Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
preeeesne jejich problemy bych chtel fakt mit.... mame seriova auta a ne zavodni specialy. red yellow a kyho certa stuff koupit desky, hned je testem znicit a jit pro novy... uz jsem asi fakt starejProc se ze vseho posledni dobou dela takova veda? Oleje, pece o lak, zajizdeni brzd....
Takhle jsi to mel napsanou u Red? Ja to mel u Yellow jinak. 80km proste opatrne i kdyz to brzdilo hned, diky tomu povlaku. 300km zadne nouzove brzdeni. Po vymene tedy 5x - 10x z 50 na 0 a pak po 320km 5x ze 100 na 30. Pomerne dlouho tedy kousaly, nez si uplne sedly, ale vse je OK. Ve finale prvni zajeti kdyz jsem vyjel z garaze, tak 2 zasatveni z nizke rychlosti na sidlisti na vyjezdech od baraku, pak 2 retardery ze 40 na 10, pak krizovatka z vedlejsi, pak dva kruhace a az pak jsem se dostal na "zajizdeci" silnici. Takze nez to doslo na tech z 50 na 0, tak si to privyklo tak nejak nenasilne.Tak mám za sebou bed-in proces na RedStuff, jsem z toho rozpolcenej - první fáze 10x poloviční brzdění s 300m pauzama ok, ale pak 6 brzdění 110-20 km/h vždy s okamžitou akceleraci do další fáze - po druhým cyklu začaly brzdy vadnout a po 3. jsem měl brzdnou drahu jak nákladní vlak. Následně začal nekderej z plíšků uložení desek na PP brzdě drhnout, ale naštěstí po zchladnutí ztichl
Brzdovka nová, odvzdušněno, brzdiče max pul roku starý, včera pročištěný, nedrhnou, kotouče hladký čistý, nehážou, takže problém jedině v deskách.
Nechám je teď podle návodu úplně vychladnout do rána, ale při cestě dom to brzdilo hůř jak před bed-in procesem. Zatím si říkám jestli jsem se na to neměl vysrat.
Jako joo, ale tak na nejakou zivejsi okresku jsou paradni a nebo i pri castejsim i intezivnejsim brzdeni ze 180 ze 200 na dalnici uz take poznas rozdil. Brzdi porad stejne.Pro klasickou jízdu v normálních rychlostech jsou ty brzdy overkill a postačí určitě levnější set. Přece jenom ty Yellow Stuffy jsou dimenzovaný na jinak výkonné auta (250k+), případně i na vyšší váhu (SUV, Jeep).
Přesměroval mě na to web a na krabičce to taky +- sedělo ?Takhle jsi to mel napsanou u Red? Ja to mel u Yellow jinak. 80km proste opatrne i kdyz to brzdilo hned, diky tomu povlaku. 300km zadne nouzove brzdeni. Po vymene tedy 5x - 10x z 50 na 0 a pak po 320km 5x ze 100 na 30. Pomerne dlouho tedy kousaly, nez si uplne sedly, ale vse je OK. Ve finale prvni zajeti kdyz jsem vyjel z garaze, tak 2 zasatveni z nizke rychlosti na sidlisti na vyjezdech od baraku, pak 2 retardery ze 40 na 10, pak krizovatka z vedlejsi, pak dva kruhace a az pak jsem se dostal na "zajizdeci" silnici. Takze nez to doslo na tech z 50 na 0, tak si to privyklo tak nejak nenasilne.
To bylo u ty starsi smesi yellow, ze se musela ohrat. Pak udelali jinou a ta uz funguje od studena. Proto green uz uplne ztratilo smysl davat, kdyz cena neni o tolik vyssi. Jedina vyhoda red jsou cistejsi kola. Ale po yellow to mikropraskem jde krasne umyt. A kdo nevi, ze mas stribrna kola, tak to vypada jako gunmetal barva. Na Primere jsem mel green a yellow podle me nespini kola vic. U green to byl ale vice cernejsi prach tenkrat.Red by měla právě fungovat hned a žlutá se musí trochu ohřát, pak je ještě modrá a ta musí být hodně ohřátá
A právě red začala vadnout při vyšší zátěži
Tak fain, ze to klaplo nakonec. Me to zaclo fungovat optimalne asi po 2k.Přesměroval mě na to web a na krabičce to taky +- sedělo ?
Už na nich mám přes 1000km a asi to funguje, rozhodně líp než ATE, ale dost pomohla údržba uložení předních brzdičů, ještě to udělám asi u zadních
Hmm, tak to jsi mohl jit rovnou do Yellow co :-/Tak na EBC RED mám najeto cca 3000km, musím trochu se zklamáním přiznat že špiní ještě vic jak klasicky ATE. brzdí trochu líp, ale čekal jsem větší rozdíl
Co tam je oem asi nikto nevie. ak chces nieco na tate sviznejsi street alebo aby to dobre brzdilo aj na dalnici viacekrat po sebe treba zo 180+ tak cenovo dostupné su EBC, o nieco viac stoja Hawk. Ale ak das "obycajne" Ferodo, ATE, TRW, Brembo... chybu neurobís. Pozri race-shop.sk co maju, je v KE. Ceny maju dobre.Ahoj. Ake brzdove dosticky a kotuce su na Mazde CX-5 KF 2.0 AWD na prednej naprave z prvovyroby? Aku znacku a model tam odporucate nahodit na bezne jazdenie s dorazom na kvalitu? Dakujem
Ja to tedy tak dukladne jako kolega nade mnou nedelam Ale kouknu na kotouce z obou stran, jestli tam vizualne a hmatatelne neni neco v neporadku a zkontroluji prachovky voditek. Jestli bys chtel delat nejakou udrzbu jakou popisujes, tak spise by se klonil k tomu ji udelat po zime, kdy se mohou vyskytnout problemy od necistot a jizdy v solnem prostredi. Kdyz das desky zpet tak jak byly, tak s opetovnym sednutim neni problem behem par desitek km. Neni to jako u novych.Jak se staráte o brzdy před příchodem zimy při čase přezutí? Napadlo mě nějaké celkové očištění a namazani čepů ale rozebrání asi není nejlepší nápad pač by pak nemuseli brzdy sedět stejně jako před rozebranim. Díky za tipy.
Mazda 3 BN
Takze na jare tam hodis Yellow?2x během roku demontáž brzdiče, čištění všech pohyblivých a kluznych částí a na to nová vrstva měděnky a taky molyku na čepy