Já bych šel taky do Mazdy 2, bezproblémová technika,žádnej nild-hybrid nebo hybrid. Nízká spotřeba, celkem prostorné. Ale určitě v silnější verzi, tzn. třebe tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/2/169603721
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mohu potvrdit.Lidi jezdili v peti k Balatonu v prorezlych Skodach 100, bez pasu, bez pravyho zrcatka… a taky to slo. Lidi jsou zmlsany.
Myslim ze “to jde” vs “je to pohodlny” je hodne siroky spektrum… Uz jsem se v Sestce navozil neco dvoumetrovych i delsich tramu, ale kdybych si kupoval auto na praci, vyberu si jiny… S mohutnymi modernimi detskymi sedackami opravdu neni cx3, natoz jeste o fous mensi 2, zadna extra radost, ani pro nas malickate lidi kolem 170cm (a to treba neresim kufr, protoze oba nase kocary jsou male a maji 5 resp 7 kg). Starsi deti bez detsky sedacky, ty se uzavam vejdou snad vsude…
I s tou dětskou sedackou pane boze vždyť tam mas vzadu 3 místa - neříkám narvat tam 3 sedačky to je prekerka ale 2 narves i do Aiga a jiných pidiaut….Lidi jezdili v peti k Balatonu v prorezlych Skodach 100, bez pasu, bez pravyho zrcatka… a taky to slo. Lidi jsou zmlsany.
Myslim ze “to jde” vs “je to pohodlny” je hodne siroky spektrum… Uz jsem se v Sestce navozil neco dvoumetrovych i delsich tramu, ale kdybych si kupoval auto na praci, vyberu si jiny… S mohutnymi modernimi detskymi sedackami opravdu neni cx3, natoz jeste o fous mensi 2, zadna extra radost, ani pro nas malickate lidi kolem 170cm (a to treba neresim kufr, protoze oba nase kocary jsou male a maji 5 resp 7 kg). Starsi deti bez detsky sedacky, ty se uzavam vejdou snad vsude…
To dite si ty nohy natahuje ?Tak aby to nebyly jen reci… takhle vypada obyc obousmerna Maxi Cosi pro trilety dite v Mazde 6 Sedan, coz je interierove o 8cm delsi nez Wagon a zhruba podobne proti CX5. Sedadlo spolujezdce nastavene vysoko (pak se da sedet bliz desce) a cca na vysku 170cm, aby se nohy vesly s trochou volnosti. Je to “v pohode”, ale uz v cx5 je to min v pohode a v cx3 to bylo hranicni. Maxi Cosi neni zas nejak mimoradne velka, Cybexy i plno jinych bylo v te dobe vetsich. Vybirali jsme ji do cx3, pricemz spolujezdec pred sedackou sedel narvany k pristrojovce, aby dite nemelo zapreny nohy o operak - jeli jsme tak na jednu zahranicni dovolenou a fakt to pro spolujezdce nebylo dobry.
Zobrazit přílohu 40496
To sa mi páči, časom by som si to možno vedel nabíjať "zadarmo" z prebytkov fotovoltaiky, takže každopádne zaujímavé, len to musím riadne naštudovať, aby z toho nebol problém. Veľa ich na predaj nie je, takže buď sú tak dobré, alebo nepredajné.co tohle?
Škoda Citigo CITIGOe iV | Sauto.cz
Inzerát na prodej Hatchback Škoda Citigo, CITIGOe iV. Stav: Ojeté;, Elektro; barva Bílá; tachometr 80 500 km; cena 395 000 Kč; okres Mladá Boleslavwww.sauto.cz
Yaris hybrid vyzerá schopne, asi si pôjdem dať testovaciu jazdu, chcem zistiť, ako je to s čisto elektrickou jazdou (rýchlosť, dojazd) a koľko to potom berie, keď sa vybije baterka (aby tých 5 elektrických kilometrov nebolo za cenu 10km so spotrebou 12). Na starom Yarise som sa kedysi učil jazdiť, ale to bol motor 1,0 a pri každom štarte som pretáčal kolesá.Yaris nebo Mazda 2 (Yaris s jiným odznačkem) ?
Tak 2 děti zvládne i Toyota C-HR 1.8 Hybrid ?
To už je moc veľké, jedno SUV v rodine stačí. Nemať deti, kúpim si Smart alebo skúter. Idea že CX-5 doplním ešte jednou (naviac 4x4) na jazdy po meste.. hm.. asi nieNebo nase dvouleta cx5 na prodej, i kdyz to je to, co presne nechces… (a o kilo se to cenove nevejde )
Díky za recenzi. Ale nějak jsem nepochopil, ve kterých věcech pažout strčí šesku hravě do kapsy? Moje Mazda mi přijde s tuhostí odpružení na hraně a tvrdší auto bych na českých silnicích neakceptoval. Ani řízení myslím není přeposilované. Ale nemám Tvoje srovnání...Minulý týden se nám při naší cestě do ČR poštěstilo a od slovenského Sixtu jsem dostal trochu větší upgrade v podobě Peugeotu 508 SW v nejvyšší výbavě GT Pack (chyběly jen celokožená sedadla a panorama). Docela zajímavé srovnání oproti 6ce.
Jen teda auto mělo najeto pouze 7km, takže některé věci si ještě určitě můžou sednout.
V prvé řadě je to první Peugeot, kde mi nevadí ten jejich kokpit a celkem rychle jsem si našel dobrou pozici za volantem, třeba ale přítelkyně spokojená nebyla vůbec a moc se s tím volantem nízko nedokázala srovnat.
