Aha. Ok. Díky za odpověď.Nic neobrusuj, je to u vsech zadnich desticek vyrobce X i vyrobce Y. Originalni neznamena, ze desticky vyrabi Mazda. Dela je pro ne znacka, kterou jsi treba koupil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Aha. Ok. Díky za odpověď.Nic neobrusuj, je to u vsech zadnich desticek vyrobce X i vyrobce Y. Originalni neznamena, ze desticky vyrabi Mazda. Dela je pro ne znacka, kterou jsi treba koupil.
Aha díky moc za odpověď.Ten cudlik musi sednou do drazky v pistku. Je to proto, aby se pistek neotacel a otacela se sroubovice pod nim. Funguje to jako "samostav" pro rucni brzdu. Proto neni potreba rucku serizovat v prubehu sjizdeni desticek
Jo a je to úplne normálna spotreba s týmto autom. Len ja som nijako nezmenil profil trás a jazdím po rovine, väčšinou s rodinou v aute, a keď mi z ničoho nič vyskočí spotreba na nádrž o 1-1.5L/100km, tak viem, že sa niečo deje. Dnes napr. diaľničných 140kmh a aktuálnu mi auto ukazovalo 7-8L - pred odstránením tých gumičiek to bolo 9-10L.Tak tuhle spotrebu mam normalne
Pozor na mazivo. Musí být správné a hlavně ho nesmí být ani moc ani málo. V gumičkách musí být malá drážka. Tu drážku většinou nemají druhovýrobní dílyCelý rok 2022 som laboroval so zadnými brzdami - hriali kotúče, občas spotřeba 9-10L/100km na nádrž.
Prešiel som pravidelným čistením, premazávaním, výmenou plávajúcich čapov, repasom piestikov, až nakoniec výmenou strmeňov koncom novembra. A jeden kotúč furt teplý, spotreba stále zvýšená.
Deň pred Silvestrom som menil olej, tak reku rozoberiem to. Čapy s antivibračnými gumičkami som musel vypáčiť von z púzdra (nové čapy a gumičky - mali mesiac). Takže som to poskladal naspäť bez tých prije*aných gumičiek a vyzerá to, že je konečne dobre, už sa nebojím STK v polovici mesiaca.
Nene, tiež mám 2.5, ale asi to robí tá dlhšia 6ka po FLJo ty mas 2.0 ..tak tam to bude asi jine...ja mam 2.5 a dalnice je teda peklo jezdim radeji do 120km/h...kazdych 10km/h navic je pak cca litr navic.. prevodovka proste neni moc delana na dalnice....pri 120km/h toci 3000ot/min a to uz je proste na benzin dost no.....
Mazivo bolo použité to, čo bolo v balení s novými strmeňmi/čapmi. Ja používam na čapy pastu ATE a na pliešky mám Textar.Pozor na mazivo. Musí být správné a hlavně ho nesmí být ani moc ani málo. V gumičkách musí být malá drážka. Tu drážku většinou nemají druhovýrobní díly
Deň pred Silvestrom som menil olej, tak reku rozoberiem to. Čapy s antivibračnými gumičkami som musel vypáčiť von z púzdra (nové čapy a gumičky - mali mesiac). Takže som to poskladal naspäť bez tých prije*aných gumičiek a vyzerá to, že je konečne dobre, už sa nebojím STK v polovici mesiaca.
Ahoj, kde jsi koupil ten Molykote Pin Grease?Přidám také se k Brzdám které tu tak rozebíráte.
Ve většině vecí souhlasím s Maxem co napsal a take to tak funguje. System Akebono který je na našich M6 GH chce kontrolovat každý rok a specialně jsou to zadní plovoucí třmeny. Nejdříve jsem používal ruzné silikony které byly přibaleny k novým pinum.
Ale žádný nevydržel (max půl roku) a také jsem málem dvakrát vysekával pin z třmene.
Potom jsme dával na dopručení ATE Plastilube, který vydržel déle.
Po posledni zkušenosti pře rokem ale jsem začal hledat co dávají na Piny výrobci aut, potože jsem chtěl jezdit a ne pořád řešit brdzy i když jsem udělal kompletní repase. Takže na Piny podle spravné specifikace patří jedině Molycote Pin Grease. Dá se sehnat buď přes web, nebo za nekřestanské peníze v autorizovanych servisech. Ten jsem použil a můžu potvrdit, že i po roce a pul brzdím stejně jako by jsem včera namazal.
Nahradou jsou tři ověřené pasty:
ATE Plastilube (ja používam na hrany brzdových desek)
TRW Ceramic paste (Velmi odolna pro vysoke teploty nad 300 stupnu, boužel chce ji po pul roce promazat)
Permatec (fialova silikonova pasta s dalšími aditivy)
Ahoj Asi před třemi roky na eBay kde kdo rozdělil velkou pixlu na menší. Nebo se dali najít 50G tuby ale nevím zda se ještě vyrábí. Preci je to jen tři roky. Dodat sem specifikaci výrobce.Ahoj, kde jsi koupil ten Molykote Pin Grease?
Vodící čepy jsem dřív taky mazal BG 608 SS, ale má to své ale. Chce jej dávat málo a pravidelně při výměně sezónních pneu vyměnit a doplnit nové, jinak gumičky získávají na objemu a začínají se zadrhávat. Chvíli jsem hledal co je teda vhodné. Pro diskuzí ohledně ATE past doporučuju toto video:Zdarec, já vodící čepy mazal tímhle:
BG 608 SS 2000 Lubricating Grease 397 g od 325Â KÄ - Heureka.cz
BG608 Brake Lube SS2000 BG SS 2000 je skuteÄnÄ jedineÄné vÃceúÄelové mazivo, které pÅedstavuje nejmodernÄjÅ¡Ã technologii plastických maziv. Je kompatibilnà k tÄ...plasticka-maziva.heureka.cz