s novou 2.5 AT dokážu jezdit kolem 7.5, nejvýše do osmi (místňáci se spotřebama kolem devíti mě děsí, ale i s dvoulitrem jsem spíš na dolní hraně toho, za kolik kdo jezdí). Litr na sto by nebyl rozdíl, který by o 49 tis vyšší cenu během pár let vyvážil. Při rozdílu spotřeby dvou litrů už by to ale bylo zajímavé. Pak bych asi, ač mi nevoní, o naftě uvažoval - míň ježdění k benzínkám a byla by určitě díky nizším otáčkám pohodlnější na ty rychleji jeté dálniční cesty a dlouhé přesuny po Evropě... navíc ten masivní krouťák je příjemný i na předjíždění
Dobře ty, kdo se bojí nesmí do lesa Já najezdím za 1 rok cca 34 tisíc, takže za 5 let je to cca 170 tisíc a lehkým počtem tedy ušetřím 2 lity na 100 km, tedy 20 litrů na 1000 km a to je 200 litrů na 10 000 km a 2000 litrů na 100 000 km, tak tedy něco kolem 3500 litrů za těch 170 tisíc km : 3500 x 30 = 105 000 Kč což je úspora si myslím dobrá (auto mě stálo tuším o 30 tisíc více než benzín). Ale já to dělám kvůli tomu že šetřím ropu pro příští generaci, je to takový pěkný pocit, když mi auto žere 5 litrů nafty na 100km a třeba CITY Go služební po městě žere 7,5 benzínu , jiak myslím že kdybych to CITY Go naložil do kufru, tak budu mít spotřebuje o něco menší než těch jeho 7,5
To přibývání oleje je podle mě způsobeno hlavně nevhodným používáním auta. Tzn. jízda převážně krátkých tras do 20 km, kdy se ti na 90% nedokončí regenerace a přibývání je na světě. Pomůže častější výměna oleje.Hm tak toho je dost změněno a moje GL 2017 má taky něco vylepené o proti GJ asi .... jinak já olej měním po 20k (7-8 měsících) a nic se mi neředí ani nepřibývá ani neubývá ... prostě to je normální tak jak to má být. Jo a dokonce i maže