Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Silikónový sprej je lacný a dobrý na tú gumu, ale ak je zvnútra potrhana (na 99 percent) to z väčšiny všetko vytečie cez tlmič pod auto na zem + tlmiče vyzerajú ako vyteceneJá tomu hovno rozumím, proto se ptám, jestli je v tom rozdíl. Takže bílá je ok. Díky.
K těm ranám zezadu z podvozku - na STK sice řekli, že to servis udělal perfektně a byli spokojení, ale nezmizelo to a po měsíci ježdění jsou ty rány řekl bych častější a výraznější. Nelíbí se mi to a už to půjdu zase řešit do servisu. Ozve se rána zezadu, někde od pravého kola, nebo někde v prostoru mezi zadními koly možná trochu posunutá dopředu. Nemůžu jen zjistit, kdy se to děje - nenašel jsem v tom nějaké pravidlo. Stane se to na rovině, když třeba pomalu jedu z benzínky a v zatáčení ven to prostě bouchne. Nebo přejedu nějaký hrbol a rána, ale jindy na podobném hrbolu nic. Něco se tam muselo po výměně těch stabilizačních tyček změnit a od té doby to bouchá. Do té doby auto jezdilo i s utrženými tyčkami úplně bez jakékoliv rány. Snad na to v tom servisu přijdou.Mohlo se stát že je málo dotáhly. Při výměně ať vzadu nebo vepředu není nic co by mohli poškodit.
Myslíš ta tyčka? Ty jsou teď nově všechny vyměněné, požadovali to na STK, kde našli dvě utržené (pravá přední a zadní). Od té doby, co to v servisu vyměnili tam jsou slyšet ty rány. Fakt to nechápu, zajíždím do parkování, kde je úplně mělká, nevýrazná nerovnost, auto si tam jen tak lehce zhoupne, rána. Na klasickém žlutočerném retarderu naopak nic.Mě to dělala upadla kost stabilizátoru
Delphi je velky vyrobce. Otazka je co vse si dela sam a co si nechava delat. Protoze dela/nabizi od vstrikovacu az po podvozky. Ale zase urcite by si nedovoli si nechavat neco delat tak, aby jim to kurvilo jmeno. Ja daval ted na prelomu roku od nich predni i zadni silentbloky stabilizatoru. Na prvni Primere jsem od nich mel horni ramena a vydrzela o neco dele nez jina. Tam byla jako spotrebni material. Ja na Mazdu daval horni Magneti Marelli. Jedno z nej co bys mohl dat je Sidem nebo Lemforder. Treba ABS si dela cepy svoje a od nich jsem daval spodni predni.Pozerám, že Delphi ma za "dobru" cenu spodné ramena na GH, jedno stojí okolo 2500kc. Nejaké skúsenosti s touto znackou?
Omlouvám se, že jsem to dal sem, ale po pročtení tématu jsem viděl, ze se tu objevila i zadní náprava. Jinak teď mi volali ze servisu, že je na pravém zadním kole prasklý čep stabilizátoru, takže to prý dělalo ty rány při přejezdech některých nerovností. Takže to odvrtají a dají tam šroub. Docela by mě zajímalo, jestli to mohlo prasknout když tam měnili předtím ty tyčky.jen připomínám že jsme v tématu o Přední nápravě, kde je problematika úplně jinde, tak aby to zas někoho nemátlo...
Netuším, nerozumím tomu. Ve faktuře je "odvrtání prasklého šteflu zadního stabilizátoru". Tyčky měnili předtím oni, STK technik tu výměnu potvrdil jako dobře udělanou - kontroloval už jen to. Možná pokud tam dali vadný díl, tak než aby to přiznali že se hned rozbil a museli se otravovat s reklamací, tak vymysleli novou závadu, nevím. Ale zase v tom servisu mám jinak dobré zkušenosti.Čep je na té tyčce stabilizátoru, nechápu proč nevymění tu tyčku když je to stovkova položka nehledě na to že šlo zřejmě o nekvalitní díl a měli by ho vyreklamovat
Jedná se o to co jsem ti psal předtímNetuším, nerozumím tomu. Ve faktuře je "odvrtání prasklého šteflu zadního stabilizátoru". Tyčky měnili předtím oni, STK technik tu výměnu potvrdil jako dobře udělanou - kontroloval už jen to. Možná pokud tam dali vadný díl, tak než aby to přiznali že se hned rozbil a museli se otravovat s reklamací, tak vymysleli novou závadu, nevím. Ale zase v tom servisu mám jinak dobré zkušenosti.
a prasknul/uhnil/někdo moc dotáhnul, ať si každý vybere, šteft co drží objímku (obr.28-155) tý gumy (obr. 28-102)Jediný co se mohlo změnit je že tam zase začalo bejt pnutí ve stabilizátoru na úchytovejch gumách.
Na obrázku pod číslem 28-102
Zobrazit přílohu 40574
Jasně, to co jsi psal a píšeš je zhruba to, co si myslím, určitě s tebou souhlasím. Nějakou dobu tam ty tyčky nebyly, protože byly upadlé, když je vyměnili, tak se zvýšilo (vrátilo) pnutí na ten příčný stabilizátor a ruplo to a objímka to uvolnila a proto to při přejezdech nerovností, ale někdy i při levotočivých zatáčkách bouchalo do nápravy nebo karoserie. Teď když mám nastudované, co to tam vlastně je (doteď jsem to neznal), tak schválně kouknu pod auto abych byl v obraze Jinak auto je pořád co se týká rzi docela dobrý, ale tohle určitě nahnít nebo uhnít mohlo. Hlavní je, že to už nemlátí, ale po těhle starostech fakt cítím na silnici každou díruJedná se o to co jsem ti psal předtím
a prasknul/uhnil/někdo moc dotáhnul, ať si každý vybere, šteft co drží objímku (obr.28-155) tý gumy (obr. 28-102)
Nechci nějak znevažovat konkrétní auto, ale osobně bych se přiklonil k tomu že ten šteft/šroub uhnil rzí.
Stačí se ohnout pod auto a bude jasný jestli si museli vymejšlet novou závadu a přitom vyměnili znovu tyčku nebo tam opravdu opravovali uchycení příčného stabilizátoru.