• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

a ktery konkretne myslis? Invelt (driv Autec), Strator, Auto Pupik, PIA motors Regensburg. Ja mam s BMW servisama vyrazne lepsi zkusenosti, nez s Mazdou. A to i z dob, kdy jsme tomu nerozumeli.

Mazda je TEMER stejne draha, ale subjektivni dojem radove horsi. Mazda Pribram jeste OK.

AutoPupik neni jen klasickej menic dilu a pak jeste Renocar. K Inveltu se vyjadrovat nebudu;)
 
AutoPupik neni jen klasickej menic dilu a pak jeste Renocar. K Inveltu se vyjadrovat nebudu;)

to se klidne vyjadri. Ja jsem tam kupoval rovnou dva motocykle a auto. Na odbornost servisu si tedy stezovat nemuzu...

Hodinovku maji sice vysokou, nicmene ukon ma jasne danou delku, takze ne vse tam vychazi jako nesmysl.

To mam spis problem s predepsanejma BMW intervalama na olej... vecne naplne koncoveho prevodu, ze kteryho po 10k km vypustis cerny maslo atd... :)
 
to je stejne celkem darda.. trojka je sice nova, ale za tohle poridis i (taky novou) X5ku...

kazdopadne zavidim :D ja mam limit na auto tak max 50 000 EUR. A to jako vopravdu max ... spis tak 45k EUR. taky bych si neco poridil, ale ja ted jezdim treba jednou za 14 dni 200km. Nejak nevim, jestli je rozumny pri takhle malym najezdu kupovat novy auto.
Tak to mate super :D ja mam tak max strop tak 13k EUR :) a vic bych musel prodat ledviny leda :D
 
to se klidne vyjadri. Ja jsem tam kupoval rovnou dva motocykle a auto. Na odbornost servisu si tedy stezovat nemuzu...

Tak můžu jim i křivdit mám jen jednu konkrétní zkušenost kdy jsem nebyl nadšen a cena v tom roli nehrála.
Ale dokresluje to třeba neschopnost odpovědět na email s velmi konkrétním dotazem a celkově takové nevstřícné chování(Plzeň).
Možná je to tím že exteriérově nejsem očekávaným klientem "prémiových" vozů :yum
S tím emailem jsem to pak celkem bez problémů řešil s Renocarem...

Ale jak říkám může to být náhoda. Třeba se tu řešil V-Group v Kladně a nedopadl dobře a já tam jednou nuceně musel řešit odtah Peugeota a naopak jsem si nestěžoval. Cena,rychlost, kvalita byla v pohodě.
 
Mam V6 BMW a Mazdu M3., takze muzu srovnavat.
Porovnavas neporovnatelne. Atmosferu s 2x preplnovanym motorem. Auta, ktera se cenove lisi skoro o milion.
To M v nazvu jsou jen plastove doplnky a opicarny, neni to M340, ale 340 s M doplnky.
Ano BMW je tišší, ma silnejsi motor a pusobivejsi infotaiment. Lepsi navigaci, za tucny priplatek.
Kombika na okruh nevezmes a nemecke dalnice snizuji rychlost a zvysuji pokuty za jejich prekroceni.
Cena servisnich praci a nahrad dilu se hodne lisi, poptej se na to.
Nebo si nech Mazdu6 na presuny a dokup MX 5 na zabavu. Pripadne 1x BMW 340.
 
Cena servisnich praci a nahrad dilu se hodne lisi, poptej se na to.

to si dovolim rozporovat. Za servis nekolika ruznych BMW aut i motorek.. a to i v autorizovanem servisu, neplatime o moc vic, nez za Mazdu.

Jenom tomu clovek musi trochu rozumet.. a nekoupit si napr. tlumic Sachs prelepeny nalepkou BMW, ale koupit si ten Sachs naprimo.

To same civky, filtry, atd.

To, co je v BMW masakr je podle mne predevsim priplatkova vybava.. jsou schopny Ti prodat elektrony se slevou za 360k a k tomu sedadlo na masaz celulitidy za 450.
 
