Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Máš dva sloupečky právě proto, že jsi spotřebu A nikdy nenuloval
navrat z makarskej, 790km za 6,6l@116km/h , HR- vacsinou 150, HU - vacsinou 130 na ceste pre motorove vozidla, jazda cez noc takze klima OFF, prazdne cesty
jaký VIF konkrétně dáváš v jakém poměru dík osobně tankuji na střídačku 95/98 a o VIF jsem právě taky přemýšlel, zda to nevyjde lépe
Používám VIF spoustu let a nic složitého mi na tom nepřijdea nieje jednoduchsie tankovat 100 oktan ?
Ta dávkovací měrka je na 20 litrůA v tom víčku VIFu je dávkovací měrka, která vychází víceméně akorát na jednu ne zcela plnou nádrž, takže odpadá nějaké složité odměřování množství kapaliny.
Je to jak píše Vladas75, akorát ten starší žlutý se snad už ani nevyrábí, jen ten modrý pro přímý vstřik.jaký VIF konkrétně dáváš v jakém poměru dík osobně tankuji na střídačku 95/98 a o VIF jsem právě taky přemýšlel, zda to nevyjde lépe
Dík za upozornění, já myslel, že na 30 l.Ta dávkovací měrka je na 20 litrů