- 96
BM motorsport u pana Svobodu.@Gryllz Kde jsi nechával měnit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
BM motorsport u pana Svobodu.@Gryllz Kde jsi nechával měnit?
Dakde som pozeral ako to borci robia, ale už neviem kde. To radšej kúpiť nový.By ma zaujimalo oko to opravim... Pisal som Derrikovi do CS tak som zvedavy ako zareaguje.
Do toho bych nešel, bál bych se, že mi bude furt něco drnčet, už tak se mi občas něco rozdrnčí někde před spolujezdcem, za boha nemůžu přijít na to, co a pěkně mně to s...
Ahoj, máš to foto? Ale u mně to jde spíš z prostoru za schránkou před spolujezdcem, neřekl bych, že to jde až z mot. prostoru. Už jsem zafixoval kdejaký kabel, ale pomohlo jenom z částí, stejně občas na špatné cestě, nebo třeba kostkách, začne něco drnčet.To co ti drnčí někde před spolujezdcem se tu už řešilo nebo na Mazda Clubu teď přesně nevím je to u motorovýho prostoru. Zítra ti vyfotím co to dělá, psal o tom myslím max6, já to udělal podle Maxe a je po problému.
Ahoj, máš to foto? Ale u mně to jde spíš z prostoru za schránkou před spolujezdcem, neřekl bych, že to jde až z mot. prostoru. Už jsem zafixoval kdejaký kabel, ale pomohlo jenom z částí, stejně občas na špatné cestě, nebo třeba kostkách, začne něco drnčet.
Pokud chces vibracni sedadla při zarazenem neutralu tak kupuj. Jinak gryllz ma na prodej momentalne.Uvažuju o koupi toho silent blocku od CS. Prý je větší přenost vibrací, ale mohlo by se zlepšít řazení, kde už bych nemusel tolik počítat zuby. Jaký s tím máte zkušenosti? Jsou ty vibrace tak hrozný? Někdo to řešil tak, že nechal zvýšit otáčky volnoběhu na 800 a že prý je to ok.
https://corksport.com/mazda-3-rear-motor-mount.html
Záleží co od toho očekáváš, rozhodně si těma drahýma aftermarket vylepšeníma nevytvoříš sportovní auto. Samozřejmě se ti zlepší ovladatelnost, ale nárust výkonu jako takového nebude vzhledem k investicím skoro cítit. Když to tak rychle spočítám, tak za mě by bylo lepší koupit rovnou sportovní auto. Finančně +- podobné a požitek jinde. Každopádně, z těch změn, cos vypsal, tak nejvíc podle mě poznáš hmotnost kol při rozjezdu a zrychlování z nižších rychlostí . Sám mám OZ kola s hmotností kolem 8.5 kg a to cítit jde (samozřejmě v úzkém spektru rychlostí oproti OEM).Moje aktuální vylepšení pro celkové zlepšení výkonu mé Mazdy3 2.0 165 hp jsou:
- pružiny Eibach Pro-Kit E10-55-016-01-22
- Zadní stabilizátor Progress 62.1127
- Panelový vzduchový filtr Sprintfilter P1034S a AEM Air Flow (nerozhodnuto, měl bych udělat testy, abych zjistil, zda existuje rozdíl)
- Ulter Sport koncovka výfuku 116-310 / 60P (-4 kg ve srovnání s originálem)
Změny, které chci brzy provést:
- 18 "x7,5" kola z lehké slitiny ET48 OZ Racing HyperGT (hmotnost 8,5 kg ve srovnání s 12,2 kg originálu = -3,7 kg x 4 = -14,8 kg)
- Mapování ECU od Shr3k!
- Zadní uložení motoru Hardrace
- Sada pro odpružení podvozku ST-X (bez pružin Eibach)
- sekundární katalyzátor s 200 články
- motorový olej s přísadami proti tření, jako je Bardahl XTC nebo navíc s přísadou Sintoflon
- Sportovní přední brzdové kotouče EBC s brzdovými destičkami EBC Yellowstuff
- atd ... ale už bych utratil příliš mnoho! heheeh
Máte k tomu nějaké návrhy?
Kolik navuc da u tohoto motoru premapovani?