Prostornost podélně ještě horší než 6ka, naštěstí jsme měli klasickou autosedačku bez isofixu, kdy jsme se se do auta vešlo pohodlně, měl jsem možnost ale vyzkoušet i stejnou, co máme s isofix podstavou a spolujezdec by se díky té "poličce" na přístrojové desce prostě pohodlně už nesedl.
Obecně je interiér takový docela divoký, pořád nedokážu říct, jestli je to pro mě ok a nebo ne. Hlavně natož, že to bylo úplně nové auto, tak středový tunel v místě, kde má řidič opřené koleno vrzal už teď.
Samotný infotainment je docela dost chaotický a ty rychlé volby pod ním tomu taky nepomáhají, jinak ale reaguje rychle, nic nepadalo a AA fungovalo bez problémů - jen ale přes kabel.
S negativy musím bohužel pokračovat i nadále. Bezklíčové otevirání (hlavně zavírání) na klikách prostě občas nereagovalo, nebo reagovalo tak že zamklo a hned zase odemklo během jednoho dotyku, občas auto klíč nedetekovalo vůbec. Mrtvý úhel je pouze malá diodka v zrcátkách, která maximálně začne blikat, nikde žádné pípnutí a podobně a poslední věc, která mě dost štvala. Auto mělo parkovací kameru vpředu a vzadu, automatické parkování atd., ale žádné upozornění při vyparkovávání na okolní provoz, společně s né moc dobrým výhledem to není dobrá kombinace.
Naopak, co se mi líbilo moc je pocit z řízení. Auto mělo sportovní podvozek, obuté bylo na R19 235/40 Michelin Pilot Sport 4 ( ? pro Peugeot, že už z výroby dává na auto takové pneu). No upřímně, 6ka mi pak po přesednutí zpět přišla vyměklá, naklánějící se a s převodem řízení jako v autobuse.
Měl jsem možnost se s Peugeotem projet trochu svižněji po okreskách a schopnost držet stopu a nájezdové rychlosti do zatáček byly pro mě obrovským překvapením.
Samozřejmě to přináší negativa při běžné jízdě, kdy je auto poměrně tvrdé, rsp. tuhé a třeba na dálnici zvukově a od kol cítíte každou spáru. Zároveň i ty pneumatiky mi přišly poměrně hlučnější, ale najížděli jsme na nich jejich prvních 800 km, takže to se ještě může změnit.
Problém představoval motor, protože auto z půjčovny, takže nejslabší možná varianta = 1.5 HDI 96 kw. No dynamicky bych to srovnal asi s Octavií III 1.6 TDI 77kw, se kterou jsem se toho v minulosti dost najezdil. Jinak ale spotřeba za cca. 800 km 5,8l/100km (Bratislava - Ostrava-popojížďky a zpět do Blavy) byla za mě na syrový motor super. Jinak je motor fajn utlumený, s 8st. automatem si rozuměl dobře - automat oproti Mazdě řadí fakt hladce a pěkně reaguje i na sklon a možná i provoz před sebou, protože někdy prostě plachtil, jindy z kopce sám měl snahu brzdit motorem.
BTW. Auto strašně budilo pozornost, nikdy se mi nestalo, aby se se mnou lidi dávali do řeči na parkovištích a chválili tolikrát auto a jeho vzhled.
Poslední věc je asi cena a ta mi teda vyrazila dech - toto auto s tímto motorem a konkrétní výbavou na Slovensku přes 51 000 EUR.
Za mě snad jediná věc, pokud někdo kupuje 6ku, aby se i pěkně projel a odlišil, tak ať určitě zkusí i toto, v těchto věcech to 6ku strčí hravě do kapsy. Jen ta cena no.
Zobrazit přílohu 40781Zobrazit přílohu 40780Zobrazit přílohu 40779Zobrazit přílohu 40778Zobrazit přílohu 40777
Ha, zapomnel jsem, ze 6 Wagon ma ten kratsi rozvor... A hmotnost asi vybavovy stupen. Podle toho to teda vypada, ze rozdil mohl/musel byt opravdu v naladeni podvozku, tlumicich a pneu. Ale Tebou zmineny faktor zimni vs. letni taky nebude bezvyznamny, aspon v mem pripade je to obrovsky rozdil i na tom samem aute (ale mam zimni 17" a letni 19", na druhou stranu zimni mam spickove gumy, letni ty nic moc T005A).Všechno to, co napsal @Ondrej K je samozřejmě pravda, já to samozřejmě i píšu z mých pocitů. Možná kdybych měl i v 6ce ten malý šišatý volant, seděl níže, tak budu o ni říkat to samé. A ta rozměklost může být dána i tím, že toto bylo nové auto se sportovním podvozkem (třeba by nějaké to Allure bez sportovního podvozku bylo úplně jiné), naše Mazda má najeto 94 tis. km a v současnosti je pořád na zimních pneu.
Ale zároveň já nikdy u naší Mazdy nebyl nějaký super nadšený z jejich jízdních vlastností. Jakože by to bylo něco extra a že třeba s Passatem bych byl někde pomalejší. Co u 6ky oceňuji je její trakce. Ta mě překvapuje jak na mokru, tak v zimě na sněhu a podobně, ale jinak, že by ji bylo zábava řídit, to asi ne.
A v tom byl tenhle Peugeot jiný, tady bych rád vyzkoušel tu jejich 1.6 Turbo nebo ten plug-in.
Každopádně tato konkrétní 508 SW měla v TP 1505kg, naše 6ka 1616kg - v SK i B techničácích jsou hmotnosti uváděny včetně řidiče 75 kg. Jinak Peugeot o 2 cm kratší než 6 Wagon, o 2 cm širší, o 6 cm nižší a o 4 cm delší rozvor. Takže těžiště auta bude samozřejmě jiné.