• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Stížnosti, pindy, kecy a ostatní slinty

Když to zadupneš, tak mobil letí dopředu. Ale zároveň ti jde čumák auta dolů. Když se ti pak vrací čumák zas nahoru, tak mobil letí dozadu.
On ale nema hustokrutej nigga low-rider, nepletu-li se?
Se mi strasne libi, kolik lidi vam "lajkuje" ty vylozene nesmysly.

Dnes jsem to schvalne zadupl ve 100, prudce zpomalil na tech vasich 50, resp. 30, vjel jsem do pravouhle odbocky a telefon se nehnul ani o milimetr. Nevericim to klidne natocim. Fyzice zdar!
 
Opačná zkušenost, jednou jsem dupl plnej ve své Octavii 1 66 kW, mobil v kastlíku pod rádiem, lovil jsem ho pod sedačkou řidiče.

Ale tak je to tvůj boj, já třeba nejezdím bez pořádného upevnění nákladu v kufru. Minimálně musím mít roletku a nebo síť na oddělení kufru od prostoru pro cestující. Nechceš aby ti při nehodě proletěli věci z kufru čelním sklem. Kamarád měl výbornou zkušenost při nehodě ve svém Mondeu, kdy mu kolem hlavy proletěla bedna s nářadím. Já tedy mám ve fyziku respekt. ;)
 
On ale nema hustokrutej nigga low-rider, nepletu-li se?
Se mi strasne libi, kolik lidi vam "lajkuje" ty vylozene nesmysly.

Dnes jsem to schvalne zadupl ve 100, prudce zpomalil na tech vasich 50, resp. 30, vjel jsem do pravouhle odbocky a telefon se nehnul ani o milimetr. Nevericim to klidne natocim. Fyzice zdar!
Fyziku neochčiješ a je to jak jsem psal. Jak moc velké síly na mobil působí už závisí na okolnostech, stavu vozidla a tak. Stejně tak jako to, jestli poletí dozadu závisí na tom, kde mobil je, jak kluzká je podložka… Proto paušálně tvrdit, že mobil nemůže letět dozadu je naprostý nesmysl.

OK, tobě se mobil ani nehnul. Ale to neznamená, že @Macyn nemohl v úplně jiném autě za jiných podmínek letět dozadu. A ani jeden z vás na to nemusil porušit fyzikální zákony.
 
To je marny...ja se tu celou dobu bavim, v reakci na "Polsonside", o prihradce pred CD mechanikou u mazdy 3 BM/BN! Byl to "Macyn", kdo v reakci prispechal s prispevkem "v RXce to je stejně a už se mi několikrát stalo, že mi mobil odletěl až k zadní sedačkám :D". Z jeho prispevku se da tedy logicky usuzovat, ze v RXce ten oddil vypada stejne jako v BM/BN. At to ma ale RX jakkoliv, tak stale pochybuji o tom, ze nekomu pri prudkem brzdeni odleti telefon z prostoru u palubky primo na zadni sedacky jako "letici projektil", paklize by dotycny, jak zde jiz bylo uvedeno, pri tom prudkem brzdeni necouval.

Ale uz toho nechame, ta diskuze je unavna.
 
Pravda opět umlčena a jede se dál. Co mi to jen připomíná? ? ..., jedna tečka za druhou.
 
Nepřijde mi, že by se něco umlčovalo ? jen se to přesunulo kam to patří ? ve vlákně co jste dnes udělali to podle mě bylo úplně zbytečné se dohadovat ?
 
Nepřijde mi, že by se něco umlčovalo ? jen se to přesunulo kam to patří ?
A kolik lidí si myslíš, že do tohoto vlákna začne dobrovolně psát o nějakém tématu? Pokud moc, tak je to tak jeden za rok.
 
Nikdy jsem na internetu nečetl, že by automat odešel nevýmenou olejem. Nikdy. Ani u manuálu.
 
Nikdy jsem na internetu nečetl, že by automat odešel nevýmenou olejem. Nikdy. Ani u manuálu.
@Joe se nám vrátil... Na to bych zareagoval třeba tímto - je dobré si přečíst nějaký nezávislý zdroj informací, např. zde problémy automatických převodovek - je vhodné pokračovat na další díly, nejen tento první. Aby to nevypadalo, že jsme tu domluveni.
 
