• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

Muzes udelat nejake porovnani oproti originalum? Nejaky oblibeny kopec treba a rychlost nahore? ?
 
On bude rozdíl hlavně u pružnýho zrychlení
 
To me zajima, protoze to jediny se v beznem provozu vyuziva ? Mame treba u nas kopec s postupne zvysenym sklonem a porovnavaji se na nem ruzna auta, upravy, zimni vs letni pneu apod. Dole u znacky musi byt 70 a nahore cim vic, tim vetsi pindour ?
 
Zkouška na dálnici (k vyhodnocení výkonu bez zkušebního stavu) na 6. rychlostním stupni v obvyklém bodě v mírném sjezdu:
- 95 RON benzín s originálním vzduchovým filtrem, teplota vzduchu 22 ° = 215 km / h
- 100 RON benzín s originálním vzduchovým filtrem, teplota vzduchu 21 ° = 219 km / h
- 100 RON benzín se vzduchovým filtrem AEM, teplota vzduchu 23 ° = 223 km / h

Poslední test jsem udělal s notebookem s Forscanem, který také monitoroval:
SPARKADV - načasování zapalování
KNOCKR - Hodnota zpomalení vačkového hřídele při zjištění klepání
LRN_KCS - hodnota učení řídicího systému klepání

KNOCKR se pohybuje od +0,17 do -1,00
LRN_KCS vždy zůstává na 0
Ví někdo, jak číst tato data?
 
KNOCK_Retard do -1 stupeň je běžná hodnota i u sériových map. LRN_KCS je ve ForScanu IMO špatně naškálovaný, zkus si přidat desetinná místa.
 
Back
Top