• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

Tak před chvili mi volal @Gryllz z asi posledního mereni a je to tam. Sice jak rikal doufal ve 210 koni ale 148kW a 251 nm je taky pekne :) Rikal ze az bude mit cas tak nahodi pdf z mereni.
 
A co vsechno tam mas? Na kolik to vyjde? Jestli by se to oplatilo.
Neoplatilo by se ti to, jen za HW jsou to desitky tisíc a pak ještě SW...Je to jen pro lidi které bavi utrácet spoustu penez a pak dostat par kilowatu navíc :D
 
Kazdopadne když vezl mych 100 kilo naposled tak to bylo fakt poznat. Ani moje auto se mnou nejezdi tak rychle jak jeho s nim i se mnou. No ja si ještě chvili pockam, v rijnu vymenime svody a snad do konce roku ještě soft...
 
Velice slušnej průběh krouťáku
 
ked sme domerali tak mi nieco fajne zasmrdelo v interiery akoby spalena guma, v motorovom priestore nic nesmrdelo, ale nerad by som aby mi tam roztopylo nejaky kabel, bude to chciet spravit reviziu, lebo mam tam uz len dva tepelne stity pri zvodoch a to je medzi nimi taka medzera, ktoru podozrievam ....
 
Včera jsem byl v Polsku u Disi tune na remap motoru G120.
Od spodu se mi zdá, že motor mírně zlenivěl. Ovšem co je bomba a pro mě neskutečný zážitek,že po překročení 4 tis otáček motor tahá jak blázen. Dříve jen řval a nic se nedělo. Předjíždění je teď radost.
Trošku mě mrzí ten spodek. Ale až vyjedu Orlen 95 benzín,tak zkusím natankovat nějaký 98 oktan. Třeba se motor ještě probere.... :)

05d37d02295afa73939c237ae0b1df2f.jpgbdd6ba0412c3a37faa8f3b0c12ce3f92.jpg
Čau @king dave Nevíš, jestli tímhle zásahem do motoru přijde člověk o záruku? Mám M3 2018. Dík
 
@Mustache89,určitě se přichází o záruku. Je to neoprávněný zásah do řj motoru. Nicméně v servise si myslím,na změnu softu nemohu přijít. Disi tune ten tvůj soft stáhne, upraví a nahraje zpět. Takže pořád máš origo soft a servis nemá šanci poznat změnu kódu,ne?
Mám auto ještě v záruce. Též rok 2018. Já byl s motorem a jeho jalovým výkonem nespokojený,proto jsem musel rychle jednat. ;)
 
Pokud jsou schopni soft stahnout a nahrat tam jiny, nevidim problem v tom dat tam zase ten puvodni. Ale jezdit kvuli tomu pokazde do polska pred prohlidkou v servise by se mi asi nechtelo :)

Odesláno z mého XT1635-02 pomocí Tapatalk
 
@mellda,píšu,že servis nic nepozná. Do Polska před garanční prohlídkou rozhodně nepojedu. Není důvod. :)
 
Tak stacilo by,kdyby se v tom projeli,ne? Jestli to auto trochu znaji a vi,ze od 4 tis. netahne, tak by to poznat mohli.

Odesláno z mého XT1635-02 pomocí Tapatalk
 
Tak stacilo by,kdyby se v tom projeli,ne? Jestli to auto trochu znaji a vi,ze od 4 tis. netahne, tak by to poznat mohli.

Odesláno z mého XT1635-02 pomocí Tapatalk
A pak co ? Odešlou ECU do Japonska na expertízu aby pak řekli "všechno vám funguje tak tady je faktura za výměnu oleje a nashledanou" ? :D:D:D
 
A pak co ? Odešlou ECU do Japonska na expertízu aby pak řekli "všechno vám funguje tak tady je faktura za výměnu oleje a nashledanou" ? :D:D:D
Tak stacilo by stahnout tu mapu, zjistit,ze se lisi od origo, a pak pri pripadne vade motoru se vymluvit na to,ze zaruka se na to nevztahuje,protoze se do toho vrtalo a motor pracoval jinak,nez jak to naladil vyrobce.

Odesláno z mého XT1635-02 pomocí Tapatalk
 
Tak stacilo by stahnout tu mapu, zjistit,ze se lisi od origo, a pak pri pripadne vade motoru se vymluvit na to,ze zaruka se na to nevztahuje,protoze se do toho vrtalo a motor pracoval jinak,nez jak to naladil vyrobce.

Odesláno z mého XT1635-02 pomocí Tapatalk
No snad si nemyslíš že se při garančce se s tímhle budou zabývat :D:D:D A určitě autorizák bude porovnávat palivovou mapu :D:D:D:D A už určitě už jen na popud zkušební jízdy po běžný garančce :D:D:D:D:D
Pamatuju si že takhle fabrika "poprosila" že si chce stáhnout CX7 z ČR do Japonska,když do ní za jízdy bouchnul blesk, ale že by kvůli tomuhle se posílala palivová mapa na expertízu do Mazdy :D:D:D:D:D:D:D
Sorry jako....:D:D
V autorizáku pokud se jim nebude zdát chování auta, tak maximálně kliknou v IDS na přehrát ECU a řeknou "máte to opravený pane"
 
Poslední úprava:
No snad si nemyslíš že se při garančce se s tímhle budou zabývat :D:D:D A určitě autorizák bude porovnávat palivovou mapu :D:D:D:D A už určitě už jen na popud zkušební jízdy po běžný garančce :D:D:D:D:D
Pamatuju si že takhle fabrika "poprosila" že si chce stáhnout CX7 z ČR do Japonska,když do ní za jízdy bouchnul blesk, ale že by kvůli tomuhle se posílala palivová mapa na expertízu do Mazdy :D:D:D:D:D:D:D
Sorry jako....:D:D
V autorizáku pokud se jim nebude zdát chování auta, tak maximálně kliknou v IDS na přehrát ECU a řeknou "máte to opravený pane"
Ok, tak pri garancce ne, ale nevim,jak v pripade nejake poruchy - treba toho motoru,kdybych to resil jako reklamaci.

Nekde jsem dokonce narazil na "remap na dalku". Poslou nastroj (asi jen nejaky kabel) pro upload mapy a jejich upravenou mapu. Pry daji i tu puvodni pro pripadny rollback. Nekde psali myslim i to,ze jsou v cene 2 upravy,kdyz clovek jde na mereni vykonu a posle vystup. Mne to tak slozity neprijde,ale kdyz na to ma mazda takovy know-how,ze to musi servisy posilat az do japonska, tak ok, tim lip :D

Odesláno z mého XT1635-02 pomocí Tapatalk
 
Back
Top