Když to zadupneš, tak mobil letí dopředu. Ale zároveň ti jde čumák auta dolů. Když se ti pak vrací čumák zas nahoru, tak mobil letí dozadu. On ale nema hustokrutej nigga low-rider, nepletu-li se? Se mi strasne libi, kolik lidi vam "lajkuje" ty vylozene nesmysly. Dnes jsem to schvalne zadupl ve...
www.mazdaklan.cz
Ad Joe :
Automatické převodovky :
Když pominu místy zmatečný pravopis, chybějící slova apod. , tak bych se jen rád vyjádřil k tomu tvému skálopevnému konstatování o celoživotní náplni automatických převodovek. Ta je přesně tak celoživotní, jak výrobce uznal za vhodné. Tedy do konce životního cyklu auta. Tato terminologie se začala používat až jako nutnost v konkurenčním boji a částečně také kvůli fleetovým nákupům milý pane. Ti výrobci dobře vědí, že to není OK.
Životní cyklus osobního auta je po delší čas včetně současnosti i u vývoje auta stanoven na přibližně 250 000Km. Cokoliv nad tuto hranici je příjemný bonus. Automobilky si obvykle nevyrábí automatické převodovky samy. Na to jsou tady společnosti jako ZF, Aisin nebo třeba Jatco. Neměnit olej v automatu je sebevražda. A to platí pro DSG, jako pro hydroměnič, stejně jako pro CVT/e-CVT. Každá ta převodovka má rotační součásti, kromě CVT i spojkové talíře, kde
dochází k otěru, opotřebení vlivem prokluzu apod. Nejsem odborník na automaty, to by vám všem tady mohl vyprávět například pan Patočka z Prahy, ale taky nejsem dement a chápu základní mechanické a fyzikální procesy.
Ředění oleje palivem :
Ještě nikdy se mi nepodařilo měnit olej v motoru na benzínovém autě, kde by motorový olej nápadně nezapáchal benzínem. Lhostejno jaký byl stav kilometrů a opotřebení agregátu. Vždycky to smrdí benzínem a stejně tak je normou, že čím víc válců, tím také obvykle vyšší spotřeba oleje. Není to samozřejmě dogma, ale obecná rovina problému a existují oboustranné odchylky. Vzhledem k tvému postoji si buď jistý, že ty rozhodně nejsi schopen vůbec nejen pochopit problematiku, natož akceptovat druhý (a třeba i značně odborný-neříkám můj) názor.
"To byl zas debilní výmysl špatných Japonců" apod. názory :
Můžu tě ujistit, že až na Nissan v období po spolčení s Renaultem je Japonsko v obecné rovině ta nejlepší varianta pro nákup benzínového motoru a lhostejno zda od Mazdy, Hondy, nebo Toyoty či jejich derivátů jako je Lexus. Velmi pravděpodobně se ti nikdy nepodaří (v průměru) vidět tolik zcela suchých motorů bez rozličných úniků náplní jako na Japonských autech. Dlouho se drželi a mnohdy stále drží řetězových rozvodů, které také nejsou k zahození. Japonci mají obvykle velmi precizní manuální převodovky a mohl bych pokračovat.
"Ostatní auta sice, na to trpí taky, ale ne tak jako mazda" - Tomu se upřímně akorát směju. Evidentně pečlivě vedeš statistiku spotřeby mot. oleje a DOBŘE víš proč tomu tak je. Že jsou lidi co jezdí ve měste na longlife intervaly (v neděli jsem dělal olej na 1.2TSI motoru, kde majitelka najela 25 000Km na kdoví jaký olej prakticky jen v městském cyklu a takovou barvu nemá ani Polská Krowka co z toho teklo) najíždí příliš mnoho kilometrů a nerespektují základní principy provozu vozidla, které platily kdysi a mnohdy platí stále. že kolikrát lidem zakarbonuje motor, ucpe se odvětrání kliky a oni si pak stěžují na spotřebu 3 roky neměněného oleje někde na fóru, kde si to ty přečteš a kvalifikovaně vyhodnotíš...Klobouk dolů.
O úrovni Japonských výrobků svědčí například statistiky spolehlivosti některých automobilech, ale stejně tak elektroniky a je jedno jestli Casio, Hitachi, nebo cokoliv.
Asi bys nevěřil, že například Toyota Avensis generace T25 (roky cca 2000-2005) mají 2.0i přímovstřikový motor, se kterými nejsou žádné sériové známé problémy. Ani karbonování a mohl bych pokračovat.
Pokud zastáváš výše zmíněné názory, nechápu co tady děláš a čím vlastně jezdíš. proč tu jsi ? Já když s někým zásadně nesouhlasím a nezajímá mě jeho názor, tak ho prostě neposlouchám. Jaký má smysl trávit čas na fóru značky, která je mi bytostně protivná. To vážně věříš, že díky tvé chabé argumentaci (+špatné technické znalosti problematiky) ti tady někdo bude naslouchat a díky tvé osvětě se začnou houfně prodávat Mazdy ?
Jezdím Mazdou. Ale taky jsem měl Volvo, Škodovky, Opely...Každé auto má něco do sebe. Ale pouze do té míry, dokud relativně spolehlivě jezdí. Nepreferuju žádnou značku, preferuju spolehlivý kus auta.
Ještě bych chtěl dodat, že pokud svou (možná...pokud máš) Mazdu považuješ za Japonskou Dacii a hovoříš o svém autě s despektem, tak jsi vlastně akorát člověk, který si stěžuje, že má něco, co je špatné, ale místo aby to změnil, tak to vytrubuje do světa, což z tebe v mých očích dělá blbce. Tak to prostě prodej a kup si třeba Audi, nebo dle libosti cokoliv.
Připomínáš mi jednoho člověka, co na webu autoforum neustále všechny otravoval s Dusterem. Změnil 6 nicků a nakonec se na to vykváknul. Nikoho nezajímal. Jediné co dělal a dělal to vytrvale bylo, že zaplácával fórum balastem. Stejně jako ty.