- 3 799
Pokud jde o zvuk/hluk, tak opravdu pěknej zvuk dělá na Sky-G i jenom otevřený sání od K&N s filtrem šiškou. Má trochu nevýhodu, že při pomalý jízdě saje teplo z motoru a chce to jet alespoň +50km/h.
Ohledně výfuku, tak nejlepší řešení je svody 4-2-1 bez katu a druhý/velký kat vyměnit za vysokoprůtokový. Výměna svodů za 4-1 je u Sky-G vysoce kontraproduktivní.
Pops&Bangs - zrovna díky těmhle věcem co serou lidi ve městě se prosazujou kokotoviny jako konec prodeje spalovacích motorů. Je to čistě jen můj názor, ale tahle věc mimo ničení všeho co je za výfukovým ventilem nedělá vůbec nic dobrýho. Za mě je to takový tuning z 90-2000let, kdy se tohle dělalo rychlým mačkáním vypínače zapalování a člověk si připadal fakt cool.
Jako chtít být hustej jen na nějakým srazu, tak si koupím elektronický ovládaný bajpás na výfuk a ten prostě jen tlačítkem aktivuju, ono to bude řvát jako kráva,i ty výbuchy tam můžou být vzdáleně slyšet, a při normální jízdě to zase vypnu. Tahle sranda stojí nějakých 3000-5000Kč.
Bohužel Skyactiv-G je motor už od podstaty vytvořený pro EKO provoz a všechny tyhle upgrady jsou za mě vyhozený peníze (nemluvím o "odemknutí" palivový mapy - to význam samozřejmě má), protože když si člověk vezme ty peníze co do toho vrazí + cenu auta, tak už původně mohl pořídit auto výkonnější.
Já takhle z M3BM přešel na M6MPS a i když jsem na BM dělal všemožný úpravy za xxxxxKč, tak jsem se ani okrajově nedostal na výkonový/zábavový pocit z úplně sériovýho MPSa, který bylo už od podstaty postavený právě pro výkon a takovýhle úpravy.
Ohledně výfuku, tak nejlepší řešení je svody 4-2-1 bez katu a druhý/velký kat vyměnit za vysokoprůtokový. Výměna svodů za 4-1 je u Sky-G vysoce kontraproduktivní.
Pops&Bangs - zrovna díky těmhle věcem co serou lidi ve městě se prosazujou kokotoviny jako konec prodeje spalovacích motorů. Je to čistě jen můj názor, ale tahle věc mimo ničení všeho co je za výfukovým ventilem nedělá vůbec nic dobrýho. Za mě je to takový tuning z 90-2000let, kdy se tohle dělalo rychlým mačkáním vypínače zapalování a člověk si připadal fakt cool.
Jako chtít být hustej jen na nějakým srazu, tak si koupím elektronický ovládaný bajpás na výfuk a ten prostě jen tlačítkem aktivuju, ono to bude řvát jako kráva,i ty výbuchy tam můžou být vzdáleně slyšet, a při normální jízdě to zase vypnu. Tahle sranda stojí nějakých 3000-5000Kč.
Bohužel Skyactiv-G je motor už od podstaty vytvořený pro EKO provoz a všechny tyhle upgrady jsou za mě vyhozený peníze (nemluvím o "odemknutí" palivový mapy - to význam samozřejmě má), protože když si člověk vezme ty peníze co do toho vrazí + cenu auta, tak už původně mohl pořídit auto výkonnější.
Já takhle z M3BM přešel na M6MPS a i když jsem na BM dělal všemožný úpravy za xxxxxKč, tak jsem se ani okrajově nedostal na výkonový/zábavový pocit z úplně sériovýho MPSa, který bylo už od podstaty postavený právě pro výkon a takovýhle úpravy.