• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Vrzání / rány od přední nápravy / kola

  • Vlákno založil Vlákno založil Doofer
  • Datum založení Datum založení
Zdarec. Dá se u dílů řízení měnit čepy samostatně? Např. stabilizátor, táhla, zavěšení...
 
Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
 
Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Ahoj,
Bez toho aby si to člověk osahal tak je to trochu styl věštíme s Babou Vangou, ale co můžeš určitě sám doma vyzkoušet je:
1) Nastříkat mazadlo nahoru do servisních direk horního uložení když otevřeš kapotu. Tím se u GH docela často eliminují tyhle bouchavý rány.
ale dle popisu co píšeš že to jde od podlahy a při zatížení tak mi karty ukazují spíš...
2) Mrtvý čep spodního ramene nebo mrtvý čep řízení
to zjistíš ale jen když za to zataháš (prostě klasický postup diagnostiky čepů)
 
Ahoj,
Bez toho aby si to člověk osahal tak je to trochu styl věštíme s Babou Vangou, ale co můžeš určitě sám doma vyzkoušet je:
1) Nastříkat mazadlo nahoru do servisních direk horního uložení když otevřeš kapotu. Tím se u GH docela často eliminují tyhle bouchavý rány.
ale dle popisu co píšeš že to jde od podlahy a při zatížení tak mi karty ukazují spíš...
2) Mrtvý čep spodního ramene nebo mrtvý čep řízení
to zjistíš ale jen když za to zataháš (prostě klasický postup diagnostiky čepů)
Díky. Ještě blbej dotaz.
Servisních dírek? Myslíš z pod kapoty do vrchního uložení tlumiče.Sundat ten plast a prolejt to silikonem?
 
Díky. Ještě blbej dotaz.
Servisních dírek? Myslíš z pod kapoty do vrchního uložení tlumiče.Sundat ten plast a prolejt to silikonem?
Když otevřeš kapotu a sundáš z misek/nosníků ty plastový kryty tak tam uvidíš horní uložení tlumiče. Tak do těch dvou direk co nastříkej mazadlo
horni-ulozeni-tlumice-predni-mazda-6-gh-08-.jpg
 
Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Uložení tlumiče nebo silentblok nápravy, ale jak táhne doprava, tak něco kolem tlumiče nebo ať není prasklá pružina.
 
Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Ahoj,z důvodu vysokého km nájezdu jsem dělal úplné GO přední nápravy,do té doby nic nebouchalo,byly jen volnější silentbloky na ramenech.Po montáži tlumičů se začaly ozývat neskutečné rány,tlumiče zn.Monroe Made in Poland.A teď to přijde.Objednal jsem jiný tlumiče od zn.KYB a po srovnání s Monroe jsem se nestačil divit!Monroe měly o 2cm vyšší zdvih ,tzn,že při propérování mlátili na dorazy.Po montáži KYB rány ustaly a auto sedí úplně jinak na silnici.Kdyby tě zajímalo cokoli víc,můžeš mi zavolat ,603938112 .
 
Zdravím místní odborníky.
Měl bych dotaz ohledně rány od přední nápravy do podlahy spolujezdce.
Za jízdy rovně auto jede normálně,nic nebouchá,nikam natáhne. Pokud ale zatižím pravé přední kolo v zatáčce a trefim nějaký hrb tak se ozve rána jako kdyby někdo bouchne kladivem do podlahy. Nebo když vezmu rychleji železniční přejezd.
Máte někdo zkušenost s tímto problémem?
Taky se mi zdá,že při rozjezdu auto lehce táhne do prava.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Ahoj. Je závada vyřešena?
 
Ahoj. Je závada vyřešena?
Tak až dneska jsem se dostal na STK.Prolezli jsme celou nápravu se vším hybali a výsledek je vše ok.Jedině snad zadní silentblok na pravém rameni nebo pravý tlumič.
Začnu tím silentblokem a pak se uvidí.
Jinak jsem byl překvapen v jakém stavu je podvozek. Čepy žádná vůle. Na rok 2008 a 140000km celkem fajn.
 
Čau, mám problém s předním levým kolem, Když otočím volantem jen o 2cm doprava ihned od leveho kola slyším vrzání gumy - je to takové přerušované jak kdyby kolo dřelo v jednom místě o podběh. Kolo jsem sundal ale na pohled nic nenašel, prostříknul čepy ale nic se nezměnilo. Nechápu od čeho by zvuk mohl být, napadá mě manžeta na poloose, nebo neco s řízením.... při jízdě rovně je vše ok. Ložisko kola před rokem vyměněno za nové.
 
Čau, mám problém s předním levým kolem, Když otočím volantem jen o 2cm doprava ihned od leveho kola slyším vrzání gumy - je to takové přerušované jak kdyby kolo dřelo v jednom místě o podběh. Kolo jsem sundal ale na pohled nic nenašel, prostříknul čepy ale nic se nezměnilo. Nechápu od čeho by zvuk mohl být, napadá mě manžeta na poloose, nebo neco s řízením.... při jízdě rovně je vše ok. Ložisko kola před rokem vyměněno za nové.
Čus. Typnul bych uložení tlumiče. Pár řádků výš se to řeší.
 
Toto není McPherson kde se tlumič otáčí v uložení. Podle popisu to vypadá spíš na ruplou pružinu
 
Ahoj,
přidám se, že jsem minulý víkend musel také "nacpat" novou vazelínu do uložení a čepů nápravy. Ačkoliv jsem čekal, že mě to bude čekat mnohem později... Mám najeto cca 120 tis. Km.
Nicméně s kámošem jsme to udělali tak, že jsme vytáhli celou těhlici, abychom měli místo a všechno hezky viděli. Použil jsem Würth HHS2000. Pod všechny manžety jsem nacpal, co šlo. Ale zase si nedovedu představit, že by někdo nacpal jen pod uložení 300 ml. A když jsem byl v tom, dal jsem to i do uložení tlumičů.
Udělal jsem dvě fotky, jak to vypadá bez těhlice.

Vrzání ustalo.

41E83DCA-5BD4-47B8-BD73-EC6C1DF1FB41.jpeg 4C494C3C-1694-417B-BF1A-BEB1E1C7C359.jpeg
 
Ahoj,
přidám se, že jsem minulý víkend musel také "nacpat" novou vazelínu do uložení a čepů nápravy. Ačkoliv jsem čekal, že mě to bude čekat mnohem později... Mám najeto cca 120 tis. Km.
Nicméně s kámošem jsme to udělali tak, že jsme vytáhli celou těhlici, abychom měli místo a všechno hezky viděli. Použil jsem Würth HHS2000. Pod všechny manžety jsem nacpal, co šlo. Ale zase si nedovedu představit, že by někdo nacpal jen pod uložení 300 ml. A když jsem byl v tom, dal jsem to i do uložení tlumičů.
Udělal jsem dvě fotky, jak to vypadá bez těhlice.

Vrzání ustalo.

Zobrazit přílohu 44333 Zobrazit přílohu 44334
Jak liška rezavé ?, ale čeká mě to taky a co ty rány?
 
tak jen pro info - moje vrzání při natočení volantu bylo ložiskem. Což jsem nečekal když bylo nedávno vyměněné.
 
Back
Top