Tak to mate super :D ja mam tak max strop tak 13k EUR :) a vic bych musel prodat ledviny leda :D

to proto, ze muzes prodat jenom ledviny. Ja muzu prodat ledviny + sadlo na luxusni pletovy tonikum pro zakazniky z Emiratu :innocent:
 
Poslední úprava:
Mam V6 BMW a Mazdu M3., takze muzu srovnavat.
Porovnavas neporovnatelne. Atmosferu s 2x preplnovanym motorem. Auta, ktera se cenove lisi skoro o milion.
To M v nazvu jsou jen plastove doplnky a opicarny, neni to M340, ale 340 s M doplnky.
Ano BMW je tišší, ma silnejsi motor a pusobivejsi infotaiment. Lepsi navigaci, za tucny priplatek.
Kombika na okruh nevezmes a nemecke dalnice snizuji rychlost a zvysuji pokuty za jejich prekroceni.
Cena servisnich praci a nahrad dilu se hodne lisi, poptej se na to.
Nebo si nech Mazdu6 na presuny a dokup MX 5 na zabavu. Pripadne 1x BMW 340.
Nechtel jsem vylozene porovnavat s Mazdou, spis se podelit o zkusenost s jinou znackou, o cemz je tohle vlakno. Jasne, je to mnohem drazsi auto a ne uplne porovnatelny.
Netvrdim, ze to je cistokrevny M BMW. Nicmene nova M340 mi prijde jako 'next best thing' k M3, ktera uz je overkill a neni to touring. Nemecky dalnice jsou stale ve vetsine neomezeny, aspon na moji trase do CR (cca. 500km Nemeckych dalnich) je 70-80% neomezeny rychlosti. Na okruh bych si spis pronajal jiny auto, to je pravda.
Mit 2 auta mi prijde uz slozity a mozna i nakladnejsi nez mit jeden all-rounder. Pro me je M340i idealni reseni.
 
Mit 2 auta mi prijde uz slozity a mozna i nakladnejsi nez mit jeden all-rounder. Pro me je M340i idealni reseni.

pockej... a ty myslim M-packet, nebo skutecny M?

Pokud mas jen M packet, tak to neni typ, co se oznacuje M.

Mmch kolega mel M packet na starsi trojce (taky koupena nova).. a never ever.

PRILIS TVRDY. Ale je mi jasny, ze jsi to uz zkousel.
 
pockej... a ty myslim M-packet, nebo skutecny M?
Neni to jen packet. BMW ted rozlisuje modely jako M-Performance (M340i) a M-Competition (M3). Chapu to jako stejny rozdeleni u Audi na S4/RS4. Co se tyce tvrdosti, tak to ma adaptivni podvozek a z ty testovaci jizdy mi to prislo jako prijemny.
 
Neni to jen packet. BMW ted rozlisuje modely jako M-Performance (M340i) a M-Competition (M3). Chapu to jako stejny rozdeleni u Audi na S4/RS4. Co se tyce tvrdosti, tak to ma adaptivni podvozek a z ty testovaci jizdy mi to prislo jako prijemny.

aha.. no ty jo, tak to bude masakralni auto :cool:

Ja jsem o M nikdy neuvazoval, protoze (predtim, ted nemam cas to zkoumat).. to melo priserny provozni naklady... brzdovy kotouce za desitky tisic, snad i snizeny intervaly.. tohle by mohlo byt civilnejsi.
 
Osobne bych doporucoval to samy, co Buddha. Nechat si normalni auto na normalni jezdeni, ktery je cim dal svazanejsi provozem, radarama a pokutama (v Cechach jeste i stavem silnic), a koupit si neco pro radost na okruh nebo par dnu v roce.

Mozna je to vekem, nevim, jsem porad dost mladej, ale tak pred necelyma deseti rokama jsem mel jako sen rychly "civilni" auto, bud nejakej hothatch kombi, Insignii jako ma shr3k, nebo neco takovyho; tenkrat jsem byl proti dnesku svazanej prijmama, nemel jsem rodinu, byla jina doba a aspon v okoli Prahy jiny provoz. Auto za mega bylo realny, ale muselo by bejt jediny, a chtel jsem mit "vse v jednom".

