• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

tak ono dvojnasobek ceny dilu na internetu je bezna praxe i garazovych servisu:)
Ja delal v lednu starter v manzelky Peugeotu.
Bylo mi receno ze novy stoji 10k...tak ja vedel ze max 4k a ze ho sehnal za 1.5k (asi zazrak) a cele to stalo 2k coz jsem tak nejak cekal a akceptoval. Ona je to starsi vrana od zabozroutu.
Trochu me ty zkazky pripominaji nakup lestenky v bazaru po duchodci doktorovi co s tim jezdil jen pro rohliky:joy:
U BMW se jeste obvykle koduje nova baterka do RJ. Nevim jestli to je bezne i u jinych automobilek.
 
Na okruhu jsem zkoušel ktm x bow a bavilo moc, Ariel V8 musí bejt ještě o dost lepší
 
Na okruhu jsem zkoušel ktm x bow a bavilo moc, Ariel V8 musí bejt ještě o dost lepší
Bohužel Ariel V8 si už nekoupíš i kdybys měl ty peníze. Projel jsem se v Caterhamu na Brnu, je to cenově dostupnější auto, modulární podle finančních možností a jedinou nevýhodou je absence střechy (zrovna trochu pršelo).
 
Jo tak to je presny...skoncime s amerikama :yum...ja mam taky vybrano..teda samozrejme ve shode s drahou polovickou...Ford F150.... idealne petilitr..krasny zvuk a da se s nim i driftovat...na nas statek idealni vuz ...ke vsemu sem koukal...i.Mzada dela pro ameriku pickup...to si fakt clovek rekne...cely EU to je fakt prinos:poop:
 
no tak samozřejmě to je masakr..ale víš jak zase kompresor navíc :p:D
A že bysme založili další forum..něco jako mazda odpadlíci s vrchním poradcem a správcem Shr3kem I. :joy::joy::joy:

Zobrazit přílohu 29453
F-150 vypadá dobře. Ačkoliv mě osobně se mnohem více líbí Dodge RAM 1500. Designově je mnohem lépe udělaný a přitom velmi praktický. ;) :) A taky je tam možnost 5.7 V8. To bych bral hned. :D
 
mazdar,
včera jsem vezl kámoše do CB auto v Č.Budějovicích pro novou Kiu.
Rovnou s námi jel druhý kámoš, který zrovna shání nějaký trošku vyšší povoz za současnou Octavii.

Takže je to zarytý škodovkář a jeho jasná volba byl Karoq Sportline. Trochu jsem ho nahlodal CX-30, tak jsme to jely omrknout.

Hned v budově je Seat, tak jsme skoro vedle sebe měly CX-30 a Atecu. Vzhled je individuální jak interiér , tak exteriér. Ateca působí robustněji, navíc je lepší nabídka motorů, protože kromě 1.5 TSI nabízí ještě 2.0 TSI AWD .

Nabídka CX-30 G150 AWD s paketem sound+style cca 770 tis. kč
Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG AWD se dá za stejnou cenu jako CX-30 , navíc kusy s nájezdem cca do 20 tis km jsou už kolem 650 tis.kč.

Ještě jsme mrkli na CX-3 , spíše z mojí zvědavosti, ta je už ale pouze s motorem G121 , bývalá G150 už není v nabídce .

Po cestě zpět jsme ještě zastavily u Hondy, aby byl fakt výběr . Tam jsme projely HR-V 1,5 Turbo sport ( 182 koní ) . Hned se z ní stal další kandidát, cenovka kolem 700 tis. kč není nejhorší.

Takže to kámoš zhodnotil a hned na začátku mu vypadl Karoq, protože 1.5 TSI byl dost mdlý a 2.0 TSI zase cenově mimo.
Taky vypadla CX-30 G150, protože konfigurace výbavy je fakt tragická a příplatek za další paket safety ji posouvá úplně mimo.

Teď zbyla mírně jetá Ateca 2.0 TSI AWD , nebo za ty samé peníze nová HR-V 1,5 Turbo sport.

