• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Vibrace řadící páky

Juci123

nový člen
5
Ahoj, když přeřadím na 6 stupeň a mám tam 1700 otáček a víc, tak mi vibruje řadící páka. Jakmile dám nohu z plynu tak to přestane a pokud zase přidám tak to začne. Dělá to pouze na 6 stupeň. Už nevíme čím by to mohlo být. Poradíte prosím ?
 
Pokud si ještě dobře vzpomínám tak tohle chování mi dělal špatný homokineťák....bylo to už před x lety na Golfu. Třeba je to stejný ;)
 
Ahoj, když přeřadím na 6 stupeň a mám tam 1700 otáček a víc, tak mi vibruje řadící páka. Jakmile dám nohu z plynu tak to přestane a pokud zase přidám tak to začne. Dělá to pouze na 6 stupeň. Už nevíme čím by to mohlo být. Poradíte prosím ?
Ahoj, co popisovaná závada....našla se již příčina ?
 
Pokud to dělá tohle....pořád tvrdím..má to souvislost s nápravou, poloosou, nebo přenos vibrací z motoru...tzn. teoreticky...ložisko spojky, dvojhmota, prasklý nebo unavený nějaký silenblok - zkontroloval bych držák ramene u řidiče (nevím jestli je to slabší místo, ale na dílně už jich pár vyměněno bylo), nebo není problém s gumama..jsou rovnoměrně sjetý?
 
Pokud to dělá tohle....pořád tvrdím..má to souvislost s nápravou, poloosou, nebo přenos vibrací z motoru...tzn. teoreticky...ložisko spojky, dvojhmota, prasklý nebo unavený nějaký silenblok - zkontroloval bych držák ramene u řidiče (nevím jestli je to slabší místo, ale na dílně už jich pár vyměněno bylo), nebo není problém s gumama..jsou rovnoměrně sjetý?
Co mají společného gumy s řadící pákou? A ano jsou nové a nově vyvážené, byla na nich dělaná geometrie.
 
Pokud to dělá tohle....pořád tvrdím..má to souvislost s nápravou, poloosou, nebo přenos vibrací z motoru...tzn. teoreticky...ložisko spojky, dvojhmota, prasklý nebo unavený nějaký silenblok - zkontroloval bych držák ramene u řidiče (nevím jestli je to slabší místo, ale na dílně už jich pár vyměněno bylo), nebo není problém s gumama..jsou rovnoměrně sjetý?
Kdyby to dělala jedna z těch výše mechanických závad, projevovalo by se to jen u šestky v určitých otáčkách? Dělá mi to to samé, ale ne vždy.
 
Jen taková zajímavost, která může/nemusí mít spojitost s Tvým popsaným problémem. Když mně u M3 začala drncet řadící páka na pětku a šestku (většinou se mi to projevovalo při nižších otáčkách od 2 tisíc po prudším přidání plynu), zjistil jsem, že mi přibrzďuje pravé zadní kolo (na třmenu se nevracela paka ruční brzdy po odbrzdění). Po výměně třmenů, kdy jsem s jejich výměnou už udělal komplet zadní brzdy, drnčet řadící páka přestala.
 
Díky za koment...jak bude zvednuté auto tak to čeknu
Nemusíš čekat až na zvedák. Stačí když po jízdě sáhneš na brzdové kotouče a pokud bude v jejich teplotě (na stejné nápravě) velký rozdíl, tak Ti to více zahřáté kolo přibrzďuje.
 
@Juci123 s řadící pákou nic, ale s vibracema které se mohou od určitých otáček při jízdě přenést do auta na řadící páku?
@Kukačka11 on píše že to dělá od otáček 1700 a výš..tzn. něco auto rozvibruje při vyšší rychlosti a zařazené 6, těch možností je bambilion, chce to vzít na zvedák..což ted podle všeho udělá
 
poloosa, nebo silentblok motoru - šel bych po hydraulickým
 
Back
Top