• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Neznam prodejni statistiky a ani se mi to nechce hledat, ale Mazdu 2 potkam fyzicky tak 1-2x do roka. Proc si drzet takovy model? Mne je to popravde fuk.
 
Co mě naštvalo? Konec prodeje klasické Mazdy 2. Naštvalo by mě to i kdybych ji neměl vybranou jako další auto pro mou lepší polovičku, až se jí konečně rozpadne C1. Ukončení prodeje neskutečně spolehlivého a řidičsky, ekonomicky a ekologicky vyváženého malého automobilu je prostě ztrátou pro všechny lidi se zbytkem zdravého rozumu. R.I.P.

Mazdu 2 má môj syn a za 6 rokov najazdil 180 tis km a aj ja som si niečo málo s ňou pojazdil a naozaj vydarené auto. Vedel by som si ju kludne predstaviť na miesto M3.

V Thajsku pokračuje predaj Mazda 2 vo verzii sedan. Takže to neumiera ale iba sa presúva predaj mimo EU (zatial)


Ako by ich jedna mater mala :)


červené krásky.JPG

IMG_6983.JPG
 
Poslední úprava:
Co mě naštvalo? Konec prodeje klasické Mazdy 2. Naštvalo by mě to i kdybych ji neměl vybranou jako další auto pro mou lepší polovičku, až se jí konečně rozpadne C1. Ukončení prodeje neskutečně spolehlivého a řidičsky, ekonomicky a ekologicky vyváženého malého automobilu je prostě ztrátou pro všechny lidi se zbytkem zdravého rozumu. R.I.P.
To chceš říct, že po přečtení včera vydaného článku jsem se neměl radovat,ale smutnit až dokonce být naštvanej? Asi jo, jak to tak vidím.To až doslouží moje Cx3 ,o trochu větší ségra Mazdy2, si mám jako koupit Teslu?a nemít na rohlíky, nebo jak to myslí s těma autama..Teď jsem se teda vážně naštScreenshot_2025-02-19-03-26-32-416_com.android.chrome.jpgval.Apropo nedávno jsem vyděl Mazdu 2, nakej Holanďan, byla ve fólií, snížená,velký černý kola, celkově vymazlená, musel jsem se zastavil a obejít ji dokola jak malej kluk, tak byla krásná..,a udělal by to tak každej správnej klaňak si myslim,ach jo.
foto AutoŽivě
 
Po cestě z HK do Zlína začalo auto více topit a během minuty hláška na displeji o vysoké teplotě motoru. Na víčku oleje dost velký šlem. No a na merce oleje evidentní smíchání s vodou. Takže vyndání motoru, sundání hlavy a nechat natlakovat. Se pos.ru
233ab597a452d3dad8bd8f1990a64174.jpg

Odesláno z mého SM-F946B pomocí Tapatalk
 
Díky za odkaz.
Ve videu se mj mluví o špatném zacházení z půjčovny, ale to není tenhle problém. Měním Ravenol co 10tis, studený motor nechávám zahřát v nízkých otáčkách. Jo, občas to protáhnu k omezovači, ale 90% je běžná jízda. Sám Bouček mi říkal, že se s tím nikdy nesetkal. Takže opravit, vyměnit nebo vyhodit. Budu vědět příští týden.

Odesláno z mého SM-F946B pomocí Tapatalk
 
No... otázka z jakého důvodu se uvolnil. Prehřátím?
Ano, Mazdu občas protáhnu, ale že bych to drtil tak dlouho, aby se motor prehřál si nemyslím.
Při posledním servisu cca 3t km zpátky mi Bouček říkal, že dolili vodu do chladiče, ať sleduju, jestli nemám kaluž pod autem. Takže tam problém asi už byl.

Odesláno z mého SM-F946B pomocí Tapatalk
 
Mňa dnes veľmi prekvapila autoškola idúca rýchlosťou 7km/h v mieste kde sa nedala predbehnúť.. fakt 7.. to sa ten človek bojí aj bežať?
Celkovo na zamyslenie - ako sa človek naučí jazdiť v dnešnej premávke, ak celú autoškolu prežije na prvých dvoch rýchlostných stupňoch a nikdy si neskúsi, aké to je ísť viac ako 60 pod dohľadom inštruktora?
 
