- 1 810
Na víkend jsme si odskočili — dokud nás okolní země pustí — do rakouských Alp, a za těch 980 km jsme to dali s 2019 2.5, v plném obsazení a s narvaným kufrem do kempu, s průměrem 7.1 dle PP.
Nebýt rakouských rychlostních omezení, asi by to nebylo tak slavné, v ČR jsem se držel na dálnici kolem 150 - 170 a 110 - 120 mimo dálnice, ale v rakouských úsecích s rychlostmi kolem stovky spotřeba s dvouválcovým módem padá i pod pět litrů.
Nedávno jsme jeli část stejné trasy s CX5, a je hodně znát, jak proti ní 6 potichu "klouže vzduchem". Jediné, co bych autu takhle v přímém srovnání vytknul, je automat, který rychlejší (nikoliv však sportovní, vezu rodinu) jízdu po horských silničkách tak úplně nedává a poměrně často váhá = zařadí něco, aby řadil zase zpět, nebo podřadí zbytečně moc, nebo se párkrát "zhoupl", kdy nejspíš chtěl řadit, ale nakonec si to rozmyslel. Vím, že od hydroměniče bez čtení profilu trasy nemůžu čekat zázraky, ale na jinak skvělé Mazdě 6 je toho opravdu škoda.
Nebýt rakouských rychlostních omezení, asi by to nebylo tak slavné, v ČR jsem se držel na dálnici kolem 150 - 170 a 110 - 120 mimo dálnice, ale v rakouských úsecích s rychlostmi kolem stovky spotřeba s dvouválcovým módem padá i pod pět litrů.
Nedávno jsme jeli část stejné trasy s CX5, a je hodně znát, jak proti ní 6 potichu "klouže vzduchem". Jediné, co bych autu takhle v přímém srovnání vytknul, je automat, který rychlejší (nikoliv však sportovní, vezu rodinu) jízdu po horských silničkách tak úplně nedává a poměrně často váhá = zařadí něco, aby řadil zase zpět, nebo podřadí zbytečně moc, nebo se párkrát "zhoupl", kdy nejspíš chtěl řadit, ale nakonec si to rozmyslel. Vím, že od hydroměniče bez čtení profilu trasy nemůžu čekat zázraky, ale na jinak skvělé Mazdě 6 je toho opravdu škoda.