Postupne jsem ale dospel k nazoru, i na zaklade zkusenosti pratel, ze vykonny rodinny auto je k nicemu, pokud to pro tebe neni zanedbatelny vydaj. Kdyby mi bylo fuk, ze dam 2 mice misto 800k za auto, tak si jako nadsenec do aut asi radsi vyberu i na obyc denni pojizdky to sportovnejsi a rychlejsi za dva mice, ani kdybych to moc nevyuzil, a k tomu nejakej sportak, neco opravdu zajimavyho, treba Lexus RCF? :) To rodinny by totiz pro zabavu za volantem porad bylo dost kompromisni. Z pocatecniho nadseni nad necim novym se clovek vyspi, 99 % casu je ten vykon k nicemu, a na okruhu je to proti vetsine sportaku "debilni". A treba BMW M5 by nebyla pomala, ale tam uz zas dost pochybuju nad tim, jak je to pouzitelny jako daily driver; mam kolegu s triletou BMW M3, vidim to sam. Nizky, kola, bojis se o to, zbytecne hlucny ve smyslu, ze to zvenci pouta pozornost... a kdybych si mel vybrat, porad bych radsi po okruhu lital v necem kratsim a s delsi kapotou :).

Myslim ze pokud nejsme jeste tak za vodou, abychom mohli mit zaroven rychly rodinny dostavnik a spickovy sportak, je nejlepsi volba podobna jako vyse, ale levnejsi :). Do dvou micu? Mazda 6 + MX5 RF + BBRGTi tuning? S radosti... a s MX-5 bych se chechtal od ucha k uchu pri kazdy ostry jizde i po roce od koupi. Nebo i socwagen typu Skoda Octavia + Nissan 370Z Nismo; 370Z jsem sice neridil, ale zvenci a z doslechu mi prijde, ze treba pro me by to fakt byla idealni adrenalinova pumpa; atmo, jednoduchy, syrovy. Vyhoda pak je i to, ze ten rodinnej dostavnik nezere zbytecne moc, lze obmenovat dle potreb, a sportovni auto vydrzi dlouho, kdyz se nenici soli a desetiminutovejma cestama...

Mimochodem me v tomhle utvrzuje i moje vlastni stridani aut, kdy s 6 s 143kW nejsem schopnej jezdit realne o moc rychlejc a hlavne zabavnejc, nez pred necelymi deseti lety s Mazdou 3 77kW... Kdyz jsem mel obcas pujcenyho neco rychlyho, prejde me to pomalu uz druhej den, protoze plnej kotel a rachot za kazdou znackou konce vesnice nebo ostrou zatackou proste pri bezny jizde "pro rohliky" (z bodu A do B) omrzi. A track days nebo i jen brzke suche rano na znamy, prehledny a prazdny silnici si zas uz rika o sportovni nacini.

EDIT: Jeste pripisu — (ne)jeden muj kolega by jednoznacne rekl: k rodinnymu autu jeste motorku. Taky moznost, ale ja osobne jsem posera :D
 
Motorky mam ctyri a musim konstatovat, ze s malejma detma to je naprosto nekompatibilni.

Proste kam muzes, vezmes radsi dite (ma radost), nez je sam na moto.

Posledni rok to resim... ebikem od Cannondale :poop: da se s tim jezdit fakt celkem kudla, muzes jezdit sjezdovku dolu bez brzd... ale... zaroven pri tom cvicis (u nas starsich nutnost).. muzes mit kolo klidne za 350 litru, takze vytahovat se tim taky jde :D .. da se pribrat dite.

Akorat to nema ani 1HP... ja mam treba vykon jedno (ted uz polo) prase.

Nic dalsiho nezvladnu, ani casove, ani energii. Navic sport citelne snizuje takovou tu bazalni uroven stresu.. tu celodenni prinasranost.
 
to se klidne vyjadri. Ja jsem tam kupoval rovnou dva motocykle a auto. Na odbornost servisu si tedy stezovat nemuzu...

