- 1 805
Takhle mi to zlobilo na CX-3, hned na nové, než to v Mazdě rozebrali a zkusili nějak vyčistit. Nevím, co přesně s tím udělali, ale od té doby už to nezlobilo. Zkusil bych to samé, rozebrat, vyčistit.
Co se týká senzorů v pneu, tak vzhledem ke zjevně dost nízké životnosti baterie (z threadu tady mám teda pocit, že je to třeba 5 let a 100tkm?) a vysoké ceně senzorů (x4) mi to úplně jako výhra nepřijde. Jsem z té skupiny, co by klidně zas rád ten nedokonalý ABS senzor. Falešných poplachů jsem, kromě těch na CX-3, měl za nějakých osm let doslova pár, a pokaždé jsem prostě obešel auto, proměřil, a mohl pokračovat dál - když se znovu neozvalo, tak pohoda. Když se ozvalo, opravdu jsem měl špatně nazutou pneu a pomalu to unikalo kolem ventilku . Když jsem měl defekt, viděl jsem to po zapípání a zastavení hned. Až mi poprvý failne senzor ve ventilku, asi to tak snadno nevyřeším..
Co se týká senzorů v pneu, tak vzhledem ke zjevně dost nízké životnosti baterie (z threadu tady mám teda pocit, že je to třeba 5 let a 100tkm?) a vysoké ceně senzorů (x4) mi to úplně jako výhra nepřijde. Jsem z té skupiny, co by klidně zas rád ten nedokonalý ABS senzor. Falešných poplachů jsem, kromě těch na CX-3, měl za nějakých osm let doslova pár, a pokaždé jsem prostě obešel auto, proměřil, a mohl pokračovat dál - když se znovu neozvalo, tak pohoda. Když se ozvalo, opravdu jsem měl špatně nazutou pneu a pomalu to unikalo kolem ventilku . Když jsem měl defekt, viděl jsem to po zapípání a zastavení hned. Až mi poprvý failne senzor ve ventilku, asi to tak snadno nevyřeším..