Trochu pochopeni a respektu. Kazdy nejak zacinal. Treba mel/a prvni jizdu a byl/a vyjukany/a. Z ceho se da dovozovat, ze takto bude jezdit celou autoskolu? A za me prijatelnejsi varianta, nez ten nevyjezdeny namachrovany dement, co pred par dny na obchvatu Ostravy zabil 3 lidi (vcetne sebe).
 
@M3grey O tom žádná. A taky nechci soudit, protože jsem na místě nebyl. Zároveň si ale myslím, že instruktor by měl být prozíravou osobou a neměl by takového žáka tahat na podobné úseky, kde může docházet k takto hloupému omezování provozu. Kdybych nevěděl, že mezi instruktory autoškol jsou dementi, nepsal bych to. Není to tak dlouho, co jsem jednomu takovému sdělil, že kdyby nebyl instruktorem autoškoly, doporučil bych mu, aby si to dal znovu. Oni jsou někteří z nich už asi tak zvyklí na omezování druhých, že ztrácejí soudnost - přitom podle mého je jednou z nejzásadnějších věcí, kterou mají předávat právě to, že je třeba být maximálně ohleduplný ke všem ostatním.
 
@M3grey O tom žádná. A taky nechci soudit, protože jsem na místě nebyl. Zároveň si ale myslím, že instruktor by měl být prozíravou osobou a neměl by takového žáka tahat na podobné úseky, kde může docházet k takto hloupému omezování provozu. Kdybych nevěděl, že mezi instruktory autoškol jsou dementi, nepsal bych to. Není to tak dlouho, co jsem jednomu takovému sdělil, že kdyby nebyl instruktorem autoškoly, doporučil bych mu, aby si to dal znovu. Oni jsou někteří z nich už asi tak zvyklí na omezování druhých, že ztrácejí soudnost - přitom podle mého je jednou z nejzásadnějších věcí, kterou mají předávat právě to, že je třeba být maximálně ohleduplný ke všem ostatním.
V tomto s tebou musím souhlasit.Určitě by měl instruktor dbát na to,aby nepřeceňoval schopnosti žáka.Asi nebude úplně ku prospěchu,aby chudáka žáka hned z kraje vyslal do městské džungle, zvláště když v tom nikdy neseděl.Když jsem dělal řidičák,tak mě instruktor vzal na málo frekventovanou okresku,aby zjistil jak na tom vlastně jsem.Až třetí jízdu mě vzal do města.Zvlášť při dnešním provozu to musí být pro žáka celkem masakr.Zrovna dnes jsem viděl jednu autoškolu ve Zlíně na Čepkově kroužit po parkovišti.Chudák holka ve Fábii hlavu až na skle a oči jak slimák až na přední kapotě.O tom jak to krásně týrala na spojce pod plynem ani nebudu mluvit.Vzít takového žáka, který ještě pořádně neví co s tím kroužit po parkáči je podle mě volovina.Za to bohužel nemůže žák,ale instruktor.
 
Parkoviště je dobrý právě, ne? ;-) Na rozjezdy, na ozkoušení záběru, na manévrování s vozem v malé rychlosti, na zžití se s rozměry auta... Samozřejmě není parkoviště, jako parkoviště.
 
Na toto máme na Slovensku civičisko s kuželmi kde sa začína, trénuje parkovanie a je to aj časť skúšok. Bol som prekvapený že v Česku to nieje a parkovanie sa učí na cudzích autách pred obchodom.
Naposledy v sobotu som zaparkoval pred Obi asi 150m od vchodu, na každú stranu 10 miest a keď som sa vrátil k autu tak vedľa mňa nacvičovala autoškola tak tesne, že som musel počkať kým odíde lebo sa nedali otvoriť dvere.
 
Den co den musim jet za nejakym smradlavym Tdi, Hdi, Tdci..idealne viditelne "hulicim" a spalujicim, krome nafty i litr oleje na 1000 km. Staci chvilka a boli me hlava jako strep. Proc mam tohle ja, nebo ostatni kazdy den cuchat?!

No a o tech debilech, co jsou pri spalovani vseho mozneho v kamnech za ucelem topeni, schopni kourem zamorit cele ulice, ze se neda celou zimu ani vyvetrat, o tech az priste :expressionless:.

Nejsem priznivcem zelene fantasmagorie, ale co je moc, to je prilis.
 
HHBota, no vcera jsem jel po Brne za podobne cmoudicim Ducatem, nebo co to bylo. Jak by si clovek myslel, ze podobnych ukazu bude ubyvat, tak mne naopak prijde, ze toho jezdi cim dal vice.
 
Poslední úprava:
Back
Top