- 2 675
Moje 6 GJ je prvni muj vuz s automatem (i s benzinem, ale to asi nehraje roli). Sice jsem jel i s jinymi, ale pouze jednotlive jizdy (napr. Passat, A6). Takze s tim nemam prilis zazito a asi to budou hloupe dotazy.
To, ze automat pomalicku jede dopredu, ikdyz se neslape na plyn, to jsem vedel. Ale to dela uplne vzdy, kdyz je na D/R? Prijde mi divne, ze se snazi jet, ikdyz opravdu stojim na brzde, citim to. To na me pusobi divne, jakoze se tim zakonite musi neco opotrebovavat (motor nebo brzdy). A dokonce se snazi jet, ikdyz mam zatazenou rucni brzdu (u me elektronickou). To je tedy normalni?
Myslel jsem, ze kdyz za jizdy pustim plyn, tak jedu pak v podstate na neutral (abych nebrzdil motorem). Ale jak je to pri brzdeni? Prijde mi, ze se to chova obcas nejak neprirozene v situaci, kdy pribrzduju a pak hned zas akceleruju. Napr. prijezd k semaforu na cervenou a pak pokracovani v jizde na zelenou bez zastaveni, nebo kdyz predemnou nekdo odbocuje, donuti me zpomalit a pak uvolni cestu. Nekdy to na me pusobi, ze po pusteni brzdy ma tendenci auto jeste trosku brzdit podrazenim/motorem a vznika tam prodleva, nez to zareaguje na plyn. To je zpusobene cim? Zarazenim rychlosti z "neutralu"? Nebo nejaky ten radoby rekuperacni i-Loop?
Hledal jsem vhodne tema, kam to napsat a uplne jsem nenasel. Takze pokud nejaky moderator zna, necht presune.
To, ze automat pomalicku jede dopredu, ikdyz se neslape na plyn, to jsem vedel. Ale to dela uplne vzdy, kdyz je na D/R? Prijde mi divne, ze se snazi jet, ikdyz opravdu stojim na brzde, citim to. To na me pusobi divne, jakoze se tim zakonite musi neco opotrebovavat (motor nebo brzdy). A dokonce se snazi jet, ikdyz mam zatazenou rucni brzdu (u me elektronickou). To je tedy normalni?
Myslel jsem, ze kdyz za jizdy pustim plyn, tak jedu pak v podstate na neutral (abych nebrzdil motorem). Ale jak je to pri brzdeni? Prijde mi, ze se to chova obcas nejak neprirozene v situaci, kdy pribrzduju a pak hned zas akceleruju. Napr. prijezd k semaforu na cervenou a pak pokracovani v jizde na zelenou bez zastaveni, nebo kdyz predemnou nekdo odbocuje, donuti me zpomalit a pak uvolni cestu. Nekdy to na me pusobi, ze po pusteni brzdy ma tendenci auto jeste trosku brzdit podrazenim/motorem a vznika tam prodleva, nez to zareaguje na plyn. To je zpusobene cim? Zarazenim rychlosti z "neutralu"? Nebo nejaky ten radoby rekuperacni i-Loop?
Hledal jsem vhodne tema, kam to napsat a uplne jsem nenasel. Takze pokud nejaky moderator zna, necht presune.