• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Ceny servisních prací u Mazdy

Mají předraženo.Potřeboval jsem na nefunkční klimatizaci vyměnit jen vysokotlakovou trubku. Cena dílu 4600 + 1400 práce.Prý druhořadá výroba nato neexistuje.Naštěstí ji zrovna neměli.Na netu jsem ji ze zahraničí(ne Čína)novou koupil za 800Kč +600 poštovné a i z prací u soukromého mechanika,který ji vyměnil,klimošku naplnil a vyměnil i motor.olej.V součtu mě to stálo 4000kč.Vše chodí,jak má.Autorizovaný servis prohrál na plné čáře.Možná tam zajedu a poradím jim,kde nakupovat náhradní díly.:))
Na to zázemí a platy lidí včetně odvodů mají brát kde? Garažista nemá takové náklady, proto je i s cenou někde jinde. A cena dílu je automobilkou stanovena, tak proč by měli něco hledat na netu?
 
Mají předraženo.Potřeboval jsem na nefunkční klimatizaci vyměnit jen vysokotlakovou trubku. Cena dílu 4600 + 1400 práce.Prý druhořadá výroba nato neexistuje.Naštěstí ji zrovna neměli.Na netu jsem ji ze zahraničí(ne Čína)novou koupil za 800Kč +600 poštovné a i z prací u soukromého mechanika,který ji vyměnil,klimošku naplnil a vyměnil i motor.olej.V součtu mě to stálo 4000kč.Vše chodí,jak má.Autorizovaný servis prohrál na plné čáře.Možná tam zajedu a poradím jim,kde nakupovat náhradní díly.:))
Autorizovaný servis nemůže nakupovat na netu jako běžný spotřebitel, jsou vázáni pravidly dovozce. A jen k dokreslení nákladů na zaměstnance doporučuji podívat se na výplatnici do kolonky "superhrubá mzda"...
 
Poslední úprava:
Peníze ušetřené jsou jako vydělané.Naprosto nechápu,proč bych měl sponzorovat ze své mzdy bílé límečky a sekretářky v mini.Zvláště když víme,že kvalita některých autorizovaných servisů je nic moc.Přesvědčivým důkazem je Mazdadílna p.Mikuše v Pálkovicích,kde všichni,co mají ruce nohy se podílejí na opravách,včetně jejího majitele.Dokonce už museli zastavit příjem nových zákazníků,aby neohrozili kvalitu práce.
 
A Mikuš se naučil servisovat Mazdy kde? Doma v dílně? Taky si prošel autorizovaným servisem ,tedy know-how získal tam. Platí své zaměstnance oficiálně? Kolik jim platí? Vystavuje všem faktury oficiálně?Ano je super, když takový garažista je. Ale každá mince má dvě strany.
 
Já to prostě vidím jinak.Vývar z prodeje nových vozů není nic moc,tak si prodejci foukají bolístku přes servis.Platit 1150 Kč(Jeremiášova) za hodinu práce je zlodějna.Ale jsou autorizáky,které berou podstatně míň.(Bošina).Mimochodem-u p.Mikuše mám vždy fakturu.To platí i u p.Dufka,který si bere do 600Kč/h
 
A vlastně sis i odpověděl proč je cena v servise, který má i prodej taková jaká je. Samozřejmě jiná cena bude v Praze a jiná v Kolíně (mzdy, náklady na provoz provozovny atd.). Já v Břeclavi začínal na 450,-, pak 550,- a pak importér přišel s tím, že musí za 2mil předělat salón. Tak to zavřel a proč, no protože z toho prodeje moc není a servis by to jen tak neutáhl a nebo utáhl, ale za úplně jinou cenu práce a to by v Břeclavi nemělo moc úspěch.

Takže zlodějnou bych to nenazýval, ale ekonomicky, aby to fungovalo, tak musí být taková cena.
 
