- 830
Nasdílíš typ, pls?na druhou stranu zimni mam spickove gumy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nasdílíš typ, pls?na druhou stranu zimni mam spickove gumy
Dunlop WinterSport 5 101V XL. Kdyz tady pred par lety zkouseli clenove klanu nejak porovnavat svoje gumy na polygonu, WS 5 vysly jako nejlepsi... i moje zkusenost je skvela, mam uz druhy.Nasdílíš typ, pls?
Dodatecny varovani pred autem ve slepem uhlu vibracema/volantem ten C4 taky umi, ale musi byt zapnuty lane keep asisst, ktery ale ja nemam radAkustické varování moc značek opravdu neumí. Myslím, že ale Toyota - minimálně Yaris Cross taky i pípal.
VW pokud má auto i Lane Assist při indikaci auta ve slepém úhlu se snaží dělat korekci volantem a pokud tu zaignoruješ, začne volantem vibrovat, což je za mě taky ok.
U Peugeotu je problém ( nevím jestli stejně to má i Citroen), že diodka v zrcátku je úplně malinká a za slunečného počasí pro mne prakticky neviditelná.
Tak tak, neurazi, nenadchne. No, podle designu jsem si bohuzel tentokrat vybirat nemohl... proste v podstate jediny auto, co splnilo kriteria, a design je pak asi ten nejmensi faktor. Interier a prostor ridice je sice ulet, ale vsude vsichni psali, ze je to o zvyku, a ma to i svy velky vyhody - ta skvela prostornost vsemi smery, fantasticky vyhled (bez kaple budiku), nikde zadny hrany, prekazky - volic automatu nad volantem = prostor mezi sedadly (sundavatelnou prostredni konzoli jsem rovnou dal ven)... prelezt od ridice ke spolujezdci pri parkovani podel zdi jde uplne samo, uz jsem to dvakrat absolvoval .Mne vsechny ty C4 pripominaji buchtu (mam na mysli potravinu). Neurazi, nenadchne, zadne emoce, proste rodinny vuz (proto ja sel do S-Maxe). A ten interier, zvlaste palubku, volant, bych psychicky nedal, to vim jiste. Ale tisic lidi, tisic chuti, to je jen muj nazor, neber to, prosim, jako urazku.
Jak tu vsichni placete nad neexistenci akustického doplnku BLIS, tak s tim jsem se ja osobne setkal zatim jen u Mazdy...
Barva nebyla na vyber . Nazivo je to proste trpytiva kavova bezova... nuda, ale vedle tmavomodre sestky to vypada vcelku dospele a decentne. Byval bych chtel modrozelenou nebo cervenou.@Ondrej K Na tvých erudovaných příspěvcích na tomto fóru jsem si postupně vybudoval "závislost". Jsem rád, že jsem se dočkal dalšího perfektního srhnutí prvních dojmů s Citroenem.
Pár mých poznámek:
- hluk od kol je prostě to jediné, co se na Mazdě našlo, proto se to všude zdůrazňuje
- zvuk u Citroenu jako značky se podle mě očekává v jiné kvalitě než u Mazdy (zvláště s BOSE logy), zajímalo by mě, jaké jsou možnosti upgrade
- na pistoli si ber PE rukavici a máš po starosti
- ty kola se mi nelíbí, průměr se mi zdá malý
- ta barva je taky strašná nuda
- jak je řešeno osvětlení interiéru?
Těším se na další dojmy a fotky, i z interiéru Ať ti to jezdí bez nehod a poruch.
Priznam se, aniz bych rypal, ze netusim, co mas na mysli ?. Ja tam napr. ve srovnani s koncernem, nebo M3, co mam jako prditko pro sebe, rozdil nevidim... ?Chod ovladacu, skviry mezi dily, skviry mezi hranami schranek a zbytkem, ruzny malickaty detaily, textury, materialy.