- 3 498
No, to už je jen krůček od Mazdy
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomik...e-koronav/r~6f7d07d4d05711ea9d470cc47ab5f122/
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomik...e-koronav/r~6f7d07d4d05711ea9d470cc47ab5f122/
Poslední úprava:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A co takhle Kia XCeed 1.6 T-GDI - vypadá celkem podobně jako CX-30, ne-li líp, a přijde mi, že jezdí dobře, zrychluje o dost líp než Mazda, a předčí trochu i Hondu, a je i vybavená. Myslím, že i kufry jsou podobně velké.Teď zbyla mírně jetá Ateca 2.0 TSI AWD , nebo za ty samé peníze nová HR-V 1,5 Turbo sport
A taky je pěkně rozežraná proti konkurenci, podvozek není nic moc. Ve spotřebě i podvozku má navrch Honda, takové HR-V 1.5 Turbo sport bych možná za pár let snesl jako auto s vyšším posezemKia XCeed 1.6 T-GDI
A to mi nepřijde, CX-5 snad stále přibývají. Teď to jaro bych samozřejmě nepočítal. A v takovém Rakousku, odkud jsme se vrátili v sobotu, jsou Mazdy dost vidět. Tam jsou modely prakticky stejné, tak proč by se stahovali z ČR?
A co takhle Kia XCeed 1.6 T-GDI - vypadá celkem podobně jako CX-30, ne-li líp, a přijde mi, že jezdí dobře, zrychluje o dost líp než Mazda, a předčí trochu i Hondu, a je i vybavená. Myslím, že i kufry jsou podobně velké.
souhlas, možná i o víc než 10 leto interieru ve srovnani s Mazdou nemluve, tam je to jako vylet 10 let zpet
Jinak jsem opravdu zaskočen tím, že se shodneme na kráse Mazd a zcela se rozjedeme v pohledu na XCeed Tak podobný CX-30ce...Neda mi to nenapsat, ze v mych ocich je teda zrovna XCeed vyrazne nejhnusnejsi Kia
Tady jeden clanek pro @Ondrej K ...
Pro velké rodiny: Do kterých aut dáte tři dětské sedačky vedle sebe?
No jo, ale těch 537 tis. bude za ty tři dětský sedačky. Q7 začíná na 1 700 tis.Dik, zaujalo me predevsim Audi Q7 za 537 900 Kč. To bych snad i zacal uvazovat o nemeckem aute .
Jinak skoda, ze se jako ve vetsine podobnych clanku v Evrope omezili na tri isofixy - pak je ten seznam aut i ve skoro kazdy prirucce k detsky sedacce... byva tam knizecka se seznamem pozic, na jaka sedadla lze danou sedacku v ruznych autech umistit.
V USA se mi libi, ze diky vetsim rodinam a velkymu trhu jsou tam blogy, kde to proste lidi zkousej, a absence Isofix (rikaji tomu Latch) je nezastavi, protoze i podle crashtestu se sedackama nehraje velkou roli v bezpecnosti dany sedacky... jde spis o pohodli, zvlast kdyz rodice potrebuji sedacky casto vyndavat a vracet, coz ja delam tak jednou za ctvrt roku kvuli peclivemu cisteni, a tim padem mi je nejaky isofix jedno . Dulezite je pak spis rozpeti pasu, pritomnost top tether bodu (Mazda 6 USA Sedan modely maji 3 top tether body, Evropsky/Japonsky pouze dva, velka skoda), vyska a sirka prostredniho tunelu vzadu (jestli na to jde postavit podperna nozicka), vzdalenost prednich operadel od zadnich operadel... proste plno promennych.
Ale nedivim se, ze to tady nikdo neresi, protoze tri+ deti uz nema v Evrope ve stredni tride skoro nikdo. Je to spis zalezitost nejnizsich a nejvyssich trid, ta prvni to u novyho auta neresi (tzn. neni to cilovka pro vyrobce) a ta nejvyssi to zas muze vyresit libovolne. Je tudiz logicky, ze na to vyrobci v Evrope kaslou, nevyplati se jim to resit.
No jo, ale těch 537 tis. bude za ty tři dětský sedačky. Q7 začíná na 1 700 tis.
Tak to jo, dumal jsem, co je to za výhodnou koupi, a ještě mě napadlo : 537 tis. za auto + milion za opravy = 200 tis. doma.Na to jsem prave narazel, v clanku meli chybu