Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Pro taky ten odkaz na daleko větší trh.Hm, tak to je asi nesplniteľná úloha 1.6 sa v SK nedá zohnať (na trhu nie je ani jeden kus). 2.0T by bolo výkonovo akurát, len tá spotreba je už nad (mojou) únosnou hranicou.
Mě se teda Novy Civic líbí mnohem víc nez předchozí generace.. interiér stále neni jako v Mazde ale ta silueta liftbacku je obrovské lákadlo, které uz Mazda u nových vozů bohužel nenabízí..Mám v merítku Mazdu 6 GL (2.0), ale po prečítaní skúseností s kvalitou veľmi málo odolného laku (ktorý sa od GH veľmi nezmenil) začínam (aj ja) premýšľať o nevernosti Mazdy a obzerám sa po inej značke. Priznám sa, že Mazde môže konkurovať málokto (dizajn, podzvodok, motor), ale po miernom upravení požiadaviek sa mi do hľadáčika dostal Opel Insignia. V rozpočte do 600 000 CZK pravdepodobne iba s motorom 1.5 T. Viem, že @shr3k má skúsenosti s týmto modelom, ale v oveľa výkonnejšej konfigurácií. Ak by sa však našiel aj iný (ne)spokojný užívateľ bol by som vďačný za jeho rady.
Btw.: škoda dizajnu nového Civicu, ktorý nie je veľmi pohľadný, lebo tá oturbená 1.5-ka je celkom chválená. A to aj preto, že pocitovo má vyrovnaný výkonový priebeh pripomínajúci motory bez turba.
Mám v merítku Mazdu 6 GL (2.0), ale po prečítaní skúseností s kvalitou veľmi málo odolného laku (ktorý sa od GH veľmi nezmenil)
Určitě si nemysli, že s kvalitou laku jsou na tom jiné značky za podobnou cenu lépe. Každý výrobce je z důvodu konkurenceschopnosti nucen aplikovat vodou ředitelné laky, které se jednodušše lépe nanášejí, umožňují tenší vrstvu, nižší spotřebu barvy => snižování emisí továrny a možná i CO2 jako takového na výrobu auta (nevím přesně, podle čeho se počítají ty sankce).Mám v merítku Mazdu 6 GL (2.0), ale po prečítaní skúseností s kvalitou veľmi málo odolného laku (ktorý sa od GH veľmi nezmenil) začínam (aj ja) premýšľať o nevernosti Mazdy a obzerám sa po inej značke...
Určitě si nemysli, že s kvalitou laku jsou na tom jiné značky za podobnou cenu lépe. Každý výrobce je z důvodu konkurenceschopnosti nucen aplikovat vodou ředitelné laky, které se jednodušše lépe nanášejí, umožňují tenší vrstvu, nižší spotřebu barvy => snižování emisí továrny a možná i CO2 jako takového na výrobu auta (nevím přesně, podle čeho se počítají ty sankce).
Ten lak je naozaj problém, i keď počul som, že napr. taký Hyundai nie je na tom o moc lepšie. Na druhej strane veľmi ťažko sa hľadá konkurent Mazde 6 (samozrejme v podobnej cenovej hladine).
Souhlas. Kromě toho mi přijde, že tady opět vyplouvá dojmologie na základě "starých pověstí českých", že Mazdy mívaly slabou antikorozní ochranu, ovšem šlo o vozy vyrobené do let cca r. 2005-8. Což je podle všeho pravda, ale spousta lidí si ty pověsti transponuje i na novější vozy. Pokud si přečtete více zpráv majitelů na tomto fóru, tak zjistíte, že na rez si nadále stěžují majitelé těchto starších vozů, plus majitelé aut nevyrobených v Japonsku, ale zejména v Mexiku - tam snad ani ne na karoserii, ale jen na některé díly, které se ani nelakují barvou karoserie, ale pokovují apod.Málo kdo má technické vybavení, aby si mohl vybírat auta podle síly laku. Mazda má zase jiné kvality. Kdo chce, může si pořídit na exponovaná místa ochranné fólie. Navíc, nejde jen o lak, ale o protikorozní ochranu celkově, např. pozinkováním...
No nevím, takový sedan v prakticky v základní použitelné výbavě mega a čtvrt https://www.mercedes-benz.cz/passen...ode/CCci/CZ/cs/MJR94QQY?pid=direct_link_entryzbezne koukam na cenik Mazda 6 vs M-B C-klasse a ze bych mel pocit, ze by se to lisilo zas o tolik, tak ten teda nemam.
Pokud jsem přehlédl něčí stížnost, která nespadá do těchto kategoriíí, tak se omlouvám, nějaké výjimky jistě mohou existovat.
No nevím, takový sedan v prakticky v základní použitelné výbavě mega a čtvrt https://www.mercedes-benz.cz/passen...ode/CCci/CZ/cs/MJR94QQY?pid=direct_link_entry
Málo kdo má technické vybavení, aby si mohl vybírat auta podle síly laku. Mazda má zase jiné kvality. Kdo chce, může si pořídit na exponovaná místa ochranné fólie. Navíc, nejde jen o lak, ale o protikorozní ochranu celkově, např. pozinkováním...
Přesně tak. Meďour nebo Bavor se blíží cenou, ale jako holátka. Když dopočítáš cenu na srovnatelnou výbavu, tak ty příplatky jsou docela masakr.No nevím, takový sedan v prakticky v základní použitelné výbavě mega a čtvrt https://www.mercedes-benz.cz/passen...ode/CCci/CZ/cs/MJR94QQY?pid=direct_link_entry
Přesně tak. Meďour nebo Bavor se blíží cenou, ale jako holátka. Když dopočítáš cenu na srovnatelnou výbavu, tak ty příplatky jsou docela masakr.
Prodával jsem teda akorát tříletou CX-3 r.v. 2016, najeto asi 45tkm (čím dál míň si to pamatuju), hory, dovolený, parkovaná venku... žádný dodatečný nástřiky nebo péče. Před prodejem na TK podvozek jako kdyby před měsícem vyjela z továrny. 6 a 3 jsem prodával jen dvouleté, ale víc najeto (70), negáražované, opět podvozek víceméně bez náznaku rzi. Tak nevím jak jsou na tom BMW, ale pochybuju že to pak za další dva tři roky u Mazdy najednou všechno tragicky zrezne.
Lak mají stejně slabý (+- desítky µm) víceméně všechny normální značky, je to i kvůli ekologii, jak někdo psal. Stačí se na webu mrknout na nějaká videa, kde to měří. Velká výjimka jsou Porsche, jestli si to dobře pamatuju, tam je to výrazně lepší.
Co se týká ceny, jestli koukáme na stejné ceníky, já se asi u prémie nedostal pod 1.5m s výbavou, jako má 6 za mega (když jsem si kupoval tu poslední). To není malý rozdíl. Ano, samozřejmě člověk může moře věcí oželet, hlavně aby měl nereznoucí kočár, co budou sousedi i za deset let závidět. Nebo to oželet i u Mazdy, a mít je za deset let dvě, i s jinými výhodami, co to přinese, např. záruka nebo pevnost nové kastle a obvykle i stoupající bezpečnost . Tyhle dvě filozofie spolu soutěží od pradávna, já mám radši vždy novější auto a menší nebo žádné dluhy, někdo má filozofii opačnou, někdo si může dovolit novou prémii bez dluhů každé dva roky a tohle dilemma řešit nemusí.