Hodinovku maji sice vysokou, nicmene ukon ma jasne danou delku, takze ne vse tam vychazi jako nesmysl.

To mam spis problem s predepsanejma BMW intervalama na olej... vecne naplne koncoveho prevodu, ze kteryho po 10k km vypustis cerny maslo atd... :)
Vymena hlavni baterie v Inveltu u nehybridu BMW za 12 tis kc, myslel jsem ze spatne vidim.
Pri oprave laku na pojistovnu prihozena vymena mezichladice za 30 tis, kterou pojistovna neuznala. Za pul roku svolavacka a vymena by byla zdarma.
Invelt :(
 
tak on je to hybrid....holt novinar je dnes kazdej stejne jako herec a zpevak:cool:
Ale uz je to aspon opravene...;)
 
Vymena hlavni baterie v Inveltu u nehybridu BMW za 12 tis kc, myslel jsem ze spatne vidim.
Pri oprave laku na pojistovnu prihozena vymena mezichladice za 30 tis, kterou pojistovna neuznala. Za pul roku svolavacka a vymena by byla zdarma.
Invelt :(

a u jakyho auta? U sedmicky nebo X5 s osmivalcem? 12 litru je hruza... nicmene u aut blizici se cenou 2M mne to neprekvapuje.

ad. vymena mezichladice.. to je nejake podivne.

Jinak samozrejme jak jsem psal nahore.. chce to vopatrnost. Neco je ukrutne drahe, neco ne. Ja nemam ale celkove pocit, ze bych platil vic nez s Mazdou.

Co ale obtizne rozdejchavam jsou predepsany servisni intervaly. Mymu motoru (2.0 benzin) proste nedela dobre najet 25 tisic mezi vymenama oleje... a zadnimu prevodu u moto (hruska na kardanu) jakbysmet.

...ze tyhle dlouhy intervaly delaji pekna cisla v excelech fleetovejch operatoru / operativnim leasingarum, mne fakt nezaujima.

Co je ale zase prijemny je tzv. kulance... i po vyprseni zaruky, pokud jezdis do aut. servisu a nevyvadis nesmysly, tak tovarna (vetsinou) pokryje vaznejsi zavady. Napr. zaplati predcasne vymletou prevodovku, takze uhradis jen praci atd.
 
A co Ti brání např. vyměnit olej častěji?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
a u jakyho auta? U sedmicky nebo X5 s osmivalcem? 12 litru je hruza... nicmene u aut blizici se cenou 2M mne to neprekvapuje.

ad. vymena mezichladice.. to je nejake podivne.

Jinak samozrejme jak jsem psal nahore.. chce to vopatrnost. Neco je ukrutne drahe, neco ne. Ja nemam ale celkove pocit, ze bych platil vic nez s Mazdou.

Co ale obtizne rozdejchavam jsou predepsany servisni intervaly. Mymu motoru (2.0 benzin) proste nedela dobre najet 25 tisic mezi vymenama oleje... a zadnimu prevodu u moto (hruska na kardanu) jakbysmet.

...ze tyhle dlouhy intervaly delaji pekna cisla v excelech fleetovejch operatoru / operativnim leasingarum, mne fakt nezaujima.

Co je ale zase prijemny je tzv. kulance... i po vyprseni zaruky, pokud jezdis do aut. servisu a nevyvadis nesmysly, tak tovarna (vetsinou) pokryje vaznejsi zavady. Napr. zaplati predcasne vymletou prevodovku, takze uhradis jen praci atd.
V6-535/340 PS v iDrive, který inteligentně preferuje zadní nápravu, ale umí poslat až 80% na předek, když jedeš kruháč bokem.
V Inveltu udělali "diagnostiku" baterie, kterou jsem označil za opotřebovanou, 1 500,-Kč ?
Pak mi prodali baterii za 2x vyšší cenu než na trhu, namontovali a udělali (?) diagnostiku nové baterie.
Zbytek je práce. Moje chyba, měl jsem si dávat pozor.
Neuvěřitelné a nikdy více, bohužel baterie byla napojená na satelitní vyhledávání spec BMW a není úplné easy ji vyměnit.
 
Back
Top