• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Ceny servisních prací u Mazdy

Prima. A dozvíme se konečně, o jaké auto se jedná? Rozsah prací?
(Pokud nejde o stejný model a totožnou zakázku, není co porovnávat.)
Mazda 3 , rv 2017 , diesel, servis po roce výměna oleje, výměna brzdové kapaliny, výměna baterie v ovladači ,
 
Kluci dočetl jsem se, že i v neofiko servise lze zapsat servisní úkon do el. servisní knížky mazdy. Můžete doporučit šikovný servis, kde mají zkušenosti s Mazdou a dokáží zapsat servis do serv. knížky?
2. Potřeboval bych nejen vyměnit olej, ale i zabudovat parkovací senzory, případně vyřešit nefunkční vytápění deček u řidiče.
Díky
 
Kluci dočetl jsem se, že i v neofiko servise lze zapsat servisní úkon do el. servisní knížky mazdy. Můžete doporučit šikovný servis, kde mají zkušenosti s Mazdou a dokáží zapsat servis do serv. knížky?
2. Potřeboval bych nejen vyměnit olej, ale i zabudovat parkovací senzory, případně vyřešit nefunkční vytápění deček u řidiče.
Díky
Dobrý večer !
Doporučuji servis Bošina Kolín, je nejlacinější a jsem s ním velice spokojený !

Jaroslav
 
Ještě pro úplnost ideálně Brno a okolí :). Ale i tak díky za ten Kolín :)
V Brně na prohlídku není problém zajet do Auto Balvín. Přinést si vlastní olej a je klid. A na opravu sedačky a zabudování parkovacích senzorů jsou dobří v Autoscream.cz
 
chvíli jsem to tu nesledoval, je ještě nějaký servis, kde nemají problém s tím, že si člověk doveze vlastní olej ( splňující požadované specifikace ) ???
 
V Brně na prohlídku není problém zajet do Auto Balvín. Přinést si vlastní olej a je klid. A na opravu sedačky a zabudování parkovacích senzorů jsou dobří v Autoscream.cz
Díky. Ptal jsem se na cenu a 1000Kč za výměnu oleje a filtrů (s vlastním materiálem). Na takovou drobotu, to není málo, ale asi to kvůli tomu vedení servisní knížky obětuji.
 
Díky. Ptal jsem se na cenu a 1000Kč za výměnu oleje a filtrů (s vlastním materiálem). Na takovou drobotu, to není málo, ale asi to kvůli tomu vedení servisní knížky obětuji.
Dnes som absolvoval tretiu garančnú prehliadku v Alteria motor,s.r.o.Žilina:
-výmena oleja/vlastného/ a olejového filtra
-výmena peľového filtra
-výmena vzduchového filtra
-oprava otvárania nádrže
-diagnostika Mazda
-prehliadka vozidla + kontrola karosérie
CENA: 219,07€;)
 
Díky. Ptal jsem se na cenu a 1000Kč za výměnu oleje a filtrů (s vlastním materiálem). Na takovou drobotu, to není málo, ale asi to kvůli tomu vedení servisní knížky obětuji.
Aby ti to garážista byl schopen zapsat do servisky, tak musí zaplatit minimálně 5 euro (tedy 130,- Kč), tedy to naúčtuje tobě, plus minimálně cca 300,- bez dokladu by si mu dal, tak si skoro na 500,-. Ještě by se měl udělat reset výměny oleje, to docela dost garážistů nedělá (teda u nafty), takže i základní diagnostika. Tak 1000,- Kč v autorizovaném zase není taková suma.
 
Aby ti to garážista byl schopen zapsat do servisky, tak musí zaplatit minimálně 5 euro (tedy 130,- Kč), tedy to naúčtuje tobě, plus minimálně cca 300,- bez dokladu by si mu dal, tak si skoro na 500,-. Ještě by se měl udělat reset výměny oleje, to docela dost garážistů nedělá (teda u nafty), takže i základní diagnostika. Tak 1000,- Kč v autorizovaném zase není taková suma.
Máš recht. Pro zachování historie to na oleje do aut. servisu dám. Ovšem brzdy apod, už se myslím vyplatí spíše řešit za pomocí garážistů, nebo ne?
 
Ještě by se měl udělat reset výměny oleje, to docela dost garážistů nedělá (teda u nafty), takže i základní diagnostika. .

