Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ahoj,Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Díky. Ještě blbej dotaz.Ahoj,
Bez toho aby si to člověk osahal tak je to trochu styl věštíme s Babou Vangou, ale co můžeš určitě sám doma vyzkoušet je:
1) Nastříkat mazadlo nahoru do servisních direk horního uložení když otevřeš kapotu. Tím se u GH docela často eliminují tyhle bouchavý rány.
ale dle popisu co píšeš že to jde od podlahy a při zatížení tak mi karty ukazují spíš...
2) Mrtvý čep spodního ramene nebo mrtvý čep řízení
to zjistíš ale jen když za to zataháš (prostě klasický postup diagnostiky čepů)
Když otevřeš kapotu a sundáš z misek/nosníků ty plastový kryty tak tam uvidíš horní uložení tlumiče. Tak do těch dvou direk co nastříkej mazadlo
Ok.Diky za radu.
Uložení tlumiče nebo silentblok nápravy, ale jak táhne doprava, tak něco kolem tlumiče nebo ať není prasklá pružina.Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Ahoj,z důvodu vysokého km nájezdu jsem dělal úplné GO přední nápravy,do té doby nic nebouchalo,byly jen volnější silentbloky na ramenech.Po montáži tlumičů se začaly ozývat neskutečné rány,tlumiče zn.Monroe Made in Poland.A teď to přijde.Objednal jsem jiný tlumiče od zn.KYB a po srovnání s Monroe jsem se nestačil divit!Monroe měly o 2cm vyšší zdvih ,tzn,že při propérování mlátili na dorazy.Po montáži KYB rány ustaly a auto sedí úplně jinak na silnici.Kdyby tě zajímalo cokoli víc,můžeš mi zavolat ,603938112 .Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Ahoj. Je závada vyřešena?Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Tak až dneska jsem se dostal na STK.Prolezli jsme celou nápravu se vším hybali a výsledek je vše ok.Jedině snad zadní silentblok na pravém rameni nebo pravý tlumič.Ahoj. Je závada vyřešena?
Čus. Typnul bych uložení tlumiče. Pár řádků výš se to řeší.Čau, mám problém s předním levým kolem, Když otočím volantem jen o 2cm doprava ihned od leveho kola slyším vrzání gumy - je to takové přerušované jak kdyby kolo dřelo v jednom místě o podběh. Kolo jsem sundal ale na pohled nic nenašel, prostříknul čepy ale nic se nezměnilo. Nechápu od čeho by zvuk mohl být, napadá mě manžeta na poloose, nebo neco s řízením.... při jízdě rovně je vše ok. Ložisko kola před rokem vyměněno za nové.
Jak liška rezavé ?, ale čeká mě to taky a co ty rány?Ahoj,
přidám se, že jsem minulý víkend musel také "nacpat" novou vazelínu do uložení a čepů nápravy. Ačkoliv jsem čekal, že mě to bude čekat mnohem později... Mám najeto cca 120 tis. Km.
Nicméně s kámošem jsme to udělali tak, že jsme vytáhli celou těhlici, abychom měli místo a všechno hezky viděli. Použil jsem Würth HHS2000. Pod všechny manžety jsem nacpal, co šlo. Ale zase si nedovedu představit, že by někdo nacpal jen pod uložení 300 ml. A když jsem byl v tom, dal jsem to i do uložení tlumičů.
Udělal jsem dvě fotky, jak to vypadá bez těhlice.
Vrzání ustalo.
Zobrazit přílohu 44333 Zobrazit přílohu 44334
Jen povrchová koroze. Běžné. Ale vrzání i rány jsou pryč.Jak liška rezavé ?, ale čeká mě to taky a co ty rány?
Jo, s bílou vazelínou ve spreji to funguje taky, jen jí tam musíš nastříkat trochu víc.Mel bych otazecku na mazače horniho uloženi tlumicu...vetsina z vas tu pise ze pouzivate silikonovy olej. Nezkousel jste nekdo treba vazelinu ve spreji ? Nebude lepsi ? Aby to pak neteklo vsude. Ten silikonovej oelj vsude protece... Co treba toto ? https://oleje-pema.cz/zbozi/yacco-bila-vazelina-ve-spreji-protecprop-500ml_470684