• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

Tak to da vedet driv Gryllz protoze po tomhle nakupu vacek a stredniho dilu vyfuku budu chvili bez penez na to abych jeste poladil software :D Takze ja to vidim na hotovy remap na leden,nema smysl tam davat asi vacky bez remapu...
 
Tak po vyplate objednavka ostrych vacek 2x a stredniho dilu vyfuku 2x ,uz jsme dostali fakturu s nacenenim s 10ti procentni slevou na polozky. Neslo to uplatnit i na shipping. Takze kdyby jeste nekdo narychlo(do stredy 15.11.) chtel neco tak by byla jeste sleva dalsich 5% :)
Price for goods will be as follows:
BBR High performance SkyActiv Camshafts x2 £1,791.00
BBR Mazda 3 2.0L 2014 on centre section x2 £891.00
Shipping £158.00
Total £2,840.00
Total (inc. VAT) £3,408.00
We hope this is of interest.
Kind Regards,
Jodie
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak corksport uz ma nebo optimalizuje svody 4-2-1 zatim jen pro 2,5l M3,tak mozna se casem objevi i pro 2,0l.
We’ve been spending some more time on the intricate 4-2- 1 header prototype for the SkyActiv –G 2.5Land the results are surprising to say the least. Can you believe a gain of 15-20wTQ through the meat of the RPM range?!
 
Nevím jak je to aktualizovaný teď,ale tenhle projekt má Corksport rozjetej hodně dlouh a nic. Hotový svody 4-2-1 na 2.0 (ale bez katu - i bez sportovního 200 nebo 100 jádrovýho/komorovýho) má OV. Má je ale na zakázku a cena "unknown"
 
Taky nevim jak dlouho uz to maji rozjete...Kazdopadne ja sem stejne uz vycinkany tento rok a budu rad ze pristi rok to dam nejak do kupy s tim remapem :) takze dalsi mozne investice se stejne odsouvaji na druhou kolej,mozna i treti protoze potrebuju zase neco udelat na baraku :D
 
Cau panove a damove. Rika nekomu neco quantumchiptuning.cz ? Maji slusne recenze a udajne umi odspuntovat a vyladit G 88kw na 132kw. Ma nekdo zkusenosti? Diky za info.
 
Tam jsem prave psal i volal. Velmi prijemne jednani. Vypadalo to, ze i vi o cem mluvi. Jak pani na ,,asi,, recepcni,tak i technik. Objednan jsem na 23.1. Tak uvidime. Kdyby to fungovalo, byla by to pecka. Co vim i z jinich stranek a for, tak ten motor je bez dalsich uprav na tech 180k odemknutelny a laditelny jen sw. Tak by to snad nemel byt problem. Hrozne mi tam vadi ta mrva zona bez zatahu cca od 4500ot/min. Kdyz se aspon tohohle zbavim, tak to bude super. Navic poskytuji 30dni zaruku na vraceni penez pri nespokojenosti. Bez udani duvodu. Coz si myslim, ze je na pohodu. Tak uvidime. Rozhodne dam vedet jak to dopadlo.
 
smat se tomu muzem vzdycky. Uvidime co z toho nakonec vyleze. Myslim, ze tady vsichni vime, ze motor g120 a g165 maji rozdil jen v mapach jednotky. A pokud jde g165 odladit na cca 130kw, tak je pravdepodobne, ze u g120 tomu nebude jinak.
 
smat se tomu muzem vzdycky. Uvidime co z toho nakonec vyleze. Myslim, ze tady vsichni vime, ze motor g120 a g165 maji rozdil jen v mapach jednotky. A pokud jde g165 odladit na cca 130kw, tak je pravdepodobne, ze u g120 tomu nebude jinak.
Nicméně, je treba si uvědomit, ze Ti to nikdy jak G165 nepojede kvůli delším převodům. Jinak na mazdaclubu psali nějací uživatelé o porovnání pružného zrychleni po remapu od té firmy, co to chceš ty a zjistili, že výkon byl +- horší, než před remapem (zkus tam najít zvýšeni výkonu u M3). Porovnávali dvě auta. M3 s remapem (od quantum) a bez. Kdyz bych do toho šel já, tak bych asi zajel do Polska (disi tune) nebo Belgie (BP-R), kteří mají prokazatelné výsledky. Jinak chápu, proč do toho chceš jít a přeju Ti, ať se toho odblokování dočkáš a ať Ti to jede líp.
 
Přesně jak píše efface , pokud chceš kvalitní remap tak určitě za hranice. Nebo dálkově řešit z OVtuned. Tady těm mistrům co za tebou přijedou do práce , nahrajou ti neco do auta a hotovo bych to opravdu nesvěřil.
 
Také jsem zjišťoval informace o této firmě a sice mají 30 ti denní záruku, ale už nikde nepíší že si účtují nějaký poplatek, ale už nevím kolik to je. Škoda že nemají brzdu, jen externí a musí se platit zvlášť a to krát dva, aby byl vidět výsledek. A prý se dá na brzdě nastavit výsledek jaký je požadován od zákazníka respektive od objednavatele (tuningová firma).
 
No teda nevím, myslím že jen zaplatíš za něco co ani nebudeš vědět jestli máš - placebo efekt. Nabízet chiptuning bez brzdy to je jak mít pekárnu bez pecí :D. Než jsem pořídil Mazdu, nechával jsem si chiptuning dělat a vždy to probíhalo takto - přijel jsem, kontrola stavu vozu, diskuze o tom co bych si představoval a vysvětlení toho co je reálné a proč. Samozřejmostí bylo změření na brzdě před úpravami a vždy po úpravách, takže jsem viděl, jaký je opravdový rozdíl a jezdil jsem sem http://motorpower.cz/ . To co popisuješ, do toho bych nešel
 
Přesně jak říká vladas. Já když jsem nechal čipovat, tak v Praze Radotíně - https://www.mereni-vykonu.cz/. Nejdřív jsme pokecali co bych od toho chtěl, pak mě vrátili nohama na zem co je reálný a hlavně dlouhodobě funkční. Pak válcová brzda ( mají vlastní), přemapování jednotky, pak zas brzda, zase čipování ( to trvalo snad půl hodiny než dostali křivku jakou chtěli), no a pak jsem se projel a spokojeně zaplatil. Výkon zvedli o 15% ( původní měření ukázalo, že motor nemá ani ty koně co měl mít papírově z výroby).
 
Pro upřesnění, to se týkalo mýho starýho chrocht auta CRDi.
 
Back
Top