• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

CLA je masaker kombik....

Díky za odkaz. Je ale vidět, že to auto nemá moc v rukách. Já jsem tedy ten režim driftu ani nezkoušel, protože jsem nebyl na závodní trati a hlavně, netroufl bych si to s cizím autem. Ale driftovat může zkoušet, až s tím pár tisíc km najezdí. On to auto celkově prezentuje moc vyhraněně, jako hot hatch, což je pravda sotva z poloviny. V režimu komfort je auto velmi tiché a pohodlné, jako úplně normální kombík. Výfuk, ani motor nejsou slyšet. To mě na tom nejvíc fascinovalo. Doslova mě to okouzlilo.

Taky si myslím, že těch 422 koní už je strašně moc, takže pokud se rozhoupu, půjdu spíše do sedanu a slabší verze, která má 387 koní. Je to úplně stejné auto, se stejným motorem a převodovkou. V Mercedesu mi řekli, že nemá pouze Dynamic paket, který lze dokoupit i později a navýšit výkon. No mám brouka v hlavě a pořádného. Nedělat v Automotive, už bych asi poslal objednávku. :cool: Ale v téhle době udělat takovou investici, na to jsem moc opatrný. Počkám, jak se to vyvine a pokusím se obrnit trpělivostí. :confused:
 
Mi ten výkon taky přijde na dvoulitr až moc vysoký. Ten slabší už je lepší, ale i tak dost. Ze šestiválce by to bylo něco jiného. Ale C43 je zase o trošku cenově jinde..
 
Mi ten výkon taky přijde na dvoulitr až moc vysoký. Ten slabší už je lepší, ale i tak dost. Ze šestiválce by to bylo něco jiného. Ale C43 je zase o trošku cenově jinde..

To máš pravdu. Oni sice píšou, že je to ručně skládaný motor, válce mají povrchovou nano úpravu atd., ale je to prostě moc. Jenže já tady o nějakém servisu nebo životnosti vůbec nepřemýšlím. Pro mě je to dostupné, docela praktické a současně nenápadné auto. A zřejmě je to i poslední možnosti, jak si koupit něco podobného. Hodně se bojím, že další generace bude nějaký hybrid, pokud vůbec vznikne.

Tenhle Mercedes je hodně unikátní, v podstatě nemá žádnou konkurenci. Poměr cena - výkon je jedinečný a to ani nemluvím o interiéru, kde třeba Audi vedle něj vypadá úplně nepatřičně. Byl jsem se podívat na S5 s cenovkou po slevě 1,95M - o dost slabší výbava, nižší výkon a s interiérem, který je snesitelný snad jen v noci, když svítí všechny ty displeje a majitel nevidí tu fádnost všude kolem. Já samozřejmě vím, že S5 je velikostně jiná třída, ale kouzlo CLA spočívá i v tom, že i když náleží k nejmenší třídě A, ve skutečnosti působí daleko větším dojem. Sám za sebe jsem si v pohodě sedl (187cm), ale i kdyby ne, neřešil bych to. :p
 
Tady ještě jedno video, které mě pobavilo, hlavně ten druhý test zrychlení (čas 6:15):

 
Na našich silnicích auto s nevyužitým potenciálem. To bych za to koupil 2 jiný, co dávají smysl a na rozbitých okreskách nabídnou pohodlí. Ale každý má jiný vkus a priority ;)
 
To auto ale je naprosto pohodlné. Komfortní, tiché, na rozbitých cestách žádný problém. On to zmiňuje i v recenzi. Jen to bude chtít připlatit si i za adaptivní podvozek. :) Ve smyslu pohodlí nebude velký rozdíl v tom, jestli řídíš Mazdu 6 nebo tohle. ;)
 
Ta cena je fantasticka! A proti Octavii je to poradny kus auta.
 
Vypadá hodně dobře, jen bych se bál těch 20" kol - ta vypadají na profil 35, takže to bude pěkně drncat :). Insignia je na můj vkus taky už hodně dlouhá, byl to jeden z důvodů, proč jsem ji vyřadil před 3 lety z úvah. Ovšem s takovým pohonem a takovou cenou je o dost zajímavější.
 
Tourer je o 10cm delsi, sedan a liftback o 3cm kratsi. To nejsou zadny rozdily :)
 
Poslední úprava:
Díky za odkaz. Je ale vidět, že to auto nemá moc v rukách. Já jsem tedy ten režim driftu ani nezkoušel, protože jsem nebyl na závodní trati a hlavně, netroufl bych si to s cizím autem. Ale driftovat může zkoušet, až s tím pár tisíc km najezdí. On to auto celkově prezentuje moc vyhraněně, jako hot hatch, což je pravda sotva z poloviny. V režimu komfort je auto velmi tiché a pohodlné, jako úplně normální kombík. Výfuk, ani motor nejsou slyšet. To mě na tom nejvíc fascinovalo. Doslova mě to okouzlilo.

Taky si myslím, že těch 422 koní už je strašně moc, takže pokud se rozhoupu, půjdu spíše do sedanu a slabší verze, která má 387 koní. Je to úplně stejné auto, se stejným motorem a převodovkou. V Mercedesu mi řekli, že nemá pouze Dynamic paket, který lze dokoupit i později a navýšit výkon. No mám brouka v hlavě a pořádného. Nedělat v Automotive, už bych asi poslal objednávku. :cool: Ale v téhle době udělat takovou investici, na to jsem moc opatrný. Počkám, jak se to vyvine a pokusím se obrnit trpělivostí. :confused:
pokud byses opravdu rozhodl pro Mercedes, tak ti muzu dat kontakt na souseda..dela leta hlavniho obchodaka v centrale v Praze a umi dosahnout na spoustu bonusu a urcite i slev
 
Tourer je o 10cm delsi, sedan a liftback o 3cm kratsi. To nejsou zadny rozdily
Přišel mi o dost delší oproti GH HB, také jsem nakonec vybral GL Wagon. Ale máš pravdu, že Insignia LB vlastně není až tak dlouhý.
 
pokud byses opravdu rozhodl pro Mercedes, tak ti muzu dat kontakt na souseda..dela leta hlavniho obchodaka v centrale v Praze a umi dosahnout na spoustu bonusu a urcite i slev

Wow, to by bylo skvělé. Jak se vyjádřili, na AMG se sleva nedává, ale vzápětí řekli, že 3% by mi dali. ;) Iluze o nějaké velké slevě si každopádně nedělám. V pondělí budu v Brně ještě na jeden test CLA 45S AMG. Mají pro mě nějakou zajímavou nabídku, asi tuhle skladovku. Pán nebyl moc konkrétní a já netlačím na pilu. Ke všemu znovu bílá barva. :D A pořád si říkám, že snad už konečně Mazda představí tu novou šestku. Už to trvá fakt moc dlouho. Z dieselového Supa už jsem docela na nervy a začínám to auto nesnášet, bez přehánění. V prosinci si sice jedu pro nového služebáka, ale ten nebude o moc lepší. : unamused:

full-3898-4.jpg
 
Back
Top