Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Malinko mimo téma, že?Zdar mazdáci .Kolik % je schopny dat Hyundai dolu z ceny? Mam v merku enko i30 po faceliftu a zajimalo by me co se da usmlouvat....
Zdar mazdáci .Kolik % je schopny dat Hyundai dolu z ceny? Mam v merku enko i30 po faceliftu a zajimalo by me co se da usmlouvat....
ahoj, no a jak to auto vlastně jezdí.. jaký máš pocit z jízdy, co podvozek? to co píšeš je prostě SW to se časem vychytá, ikdyž stávat by se to pochopitelně nemělo, ale v dnešní zrychlené době a velké konkurenci si automobilka nemůže dovolit půl roku ladit "blikátka" v interiéru... teda pokud se nejedná vyloženě o bezpečnostní asistenty, to by byl pochopitelně malér.Jak tohle auto mohli pustit do provozu
ahoj, no a jak to auto vlastně jezdí.. jaký máš pocit z jízdy, co podvozek? to co píšeš je prostě SW to se časem vychytá, ikdyž stávat by se to pochopitelně nemělo, ale v dnešní zrychlené době a velké konkurenci si automobilka nemůže dovolit půl roku ladit "blikátka" v interiéru... teda pokud se nejedná vyloženě o bezpečnostní asistenty, to by byl pochopitelně malér.
no abych tě trochu uklidnil, tak mazdička mi dělá stále velkou radost. pár dní zpátky prošla opět ruční očistou včetně interiéru a jedit s ní je pro mě pořád zážitek tím jsem chtěl jen podotknout, že je o ní pečlivě postaráno. tak se drž pane a buď v klidu, pokud nejde o život, jde o užij svátky
Keď Mazda predá ročne x-desiatok tisíc "eko" áut, možno im niečo také bude v EÚ dovolené predávať. V súčasnosti by za to bol taký ekopoplatok že by hatchback stál 3mil (môj názor)tak tohle taky není marný https://auto-mania.cz/hyundai-kona-n-dostane-dvoulitr-a-volitelne-i-automatickou-prevodovku-n-dct/
Kia, Hyundai, Ford, Toyota apod si vesele chrlí různý silnější káry . Sakra proč Mazda přeci jenom nepustí taky nějaký silnější model
jasně, ale ekopoplatek platí všichni. Je to škoda, Mazda přestává být v Evropě konkurence schopná. Je to spíš taková srdcovka, co už nemá spoustě zájemců co nabídnout. Kdo hledá atmosferický motor s manuální převodovkou, ještě ji do hledáčku zařadí, ale takových lidí moc neníKeď Mazda predá ročne x-desiatok tisíc "eko" áut, možno im niečo také bude v EÚ dovolené predávať. V súčasnosti by za to bol taký ekopoplatok že by hatchback stál 3mil (môj názor)
V súčasnosti platí, že automobilky by vo všeobecnosti v rokoch 2020 a 2021 mali dosiahnuť flotilové emisie na úrovni 95 gramov CO2 na jeden kilometer. „Táto úroveň emisií zodpovedá spotrebe približne 4,1 l/100 km benzínu alebo 3,6 l/100 km nafty,“ informuje Európska komisia (EK).
Od roku 2019 platí, že výrobcovia musia pri prekročení limitov za každé predané auto zaplatiť pokutu vo výške 95 eur za nadlimitný gram CO2.
to je spotřeba lehce přes 10l v pohodě na takovej trhač asfaltu využiješ vůbec ten potenciál?Country Tourer s 300 koňmi
Až na to udělá EDS software, tak by to pochopitelně šlo (i naklonovat, modul do flasheru mám).Sorry, som cez Tapatalk, tak som si nevsimol. Dik za info. Tych 300k vyzera good. Myslis, ze by podobne slo ladit aj novu 169kW verziu? Lebo po tom fl mam pocit, ze je este krajsia a ten pohon Twinster a podvozok by si asi zasluzili viac vykonu
Žádný extra trhač to není, jede to tak akorát.to je spotřeba lehce přes 10l v pohodě na takovej trhač asfaltu využiješ vůbec ten potenciál?
Já ti nevím. Mně je třeba daleko příjemnější než něco 300hp+, že Mazda pořád pokračuje s Miatou. Nejsou dávno doby, co třeba Toyota měla po poslední Celice dlouhej půst a to bylo doslova k uzoufání - největší automobilka světa a "sportovnější" měla tak akorát ISkový lexe. A když konečně přišlo sotva dvousetkoňový GT86, byl kolem toho poprask jako blázen. A tuhle ne úplně vydařenou káru až loni doplnilo to bmwtoyo, kterýmu se nestyděj říkat Supra... Takže on ten Yaris je teď třetí sportovní auto (a možná terpve první čistě toyotí) a tomu bych teda zrovna chrlení neříkal, navíc o vydařenosti těch aut se dají vést dlouhé debaty. A o prodejnosti ještě delší. Je to prostě tenkej led. Mě vůbec neuráží, že se na něj Mazda nepouští. Podstatnější mi přijde, aby si udržela svou tvář.Kia, Hyundai, Ford, Toyota apod si vesele chrlí různý silnější káry . Sakra proč Mazda přeci jenom nepustí taky nějaký silnější model