• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba paliva CX-5 KE - zkušenosti

Častější regenerace jsou typické pro Skyactiv, protože motory dosud nepoužívaly AdBlue. Kontrolka na regeneraci filtru není, je možné se zaměřit na průvodní znaky, jako skokové zvýšení okamžité spotřeby, blokace iStopu apod. Prostě DPF nedělá dobře, když se vypalování přeruší, má to vliv na jeho životnost. Diesely obecně se nehodí pro krátké trasy, kdy se motor nestačí zahřát na provozní teplotu a filtr třeba opakovaně nedokončí regeneraci. Pokud se motor trvale nepoužívá na jízdy kolem komína a nepodtáčí, na způsobu jízdy nezáleží.
 
Jasne, takze ve chvili, kdy se spotreba srovna, je doregenerovano a muze se bez problemu chcipnout, ano?
 
Jasne, takze ve chvili, kdy se spotreba srovna, je doregenerovano a muze se bez problemu chcipnout, ano?
Nevím, co o tom přesně píše provozní příručka, ale odpověď je ano. To není rada, abys průběžně sledoval okamžitou spotřebu. Spíš doporučený jízdní styl pro daný motor: jak už bylo mnohokrát napsáno, potřebuje delší štreky... (Jedna nedokončená regenerace nevadí.)
 
Tak jsem dneska ráno vyrazil na Moravu, trasa Nové Strašecí - Blansko mimo dálnici pěkně po okreskách. Na začátku jsem vynuloval palubni počítač a na konci to ukázalo 6,7 l ;) a necelých 260 km. Takže se dá jezdit za fakt rozumnou spotřebu i s takhle velkým a těžším autem. Večer se vracím, tak jsem zvědavý jaký bude celkový výsledek. Jinak dlouhodobě mi teď zrovna ukazuje 8,1 (pohybuje se až k 8,4) předchozí CX-3 G120 mi ukazovala 8,1. Takže za mne spokojenost, jen menší změna jízdního stylu :D

IMG_20191118_082132.jpg
 
tak jsem zpět ;), najeto 565 km a konečná spotřeba ukazuje 6,8 l za mě hodně slušný. Trasa Nové Strašecí-Blansko ( přes Prahu, Kolín, Žďár n.Sázavou ) a zpět přes Poděbrady, Milovice, Velvary. Jen po okreskách, protože se mi už nechce kupovat dálniční známku, když za chvíli bude platit nová. Nakonec se mi cesta líbila víc než po tankodromu D1 a řekl bych, že to i víc sedí k CX-5

cx.jpg
 
Tak to je super.. Já jezdím s 2.5i zatím stále kolem 9,5l/100km.
Najeto mám zatím jen 1200km, ale se zajetou předváděčkou jsem ty stejné trasy ale jezdil za 7,8 a nějak pochybuju, že by to po zejí o tolik kleslo... tak nevím co je za problém.
 
Tak to je super.. Já jezdím s 2.5i zatím stále kolem 9,5l/100km.
Najeto mám zatím jen 1200km, ale se zajetou předváděčkou jsem ty stejné trasy ale jezdil za 7,8 a nějak pochybuju, že by to po zejí o tolik kleslo... tak nevím co je za problém.
Naozaj to o veľa klesne, ja som tiež zo začiatku jazdli za 9 a teraz nemám problém zajazdiť celú nádrž aj pod 7
 
Tak to je super.. Já jezdím s 2.5i zatím stále kolem 9,5l/100km.
Najeto mám zatím jen 1200km, ale se zajetou předváděčkou jsem ty stejné trasy ale jezdil za 7,8 a nějak pochybuju, že by to po zejí o tolik kleslo... tak nevím co je za problém.
Já mám 2.5 litr KF 2019, aktuálně mám najeto necelých 8.000 a dlouhodobou spotřebu (resetováno hned po prvním natankování) mám 8.4l na 100km. Jezdím hodně Prahu (cca 50km denně cesta do/z Práce) a pak dálky (200 - 400km) s velkým podílem dálnic, zbytek okrsky.
 
Mazda CX-5, 2.2 skyactiv-d, Facelift, najeto 188.000 km. Vypozoroval jsem, že regenerace DPF probíhá každých 130km, zhruba 10 min a 15km trasu. Je takováto regerace běžná u tohoto typu motorizace?? Jinak průměrná dlouhodobá spotřeba je 7,4 l/100km, což je asi v normě, jezdím převážně dálnici.
 
Jak poznám, že probíhá regenerace?
Mám CX-5 měsíc, najeto 1300km a nepostřehl jsem, že by proběhla regenerace..
 
Tak potom je to jednoduché, sleduj ukazovateľ okamžitej spotreby. Zrazu Ti rapídne stúpne a trvá to cca 10km
 
Jak poznám, že probíhá regenerace?
Mám CX-5 měsíc, najeto 1300km a nepostřehl jsem, že by proběhla regenerace..
Odstavíš plyn a máš nenulovou spotřebu, třeba.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Aha, děkuji. Budu si to hlídat, škoda, že se nerožne nějaká kontrolka
 
Zeptám se možná blbě, ta regenerace pokračuje i když auto zastaví a stojí třeba 2 minuty na červené ? A nebo když proste člověk potřebuje zastavit a nevyhne motor ?
Nebo v tom případě zastavení se jedna už o nedokončenou regeneraci. ?
 
Back
Top