Normální, má to HDM měnič (resp. v případě této převodovky dva různé s různými charakteristikami a zámkem - jeden pro R-1-2-3, druhý pro 4-5-6), tedy pokud je zařazen nějaký stupeň, čerpadlo se otáčí otáčkami motoru a snaží se neustále kapalinou unášet turbínu, která stojí. V této fázi (říká se jí stall) je násobení točivého momentu největší, proto má i slušnou sílu, i když jde motor jen na volnoběh. Protože se při tom brzdy používají při pramalé rychlosti, nedochází k jejich nadměrnému opotřebení. Pokud se nějaká energie v převodovce ztrácí, tak asi 10% se mění na teplo.
Pokud se za jízdy pustí plyn, neutrál zařazen není, stále je:
1) zařazeno, pokud převodovka nevyhodnotí delší dobu bez plynu, nebo jízdu z kopce (případně do zatáček, faktorů je víc) - pak podřadí
2) měnič je přemostěn zámkem, pokud přidáš málo plynu, zámek zůstane zamknutý a auto zrychlí na ten stupeň, který je zařazený, přidáním více plynu musí nejdřív zámek rozepnout a pak může teprve podřadit.
Pokud chceš aby něco udělala dřív, než to rozezná sama, musíš vydat povel pádlem.