• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Výměna turbodmychadla, poškození ložisek, upadlý nýtek klapky malého turbodmychadla

Důležité je sériové číslo...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Ahoj, taky dávám zkušenosti se špatným turbem. Mám 2014u 129kw a odešlo mi malé turbo při 230tkm, nad 3t otáček jelo normálně, ale po chvilce padlo do nouzaku. nechal jsem udělat repas(jen malého turba) za 12t a práce (vyndani a zandání turba) 7t u znameho co dělá v mazdě u něj v garáži. Takže celkem 19t a spokojenost.
 
Předpokladam, že ti také upadl nýtek. Našel ho ten tvuj mechanik? Co jsi měl zničené?20200609_162327.jpg 20200609_161811.jpg Videl jsem, že upadlý nýtek dokázal rozsekat lopatky...
 
Ahoj nýtek se uvolnil,našel se,ale vrtulku jsem viděl a určitě nevypadala takhle, takže nytek se tam nedostal, ale zůstal v interkoleru. Mě odešla kladka co přepíná malé turbo. Vy jste repasovali obě dvě turba (malé i velké?) Mě v repas firmě řekli že už dělali pár turb z této Mazdy (cx-5 2.2 diesel to samé) a vždy jen malé. Z 10 případů 9x malé, 1x velké. Velké že vypadá dobře, že se dělat nemusí. Jinak za repas obou dvou turb 20t.kdyztak můžu dát kontakt :) Strašně mě rozčiluje cpát prachy přímo mazdě servis, když maj vše tak napálený. A hlavně ten diesl motor se jim fakt moc nepovedl. U mě tedy první závada. Ale jenom díky tomu že jezdím dlouhé vzdálenosti. Hlavně spotřeba stejná jak u benzínu 210 koní, kterej jede jako ‍♂️
 
Ahoj, taky dávám zkušenosti se špatným turbem. Mám 2014u 129kw a odešlo mi malé turbo při 230tkm, nad 3t otáček jelo normálně, ale po chvilce padlo do nouzaku. nechal jsem udělat repas(jen malého turba) za 12t a práce (vyndani a zandání turba) 7t u znameho co dělá v mazdě u něj v garáži. Takže celkem 19t a spokojenost.
konečně vidím někoho s naším slavným motorem 2.2 D který najel 230 000 km :-)
už jsem nevěřil že to někdo může v pohodě najet protože jinak tu všichni řešíme problémy již okolo 100 000 km
 
Jj prvni vlastovka..ale jaro nedela..ja se dostal k 180 tis..pak death total..vlastne muzu parafrazovat nazev filmu...tohle auto neni pro chudy :-(
 
To máš pravdu , já už do toho nasypal tak 80 000 a to mám teprve 120 000 km
 
Ja predbezne 55 a to jen protoze na tom delam s kamaradem podarilo se zachranit turbo a spojka je ok....jinak bych byl klidne pres 80 a to se nebavim o tom kolik by to stalo v servisu a nedejbuh original servisu...
A ikdyz pro.me mazda byla vzdycky top a bylo to da se rict moje temer prvni auto pred x lety...dnes me to stoji nejen spoustu penez ale i klidnou domacnost..
No jeste ze si aapon tady trochu pokecam. A jeste k tomu autu pro chudy....ono to tak trochu je...protoze kdo mel penize a koupil tohle auto je najednou bez penez ale bohaty o spoustu zkusenosti :laughing::sob::scream:
 
Ahoj, taky dávám zkušenosti se špatným turbem. Mám 2014u 129kw a odešlo mi malé turbo při 230tkm, nad 3t otáček jelo normálně, ale po chvilce padlo do nouzaku. nechal jsem udělat repas(jen malého turba) za 12t a práce (vyndani a zandání turba) 7t u znameho co dělá v mazdě u něj v garáži. Takže celkem 19t a spokojenost.
@harry ..to fakt moc nepotěší, když tu máme rekordmana s nájezdem 230 tis :-( ale co bych za to dal, obávám se že to bude téměř nedosažitelná meta
 
@Reddwarf Teď po tom tvém repasu to bude úplně v pohodě. To bude spíš tak 300 000 km, tipuju.
 
Ahoj, taky doufám, že teď už to bude jen o tom to občas odkarbonovat a Mazdička bude sloužit. Hlídat olej hranice X, výměna po 10k s výplachem, lepší nafta + VIF co víc tomu k.... dát.
Jestli ani tohle neklapne slovo Mazda už doma říct nemůžu.
 
Já s rozvodama+teď s výměnou kapaliny v automatické převodovce tam budu za cca. 150k...
 
To máš pravdu , já už do toho nasypal tak 80 000 a to mám teprve 120 000 km
Furt levnější jak jízda na kole, kde jen náklady na řetěz jsou cca 1Kč na 1 ujetý km. ;-)
 
No tak servis na kola mám ...a pokud si někdo mysli že ušetří ježděním do práce na kole (vubec se nebavím o elektrokolech) tak jen pro uplnost...to máte, řetěz,pláště,desky,občas náboj,převody,a to se nebavím kolik toho takovy clovek sežere :)

.@Kaplan Slovo Mazda je u nás na seznamu zakázaných jak v Pyšné princezně ..žádny pískání žádný zpívání....ale už je mi to jedno stejně se se mnou nikdo doma nebaví
a to jsem měnil olej co 10 tis...Castrol,Mobil jen ne original,dával vif,jezdil jak doporučili dnes v MAzde nad 2000 ot.a tankoval jen MOL, Shell apod...stejně i přes tohle už jsme byl ujištěn že to vydržícca dalších 70 tis km...tak nevim nevim
 
A jeste k tomu autu pro chudy....ono to tak trochu je...protoze kdo mel penize a koupil tohle auto je najednou bez penez ale bohaty o spoustu zkusenosti :laughing::sob:
Tak to tu čtu a koukám, že RX-8 etalon spolehlivosti:joy: proti tomuto.
a za mě btw., nebude to tím že tyhle auta v benalu stojí klidně i o 150 tis kč + a více?
 
Back
Top