• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Výměna turbodmychadla, poškození ložisek, upadlý nýtek klapky malého turbodmychadla

Hmm, a fakuturu máš? 17 000 za co? Kolik hodin strávili na tom turbu? Výměna oleje, filtru, geometrie jsou celkem levné položky....
 
Ta turbína se demontuje fakt blbě. Sice drží jenom na 4 šroubech, co si pamatuji, ale přístup hrozný. Ona je ideální demontáž kapoty, aby se k tomu dostalo. Je to neskutečná chobotnice.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
V Příbrami mi mechanik prozradil že při výměně turba na Sky-D je pro něj nejjednodužší vyndat motor ven a pak se na něm pracuje snadno. Když jsem vyndaval a zandaval turbo na svym M6MPS tak díky rozvodovce která tam brání přístupu jsem taky hodně uvažoval že spíš motor vytáhnu ven, ale nakonec po X hodinách ležení na motoru/pod autem/vedle auta, 3x zlomený ruce abych jí tam nacpal a použití snad každýho nářadí co mám se podařilo i se zandaným motorem. Takže chápu že na jistých motorech v jistých autech se to dělá opravdu na ho.... ale jak na Sky-D v M6GJ/GL to z osobní zkušenosti nevím...
 
Pro auto teprve jedu,ale posilali mi rozpocet pred opravou,kde bylo 3600 za olej a filtry a 4060 za vymenu turba (bez dph)
 
No, ta k to bych je už poslal někam... To je jako když jsem si dal na servis kolo a za plánovaných 3000 Kč bylo rázem 5000 Kč a to ještě neudělali všechno.
 
Nevim jak si predstavujes poslat je nekam? Mam je poslat nekam a nechat jim auto nebo si vzit klice a odjet bez zaplaceni? Nejsem odbornik,takze pochybuju,ze je svymi argumenty presvedcim,ze mw nekde natahli
 
No to ta cena hned vyskáče když každej šroubek a svorku na kterou sáhnou hned vymění a ještě vezmou z origo dílů:neutral:
 
Jo,nedalo se na to nic rict. V puvodni nabidce mi nedali dostatek informaci a k novemu turbu od special turbo - prodejce mi nesdelil co to je za pálky,kdyz rekne,ze je to bez tesneni
 
Tak to je docela mastné ty originál těsnění. Za mě je to super, že tam dali originál těsnění, ale nevím, jestli je to lepší než univerzální těsnící tmel, který by vyšel na tak 100 Kč. To nejsem schopen posoudit.
Myslíš, že jsi něco ušetřil tím, že jsi bral turbo jinde?
 
No to ta cena hned vyskáče když každej šroubek a svorku na kterou sáhnou hned vymění a ještě vezmou z origo dílů:neutral:
Nebyl bych si tím tak jistý, ty ceny ani čísla originálním dílům moc neodpovídají. Jedině snad olej a olejový filtr, L3K9-13-655 těsnění škrtící klapky, PE23-40-305 těsnění... třeba jsem hledal to číslo výstupní trubky a nic takového v ceníku ND není. Jakoby filtrem skončily originál díly.

Divím se třeba, nevím jestli PELE.SI nejsou v programu Mazda Fair Service, že třeba na to těsnění škrtící klapky nedají slevu, ale plnou cenu, auto je na to staré dost.
 

Přílohy

@shr3k
Nojo :joy: Těsnění klapky sání L3K913655 z MPS pasuje na SH? :eek:
Mě spíš fascinujou ty různý svorky,hadice/voda.... (proč?)

@Seeyou Dá se zjistit co tomu turbu bylo. Pokud je to větší závada,tak jí zjistíš i sám doma (vizuelně) a pokud menší nebo víc schovaná,tak v opravně turbodmychadel by s diagnostikou neměl být problém.
 
L3K9-13-655 je skutečně těsnění tělesa škrtící klapky stejné z MPS. :) Používá se i v nejnovějším 135 kW SH.
PE23-40-305 je výfukové těsnění, skutečně pasuje na mnoho GJ benzin i diesel.
 
L3K9-13-655 je skutečně těsnění tělesa škrtící klapky stejné z MPS. :) Používá se i v nejnovějším 135 kW SH.
PE23-40-305 je výfukové těsnění, skutečně pasuje na mnoho GJ benzin i diesel.
Normálně jsem se musel teď hned na to těsnění klapky kouknout taky do katalogu a ono fakticky opravdu ano. :scream::joy:
 
Tak jsem dopadl jako Seeyou....dnes jsem navštívil mazdu v Nemecku, dělali mi svolavacku AK016A a při té příležitosti potvrdili špatné turbo (pověstný upadlý nýtek). Tak se chci zeptat, pokud si je MAZDA vědoma, že turba měla konstrukční vadu, začala tyto špatná turba nahrazovat vylepšenýma? Nebo k inovaci vůbec nedošlo a může to potkat de facto každěho majitele Mazdy 2.2 Skyactiv - D? Díky.
 
Ještě nemám měněno, ale pokud vím, předemnou měnil kolega 2.2, r.v. 2015 a údajně turbo uplně stejné i s nýtkem..takže po 100 tis. může čekat novou výměnu a jen na okraj...opravdu idealní stav při výměně pokud člověk není chobotnička...motor ven, výměna turba, motor zpět, výměna oleje
 
Tak jsem dopadl jako Seeyou....dnes jsem navštívil mazdu v Nemecku, dělali mi svolavacku AK016A a při té příležitosti potvrdili špatné turbo (pověstný upadlý nýtek). Tak se chci zeptat, pokud si je MAZDA vědoma, že turba měla konstrukční vadu, začala tyto špatná turba nahrazovat vylepšenýma? Nebo k inovaci vůbec nedošlo a může to potkat de facto každěho majitele Mazdy 2.2 Skyactiv - D? Díky.
Turbodmychadla s číslem dílu SH01-13-700C nebo novějším a prvními dvěma znaky sériového čísla UD (výroba v dubnu 2017) nebo novějšími jsou upravená. Viz příloha.
R012-18-00.png R012-18-01.png R012-18-02.png R012-18-03.png R012-18-04.png R012-18-05.png R012-18-06.png R012-18-07.png R012-18-08.png
 
Díky Shr3ku za odpověď. Už mám připraveno turbo, které má první dva znaky seriového čísla UD, ale číslo dílu o dva řádky výše neobsahuje písmeno C (je uvedeno pouze SH01-13700). Tak se chci zeptat....musejí být splněny obě dvě podmínky (C, nebo D v čísle dílu a UD a výšší v seriovém čísle), aby se 100% jednalo o vylepšené turbo? Díky.
 
Back
Top