Ahoj,
GH mám 7 let, najeto 130 tis, mám jí od 26tis., starám se o ní jako o dítě, ale začalo mne zlobit zadní kolo- hřálo se, tak jsem vyčistil a promazal třmen- vodící čepy. Na repas válečku jsem neměl prostor.
Vzhledem ke stáří -2011 jsou v relativně dobré kondici, tzn. že jde vše celkem povolit. Nyní došel čas na nové přední kotouče, kvůli vibracím při intenzivním brždění- mají 130 tis, jsou orig mazda.
Ručka funguje poměrně dobře.
Na TK mi dali mírnou závadu orezlý kotouč na vnitřní straně. - na levé straně.
Nemyslím si že je to zralé na repas třmenů.
Čeká mne :
kotouče přední, zadní udělám také, destičky.
rád bych vyměnil válečky vzadu, tzn. opravnou sadu, plus vodící čepy, prachovky, odzvdušňovák..
Mám dokoupit příslušentví k deskám, nebo je součástí?
Doufám, že se nevyhřálo ložisko, pokud ano- jsem schopen si doma vyměnit zadní náboj? Podle videí to není nemožné
Když koupím např toto: , neudělá m chybu? předpokládám že jsou na obou stranách stejné.
Jaké nástroje mi doporučíte abych to dotáhl do zdárného konce- hlavně ohledně pístku ve třmenu? Mám strach s té pružiny uvnitř pokud tam je.
Doporučte mi prosím -
nářadí na zatočení pístku vzadu, myslím že budou hodně zatuhlé- jako tu závitnici- nechci kupovat celou sadu, mám jen 2 auta a dvě motorky
odvzdušňovací sadu na brzdy? Zatím jsem vždy měnil sešlápnutím brzdy, zatížením a přes vypoušťák povolováním jsem odpustil kapalinu a vyměnil.
A kdo mi poradí jak vyměnit palivový filtr u faceliftu - R2AA 120kw- filtr je vlevo nahoře když koukám na motor- tak tomu pogratuluji.
Kdo by mne chtěl poradit ať to dám do servisu, tak ok, ale v mazdě Tábor kdy se nám před prodejem CX5 2015 po 4 letech snažili při zatuhlých válečkách vyměnit kotouče a desky ve mne moc důvěry nezískali. Myslím že to bude poslední varianta.
Zkusím vše nafotit a případně sem dát.
Díky moc.