Na to diagnostiku nepotřebuješ, uděláš to pomocí tlačítka na volantě, je to popsané v manuálu. Ale opravím tě, ten reset ne že by se měl udělat, ten se udělat musí kvůli hlídaní stavu oleje, aby se auto nehodilo do nouzáku kvůli stavu oleje přestože byl vyměněn. Auto na to má nějaký vlastní výpočet (řeší starty, nájezd a já nevím co všechno) a stav oleje jako takového ale poznat ve skutečnosti neumí. Proto spadne do nouzáku i po výměně oleje, kdy je dobrý.
 
Poslední úprava moderátorem:
Na to diagnostiku nepotřebuješ, uděláš to pomocí tlačítka na volantě, je to popsané v manuálu. Ale opravím tě, ten reset ne že by se měl udělat, ten se udělat musí kvůli hlídaní stavu oleje, aby se auto nehodilo do nouzáku kvůli stavu oleje přestože byl vyměněn. Auto na to má nějaký vlastní výpočet (řeší starty, nájezd a já nevím co všechno) a stav oleje jako takového ale poznat ve skutečnosti neumí. Proto spadne do nouzáku i po výměně oleje, kdy je dobrý.
U GH to neuděláš tlačítky na volantu.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava moderátorem:
Na to diagnostiku nepotřebuješ, uděláš to pomocí tlačítka na volantě, je to popsané v manuálu. Ale opravím tě, ten reset ne že by se měl udělat, ten se udělat musí kvůli hlídaní stavu oleje, aby se auto nehodilo do nouzáku kvůli stavu oleje přestože byl vyměněn. Auto na to má nějaký vlastní výpočet (řeší starty, nájezd a já nevím co všechno) a stav oleje jako takového ale poznat ve skutečnosti neumí. Proto spadne do nouzáku i po výměně oleje, kdy je dobrý.
Ahoj, jak se dělá reset tlačítky na volantu? V manuálu jsem nic nenašel... Díky!
 
Zapneš zapalování a do 10 vteřin zmáčkneš na volantě šipku dolu na tlačítku ovládající menu. To tlačítko je na levé straně volantu vedle tlačítka ovládající hlasitost. Držíš několik vteřin, dokud na přístrojovce několikrát nezabliká červený výstražný trojúhelník s vykřičníkem (myslím, že to tak vypadá). Hotovo. Přes diagnostiku jsem si ověřil, že to skutečně interval resetuje a je to stejné, jak když se to resetuje diagnostikou.
 
Tak jsem to našel v manuálu (sorry text leze z PDF) ale pamatoval jsem si to dobře:
Údržba a pée o vozidlo
Údržba provádná majitelem
Postup pi vynulování
Podržte stisknutou dolní ( ) ást tlaítka INFO po dobu nejmén 5 sekund v prbhu
10sekundového intervalu po zapnutí zapalování. Hlavní varovná kontrolka bude blikat
nkolik sekund, než bude vynulování dokoneno.
 
Zapneš zapalování a do 10 vteřin zmáčkneš na volantě šipku dolu na tlačítku ovládající menu. To tlačítko je na levé straně volantu vedle tlačítka ovládající hlasitost. Držíš několik vteřin, dokud na přístrojovce několikrát nezabliká červený výstražný trojúhelník s vykřičníkem (myslím, že to tak vypadá). Hotovo. Přes diagnostiku jsem si ověřil, že to skutečně interval resetuje a je to stejné, jak když se to resetuje diagnostikou.
Tak jsem to zkusil a asi jo! Všechno proběhlo jak píšeš. Tak asi ok. Díky!
 
Mazda 2, r.v. 2015, 1496 cm3, benzin, 66 kW.

Doteraz som zatial vzdy chodil na garancky do Autograndu v BA a vzdy ma to stalo okolo 200 eur (3x), avsak za poslednu garancku si vypytali 315 eur co mi uz pride fakt vela. Mate niekto podobnu skusenost, ze by tak rapidne narastli ceny? Navyse mam pocit, ze mi spravili preliacinu na dverach (nemam to pofotene a pri preberani som si to nevsimol, lebo to zas neni take viditelne - len pri spravnom uhle a svetle).

Pomaly sa mi blizia km na dalsiu garancku tak rozmyslam ze by som skusil nejaky servis mimo BA - asi Trnavu (mate niekto nejake skusenosti, cena, kvalita?) prip. Brno.
 
Ahoj, já se včera ptal na výměnu oleje, filtru a svíček s tím, že mám vše vlastní a chtějí za to 4k. To už se opravdu zbláznili. Chtěl jsem to dál servisovat v mazdě, kvůli servisní historii, ale na to peču. Abych namísto tisícovky 4x víc, to už mi přijde přetažené za vlasy..
 
Back
Top