Tím nechci apelovat na uživatele, aby, si olej neměnili. Každého věc. Zdárný příklad můj kamarád majitel vozu Opel insignie výměna oleje v automatu před škubal po ještě víc. Bohužel, zde to není problém oleje, ale mechanické části převodovky. Ukažte mi jediného majitele v Čechách co mu odešel automat když nevyměnil olej. Jediného. I servis Mazdy mi řekl, že olej v automatech nemění. Lidé to nechtějí, nebo nebyly evidovány závady špatně převodovky špatným olejem. Tak co teď. Jen píšu, že když se převodovka vysere je to tak prvních 15000 km a když má držet tak vydrží i 400000. Jak říkám každého věc.
 
Předně olej v motoru je jiné kafe. Za prvé mazda coby velký ředič oleje v motoru palivem jak u benzínu tak hlavně u nafty je asi velký problém. Ono mít litr oleje rozředěným palivem nad ryskou po ujetí 1000 km na krátké vzdálenosti je trochu problém. U škody to tak není. Ta žrala půl litru oleje na 1000 km. To nemluvím o škodlivosti paliva na viskozitu oleje. Hlavně u benzínu. Mazda každopádně je hodně špatné auto, na krátké vzdálenosti. Prostě se to palivo, do oleje dostane. Ostatní auta sice, na to trpí taky, ale ne tak jako mazda. Dělají to zastaralé agregáty 2.0 a 2.5. Ty bohužel mají už 15 letou starou technologii, ale hlavně zvýšená komprese u těchto jednotek. Ještě je mazda nevyvyjela myšleno motory ne kompresi. To byl zas debilní výmysl špatných Japonců. Ty neměli auta vůbec dělat, ale jen televize. Ale nic proti Mazdě jen ten olej musíte měnit každý 4000 km když jezdíte méně než 10 km. U převodovky je to jiné. Tam se olej tak neničí. Slouží jako chladivo převodovky. Když tedy netaháte plaťák za sebou s autem. Tam pak dochází k ničení převodovky. Bohužel i k spálení oleje. Ale spíše než olej odrovnáte díly převodovky. Taky 15 let staré technologie. Jako tu, na videu, kde je vidět spálený olej. Ale ještě není tak černý. Trochu nasazené.
 
Předně olej v motoru je jiné kafe. Za prvé mazda coby velký ředič oleje v motoru palivem jak u benzínu tak hlavně u nafty je asi velký problém. Ono mít litr oleje rozředěným palivem nad ryskou po ujetí 1000 km na krátké vzdálenosti je trochu problém. U škody to tak není. Ta žrala půl litru oleje na 1000 km. To nemluvím o škodlivosti paliva na viskozitu oleje. Hlavně u benzínu. Mazda každopádně je hodně špatné auto, na krátké vzdálenosti. Prostě se to palivo, do oleje dostane. Ostatní auta sice, na to trpí taky, ale ne tak jako mazda. Dělají to zastaralé agregáty 2.0 a 2.5. Ty bohužel mají už 15 letou starou technologii, ale hlavně zvýšená komprese u těchto jednotek. Ještě je mazda nevyvyjela myšleno motory ne kompresi. To byl zas debilní výmysl špatných Japonců. Ty neměli auta vůbec dělat, ale jen televize. Ale nic proti Mazdě jen ten olej musíte měnit každý 4000 km když jezdíte méně než 10 km. U převodovky je to jiné. Tam se olej tak neničí. Slouží jako chladivo převodovky. Když tedy netaháte plaťák za sebou s autem. Tam pak dochází k ničení převodovky. Bohužel i k spálení oleje. Ale spíše než olej odrovnáte díly převodovky. Taky 15 let staré technologie. Jako tu, na videu, kde je vidět spálený olej. Ale ještě není tak černý. Trochu nasazené.
mám to rozbitý :eek: mě žádná Mazda olej nežrala :joy: :laughing:. Mě se zdá, že píšeš pořád dokola jenom chujoviny a si dost mimo :p
 
Schvalne, kolko taky benzin v oleji zohriatom na 80°C a viac vydrzi? Skoda, ze Mazda este nema tu ficuru zo Skodovky, ze kolko nafty do oleja namiesa, tolko olejovej zmesi spali. To by sme boli stale na ryske ;).

A ze dizizel nie je vhodny na kratke vzdialenosti je objav hodny Nobelovej ceny! Alebo Darwinovej, ze si na to neprisiel pred kupou ;).
 
Back
Top