• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

Zavřený sání dělá i Autoexe, ale je to jiná cenová :D, jsou tam dvě verze na 2.2, pak 2.5 a poslední je 2.0

Teď jsem objevil že se pro 6ku dělá nápor z masky (mimochodem tu na fotce teď mám) , je potřeba přesunout levej klakson jinam a vyříznout díru do horního plastu az maskou. Akorát cena skoro 3tis za 2 plastový Lka je síla (nebo 5 za carbonovy) , mít doma 3D tiskárnu tak by se dalo něco asi vymyslet

Edit, teď se dívím že jsem v sekci BM/BN a ne v obecné ale jsou tam varianty i na 3ku

Edit 2:
@Max6 Beru zpět - fakt je to tam dokola utěsněný a nejbližší přístup vzduchu je nepřímo přes zámek a nebo ze zadní strany od chladiče vody

@Polsonside možnosti jak vyřešit sání u Skyactive-G jsou v podstatě Tři:
1) Airbox od Takeda nebo CorkSport + udělat přívod z masky - toto bude hlasitější , ale i na volnoběh a při běžných cestovních otáčkách to bude po chvíli nepříjemný
Skyactive air intake spool.jpg

2) Filtr schovat do levýho podběhu a přivést tam vzduch z venku - tato varianta bude celkově tišší, bude znát hlavně ve vyšších otáčkách pod plným plynem - prostě takovej kompromis, akorát když na STK otevřou kapotu, bude to vidět
Skyactive_fender_CAI_processed.jpg

3) vymodelovat pro 3D tiskárnu vlastní airbox a udělat přívod sání z podběhu - nebudící pozornost a zvukově přívětivý pro každodenní cesty, ale zabere čas
 
Poslední úprava:
Asi nechci vymýšlet nic extra.
Mě se zamlouvá ta varianta v odkazu se suchým filtrem. Ale těžko ověřit kvalitu filtru a ani zkušenosti nelze dohledat.


Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Asi nechci vymýšlet nic extra.
Mě se zamlouvá ta varianta v odkazu se suchým filtrem. Ale těžko ověřit kvalitu filtru a ani zkušenosti nelze dohledat.


Samsung S22 256GB Tapatalk
Takeda dělá dobrý věci, ale konkrétně s tímhle sáním zkušenosti nemám. Znám od nich hlavně výfuky a to je neuvěřitelný randál, protože to bývají jen holý trubky.
Jen si zjisti kolik umytí vydrží ten suchý filtr než bude potřeba ho vyměnit. Prát totiž nejdou donekonečna jako ty olejovaný bavlněný. Ale ty šišky bývají UNI, tak určitě půjde nahradit i jiným.
 
Těžko říct co čekat za kvalitu filtru. Píše se o nějaké trivrstve variantě. Podle mě by si taková značka nedovolila nějaký shit když vezmu vpotaz i dost vysokou cenu.
Mám ale obavy že doprava +clo do Republiky bude nejméně 4 tisíce.


Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Když jsem to rozklikl hned na mě vyskočilo tohle :
tay takeda.png

Aktuální cena je cca 1600 Kč , takže ostatní poplatky budou tak 900 + doprava
 
No když se snažíš o vložení do košíku tak chybí kraj Praha a nelze zadat PSČ. To bych tam zjevně musel napsat.
Nějak jsem si zvykl že pro USA jsme zapomenutý kraj.
Leckde jsem musel psát a řešit aby zboží odeslali do této prdele
A ta cena za odeslání byl dobrý odhad.
1600+900 +1500 cca doprava.
No pak to vychází na hroznou raketu..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Pokud jde vyloženě o zvuk jeden šílenec byl spokojen s touto divokou úpravou :laughing:, podle popisu auto nemá při běžné jízdě to nepříjemný hluboký hučení a zvuk pod plynem je tak akorát a mohutnej . přemýšlím že bych to zkusil, kdyžtak to nalepím zpět , sledování teploty mám ve speedometeru tak bych viděl hned jak se teplota v sání změní za jízdy a hlavně na místě
 
Tak to moc nechápu. Bylo mi odepsano že sání pasuje pouze do dvoulitru z USA a není kompatibilní s Evropskou verzí. Vždyť ty motory jsou úplně stejné nebo ne? f413f0447083125a0f21472d2206ac4f.jpg

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
No taky mě to napadlo ale v ceníku mají právě sání i pro 2.0 verzi tak nevím.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Japonci zas nejsou takoví blázni jak nemci že by pro každej trh delali specifický auto, airbox je stejnej pro BM/BN, GJ, GL, KE a KF

No a já se rozhodl, že udělám úpravu originálního airboxu, aby by víc slyšet v otáčkách a bral studenější vzduch z podběhu. Jen nevim kdy se k tomu dostanu, a musím sehnat spodní díl airboxu na 2.0 Sky-G, kterej částečně rozříznu a napojím na něj vedení z podběhu
 
Stará Sky-G 2.0 USA měla nižší kompresní poměr.
Ohledně sání by to mělo být jedno, protože jsem taky měl K&N Typhoon kit na Ameriku a pasovala na mojí BM.
Jen se to nesmí zaměnit za sání na Sk-G 2.5
Tam je jiný průměr trubky u váhy a dochází ke špatnému měření.
 
Tak to moc nechápu. Bylo mi odepsano že sání pasuje pouze do dvoulitru z USA a není kompatibilní s Evropskou verzí. Vždyť ty motory jsou úplně stejné nebo ne? Zobrazit přílohu 54955

Samsung S22 256GB Tapatalk
Ty ale máš verzi US, protože máš Mexiko jestli se nepletu. Ty mají některé odlišnosti od Japonských verzí.
 
Tak nevím pač tady v odkazu je dle popisu na 2.0. Ale utratit tolik peněz a žít v nejistotě co přijde asi moji myšlenku zabilo.


Jo vlastně Mexiko alias jižní Amerika.
Tak asi tak to myslel.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Už jsem si vzpomněl. AEBA14,15 (Japonec v EU) a AEBAM1,2 (mexičan v EU) mají rozdílný sací parohy. 🤔

Zajímavý že K&Nku tohle nevadilo a pasovalo na obojí.
 
Ok. Tak mexican EU bude mít nějaké označení motoru které jim mohu napsat a nechat potvrdit že sání pasuje?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já bych si porovnal jestli je filtrbox, sací roura a klapka sání stejná (porovnat OEM kódy). Pokud tyhle věci budou stejný BM Japonec - BM Mexiko - BN Mexiko - BN Japonec, tak bych to neřešil a objednal to. Jedině že by přímo Amíci měli něco spešl (užší sání nebo nevím).
 
Back
Top