Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ano a funguje to naprosto bezproblemu. Dokonce můžeš dát i dvoupístkové třmeny z CX5 KF 2.5turbo (CX9 TC).Po brouzdani internetem se jeste zeptam:
Ma nekdo zkusenosti s predelanim prednich brzd u 6 ve smyslu vzit vetsi disky+sedla z dieselu a dat je na benzin? Cili 320mm kotouc misto puvodniho 297?
+ Třmeny + úchyt destiček/třmeneA ktere soucstky je potreba objednat? Jasne-vetsi kotouce + desticky a dal?
Jsou tyto kotouče s přidaným chlazením dostupné i na jiné modely? Bral bych je na M3 ale uvádí se u nich M6 či CX5.Pokud máš GL 2022 2.5 tak s největší pravděpodobností máš už poslední modifikaci předních kotoučů GBFT-33-251A, která má upravený vnitřní chlazení okolo náboje (100% to dokážu říct jen podle VIN)
Zobrazit přílohu 53894
Tak si u těch kotoučů pohlídej aby to taky byly tyhle "nejnovější". Ty starý typy bez těchto chladících děr taky budou pasovat, ale byl by to spíš downgrade než upgrade. Jestli jsou natřený černě nebo stříbrně mi nepřijde jakkoliv důležité.
Když je dáš na BM/BN tak musí vzít i úchyt destiček a třmen z M6/CX5Jsou tyto kotouče s přidaným chlazením dostupné i na jiné modely? Bral bych je na M3 ale uvádí se u nich M6 či CX5.
Samsung S22 256GB Tapatalk
V technicaku je nejaka kolonka na velikost brzd?Jeste 2 dotazy.
320 mm se vejde do 17´kol ?
Je pri zmene 297-320 potreba nechat zapsat do technicaku?
Na 6 do origo 17 kol vleze bez problémů.320 mm se vejde do 17´kol ?
Ako prosím? Zlepsenie brzdoveho systemu sa snad nevyzaduje TUV testovanie, nie? Vsak v dnesnej dobe je to uz standartna vec, vylepsit si brzdovy system. By ma ani nenapadlo to konzultovat s TUV uradom.Tak bohuzel.
Technik TÜV mi sdelil, ze vetsi brzdy z 6 dieselu budou chtit jednotlivou prejimku vcetne testovaci jizdy a brzdeni nejlepe na testovacim okruhu. Cena nekolik stovek €, spise 4mistne cislo. Tim pro me vetsi kotouce neprichazi v uvahu.
Asi pujdu do kotoucu Tarox zero. Sice nemaji odvetrani okolo naboje, ale jsou dodatecne tepelne upravene(=snd odolnejsi nez ATE)a pasuje k nim vetsina desticek (=perspektivne vetsi skala desticek na vyber).
Desticky pak EBC yellow a uvidim jak se budou sjizdet a jak budou prasit.
Jinak tady testoval ADAC brzdy na Golfu 7:
Neue Bremsen
Ihr müsst eure Bremsen tauschen? Und wollt Geld sparen? Dann sind Scheiben und Bremsbeläge aus dem Zubehörhandel vielleicht eine Alternative. Der ADAC hat es getestet.www.adac.de
U 5 nejlepsich (OEM, Bosch , Zimmermann, Brembo, ATE) byl rozdil v brzdne draze do 0,5m. Jedine levny Ridex mel o 1 m delsi drahu. Takze co se tyka brzdneho ucinku, tak u tech zakladnich rad to ocividne je celkem jedno, pokud clovek nekoupi vyslovene sunty.