Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nebyl bych si tím tak jistý, ty ceny ani čísla originálním dílům moc neodpovídají. Jedině snad olej a olejový filtr, L3K9-13-655 těsnění škrtící klapky, PE23-40-305 těsnění... třeba jsem hledal to číslo výstupní trubky a nic takového v ceníku ND není. Jakoby filtrem skončily originál díly.No to ta cena hned vyskáče když každej šroubek a svorku na kterou sáhnou hned vymění a ještě vezmou z origo dílů
Normálně jsem se musel teď hned na to těsnění klapky kouknout taky do katalogu a ono fakticky opravdu ano.L3K9-13-655 je skutečně těsnění tělesa škrtící klapky stejné z MPS. Používá se i v nejnovějším 135 kW SH.
PE23-40-305 je výfukové těsnění, skutečně pasuje na mnoho GJ benzin i diesel.
Turbodmychadla s číslem dílu SH01-13-700C nebo novějším a prvními dvěma znaky sériového čísla UD (výroba v dubnu 2017) nebo novějšími jsou upravená. Viz příloha.Tak jsem dopadl jako Seeyou....dnes jsem navštívil mazdu v Nemecku, dělali mi svolavacku AK016A a při té příležitosti potvrdili špatné turbo (pověstný upadlý nýtek). Tak se chci zeptat, pokud si je MAZDA vědoma, že turba měla konstrukční vadu, začala tyto špatná turba nahrazovat vylepšenýma? Nebo k inovaci vůbec nedošlo a může to potkat de facto každěho majitele Mazdy 2.2 Skyactiv - D? Díky.