Peníze ušetřené jsou jako vydělané.Naprosto nechápu,proč bych měl sponzorovat ze své mzdy bílé límečky a sekretářky v mini.Zvláště když víme,že kvalita některých autorizovaných servisů je nic moc.Přesvědčivým důkazem je Mazdadílna p.Mikuše v Pálkovicích,kde všichni,co mají ruce nohy se podílejí na opravách,včetně jejího majitele.Dokonce už museli zastavit příjem nových zákazníků,aby neohrozili kvalitu práce.
Ono to chce k pochopení trošku představivosti: řada servisů je za městem, kam MDH nejezdí. Takže ta pověstná "sekretářka v mini" dělá nějakou administrativu, ale taky vozí zákazníky, aby si nemuseli brát taxíka. Mnohdy ten escort je vyžadován značkou. Dělá to tak Škoda, Ford i Mazda. A bílé límečky? To jako mají prodejci chodit v montérkách s rádiovkou?
 
Poslední úprava:
Tak si platte a omlouvejte tyhle částky,já tohle nikdy dělat nebudu.Konec mé diskuse!
 
Tak ze je v Auto Jeremiasova draho, to neni treba omlouvat. To je proste fakt i mezi samotnymi autorizovanymi servisy/prodejci.

Ale hadam, ze to spis bylo o tom, ze nema cenu je vsechny nutne hazet do jednoho pytle. A nakonec, je to proste otazka nabidky a poptavky, ze jo.
 
Dnes první garanční prohlídka Mazdy CX-3. Nájezd 14 118 km, auto bez závad. Jen klasická výměna oleje, filtru a doplnění kapalin. Cena 3555 Kč u Auto Efekt Zlín. Opět spokojenost, za hodinu bylo hotovo.
 
Byl bych zdrženlivější, než něco nazveš zlodějovinou. Ona režie, nájmy a platy v metropoli a na venkově se trochu odlišuje. Hlavně sem pak dej fakturu, ať se poučíme, kam jezdit.:rolleyes:
A bylo by fajn, kdyby si každý doplnit do profilu auto. Totiž i v rámci jednoho servisu se hodinové sazby liší podle modelu a stáří...
Ahoj ,nevím proč by jsem mněl být zdrženlivější !!
Dám sem co nejdříve tu fakturu od Bošina Kolín !
Jaroslav
 
chcel som si dat na mazde 6 vymenit v autorizaku ZA olej a filter po 7-tis km + zvolavacka. cenova ponuka 215,-eur s dph. je to ok alebo zda sa to vela iba mne?
 
@Jaroslav 20 a @ajfel , Podívej borci v porovnání s tím, že někdo si nechá umýt auto a vymění mu přitom i ventilek v kole za 5.000 a je ještě náramně spokojený, tak je zbytečné vést nějaké diskuze jestli něco je, nebo není zlodějna.
https://www.mazdaklan.cz/threads/prodej-tpms-vdo.3708/#post-72342
Je to vždy o úhlu pohledu. Jako třeba Ferrarri, stojí to 4M, po polňačce s tím nemůžeš, pohovku nepřevezeš a po pěti letech prodáš za 2M. A přesto tu "zlodějnu" lidé kupují.
 
Je to vždy o úhlu pohledu. Jako třeba Ferrarri, stojí to 4M, po polňačce s tím nemůžeš, pohovku nepřevezeš a po pěti letech prodáš za 2M. A přesto tu "zlodějnu" lidé kupují.
Kdo si koupí auto za 4m většinou už zbytkovou cenu tolik neřeší a hlavně na prevezeni sedačky si zaplatí firmu. A na polnacku maj ještě 2. Nebo 3. Auto, většinou SUV :)
 
Ferrarri může být naopak dobrá investice, která na hodnotě časem ještě získá...
 
Prima. A dozvíme se konečně, o jaké auto se jedná? Rozsah prací?
(Pokud nejde o stejný model a totožnou zakázku, není co porovnávat.)
 
Poslední úprava:
Mazda CX3 2.0 benzin, v pátek jdu na servis po 2 letech. Olej+ filtr, kabinový filtr, výměna brzdové kapaliny a prohlídka vozu. Předběžná cena okolo 6tis. Je to dost, ale znáte to s tou opičkou.
 
Mazda CX3 2.0 benzin, v pátek jdu na servis po 2 letech. Olej+ filtr, kabinový filtr, výměna brzdové kapaliny a prohlídka vozu. Předběžná cena okolo 6tis. Je to dost, ale znáte to s tou opičkou.
Pokud si dobře pamatuji, tak mě na tom samém autě vyšla 2.garančka na 3400 Kč, ale olej jsem měl svůj ;)( 5l za cca 1100 Kč), takze celkem cca 4500 Kč
 
Back
Top