• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

Uz se to tu řešilo. Rozdíl mezi 165 a 120 je v tom že 120 je od 4000ot přiškrcená, takže ju poláci jen jakoby odemknou na standartní výkon, neříkal bych tomu zrovna zvýšení výkonu. Samozřejmě otevřená G120 bude pořád línější, protože má delší převodovku, ale zas na dalnici nebo mimo město nebude tolik žrát

Screenshot_20190728-233732.png Screenshot_20190728-233859.png
 
Tohle vím, jenom mi vysvětli tedy, proč po odemčení G120 všude uvádí výkon kolem 180k a G165 jich tolik nemá v základu, to mi na tom prostě nesedí. Pochopil bych, kdyby se to po chipu srovnalo.
 
Páč i úpravce sere na emise a další přesdpisy co výrobce musí dodržet?
 
Ok, a co si mám z toho vyvodit? Že tedy i u G165 po úpravě stoupne výkon na cca 180k? :) Na DISI tune webu nevím, že by prezentovali takovou úpravu, proto moje pochybnosti.
 
Podle mě to dělají proto, kdyby někdo vedle sebe postavil g165 a odemčenou G120, aby si dotyčnej nestěžoval že to jede hůř býť by ty vykony byly stejný. Ono je lehčí chipnout par koní navíc na ukor životnosti než průměrnýmu zákazníkovi vysvětlovat rozdíly mezi převodovkama, to si myslím já

Pak je tady ještě jedna věc a sice polskej obchodník (kterej umí nabídnout cokoliv) a českej zákazník (kterej chce vždy něco navíc nebo slevu)... Což je blbá kombinace obecně
 
Ok, a co si mám z toho vyvodit? Že tedy i u G165 po úpravě stoupne výkon na cca 180k? :) Na DISI tune webu nevím, že by prezentovali takovou úpravu, proto moje pochybnosti.
Kdysi jsem to s nima řešil po mailu, krátká vystřižená odpověď níže si myslím mluví sama za sebe. Ve výsledku bez dalších (extrémně drahých - zvýšení výkonu vs. cena) úprav, nemá podle DISI 165k smysl remapovat.

Michał Bryczkowski:
Now, maybe a few words about remap... From my personal experience, I don't have a good experience with remaping 165hp version.
Mat always promised good gains, but on dyno... it was no so good. Maybe I saw MX-5 dyno?

https://www.facebook.com/DISItune/posts/1337719586264268
 
Tak dneska objednano z Filipin nove svody 2,5" … Bratru 16 a pul, plus ještě prijde clo a dph… Po tomhle uz me ceka jen soft na zvyseni vykonu od bbr gti… Co jsem pocital tak me stalo navíc auto plus zaklad, dalších 120000 :D
 
Včera jsem byl v Polsku u Disi tune na remap motoru G120.
Od spodu se mi zdá, že motor mírně zlenivěl. Ovšem co je bomba a pro mě neskutečný zážitek,že po překročení 4 tis otáček motor tahá jak blázen. Dříve jen řval a nic se nedělo. Předjíždění je teď radost.
Trošku mě mrzí ten spodek. Ale až vyjedu Orlen 95 benzín,tak zkusím natankovat nějaký 98 oktan. Třeba se motor ještě probere.... :)

05d37d02295afa73939c237ae0b1df2f.jpgbdd6ba0412c3a37faa8f3b0c12ce3f92.jpg
 
Spodek myslíš pod 1500? Protože nad 1500 to ma o trochu větší sílu, hlavně okolo 2000.

Dříve to bylo přiškrčený proto to jen řvalo, teď to má povahu klasické atmosféry. Ale najde se nemálo majitelů G120 co budou silně oponovat že jim to táhne i nad 4000 ot.

Jediný co je tam divný je teplota oleje 28°C, zvlášť když teplota vzduchu byla 32°C
 
no_hits: Okolo 2-3tis otáček je motor línější. Nad 3 tis se karta obrací a od 4 tis jak už jsem zmínil,je to jiný svět pro mě.

Opravdu nechápu, jak jsem s tím motorem dokázal najezdit 20 tis km. Ten výkon nahoře chybí. A to dost. Zejména na dálnici, kde se člověk připojuje,předjíždí atd.
Ano,hodně lidí s motorem G120 tvrdí, že motor nad 4 tis neumírá. Já to respektuji. Každý má jiné vnímání. Ale ten graf snad mluví za vše.

Teplota oleje mě také překvapila. Ale když jsem se díval na různé grafy od nich motoru G120,tak na většině z nich jsou nízké hodnoty. Někdo měl dokonce teplotu oleje 2 stupně a okolní vzduch 4 stupně. Nevím, proč to tak je.

Když je auto ukotveno na válcích,tak při zátěži je zároveň zapnuto mohutné proudění vzduchu. Do toho zvuk vytočeného motoru... jako kdyby vzlétal Boeing. Fakt peklo. Stáli jsme venku v docela velikém odstupu a málem jsme odletěli ( mají pootevřená vrata).
K tomu se z výfuku při každém testovacím cyklu vyvalila oblaka dýmu. Uff, trošku jsem trpěl. Zejména,když těch cyklů bylo 6.
Ale jsem s úpravou spokojen. Akorát ještě musím zkontrolovat olej... :)
 
A na jakou rychlost se připojuješ na dálnici? Já mám spíš zkušenost, když se připojuju na třetí kvalt, že těm co jedou po dálnici vlevo klidně ujedu a ta trojka táhne až do 6000 otáček a rychlosti 170 km/hod . Jestli to tvoje umírání ve 4000 ot. nedělal náhodou automat.
 
Teplota oleje je nesmysl. Mají nesmyslné údaje o oleji ve všech grafech.
 
Je to zvláštní protože podle grafu z brzdy bys měl ve 2tis otáčkách mít o 15Nm víc, navíc se strmějším náběhem, což by mělo být znát.
 
99luftbalons: když máš například krátký výjezd z benzínky nebo odpočívadla,tak dvojku točím do aleluja. To samé se týká i třetí rychlosti. Někdy potřebuješ prostě vypálit a teď po úpravě to jde mnohem lépe. Jak automat?

no_hits: nedokážu si ten horší spodek vysvětlit. Podle grafu,bych měl mít mírně navrch,ale bohužel. Mám i pár testovacích míst a v těch nízkých otáčkách jsem pomalejší. Zatím onu neochotu motoru od spodu svádím na polský benzín 95. Uvidím,až natankuji nějaký 100 oktan. ;)
 
Já myslel, že máš automatickou převodovku, protože většinou lidi co si stěžovali, že jim to po 4000 ot netáhne, jí měli...:cool:
 
Na kolko ta tato zmena vysla? Rozmyslam ze ked budem mat tadial cestu tak by som sa zastavil tiez.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Back
Top