Když jsem si to tak procházel sám za sebe, tak zjištuji, že mi Mazda už taky nemá co nabídnout a její ceník se dost přiblížil hranici, kde už je velký výběr aut s lepší motorizací. Pokud bych příště chtěl nové auto asi by to teď byla právě Honda HR-V 1,5 Turbo sport a za mě určitě manuál.
Kdybych byl ochotný kouknout po starším a zkousnul bych automat, tak tam by vyhrála Ateca FR 2.0 TSI
 
@vladas75 kdybych se rozhodoval mezi HRV a Atecou, tak bych měl docela oříšek. Buď bych to musel brát z pohledu techniky (spíš jsem měl napsal výdrže) a nebo "požitku" z jízdy. Kdybych věděl že to auto budu mít 8-10-12 let (současný mps u nás hnije už 14 rokem) tak bych jednoznačně volil Hondu. Ale pokud bych se chtěl projet,užít si to a mít auto "dvou radostí" - když ho koupím a když ho za 4 roky prodám - tak jdu do tý Atecy.
Rodinný známý (55let) kupoval HRV taky v Budějovicích s 1.5 benzínem před cca rokem a půl. Motor velice slušný chování navíc dětský bolístky se na něm vychytaly už na Civicu, interiér prostě Japonec + Honda, ale ten podvozek to je něco strašidelnýho. Na dálnici plave, jakýkoliv vetříček s autem hýbe jak s pírkem, do zatáčky bych to auto raději přenesl než projel + jestli někomu vadí zadní vlečná/tuhá náprava, tak tady se opravdu moc nepovedla. A právě zadní náprava je dle mě ten viník toho vzrůša při jízdě (To jsou i slova známého ne jen moje). Ale jinak to auto po technický stránce má slušnej předpoklad že bude jezdit i za 10 let bez větších servisních problémů. Asi jako Lada Niva - Lamborghini to není, ale zato jede pořád
 
Poslední úprava:
Rodinný známý (55let) kupoval HRV taky v Budějovicích s 1.5 benzínem před cca rokem a půl
To byl ještě atmosfericky motor ? Myslím že právě u 1.5 turbo sport došlo i k úpravě nastavení podvozku
 
Ano, on má ještě tu 1.5 bez turba. Asi měsíc nebo za jak dlouho potom co to koupil tam už narobovali tu 1.5 z Civicu s tujbem
Nikdy jsem tyhle malý přifoukávaný motory nemusel, ale v bohužel doba je jaká je a i já mám v katalogu možných budoucích povozů zaškrtnutýho civica s touhle 1.5 turbem a jelikož ten motor už je dost ozkoušenej a porodní bolístky vyřešený už pár let tak se ho vůbec nebojím. Honda benzíny taky umí dělat. To bych se spíš bal toho VW group 2.0 TSI. Taky DSG mi nesmí do baráku - to ale vše v případě dlouhodobýho vlastnictví >120000km/>5let.
Pokud bych auto kupoval jako spotřební zboží a každých 4-5let ho obměňoval tak jdu raději do Atecy.
 
Poslední úprava:
I já bych se příkláněl k 1.5 turbu od Hondy. Zatím určitě vím, že moje současná M6 je s největší pravděpodobností moje poslední Mazda, protože Mazda fakt nic kloudnýho nenabízí a Skyactiv-X si myslím, že není cesta správným směrem. Osobně jsem tak trochu odpůrcem koncernu a pokud by se radikálně nic nezměnilo, tak by M6 za nějaký rok vystřídala právě Honda HR-V 1.5 Turbo sport, už asi i vzhledem k věku ve kterém bych auto měnil a tedy zase k návratu k vyššímu posezu ;)
 
@vladas75 nebo nějakou ojetou CX7. Kvalitní (ideálně 2011) a silný motor, zastaralá elektronika fungující na bázi elektronek z katody Olomouc a magie Harryho Pottera na který se nemůže snad nic posr...., tvým nejlepším kamarádem se stane majitel benzínové pumpy se spotřebou +12litrů N98/100, 4x4 i s automatem (hydrodynamickým měničem točivého momentu), a pokud zrovna nehoří uprostřed silnice, tak najede mnoho kilometrů.
 
Back
Top