- 1 809
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mazda3 měla 70 mikronů v kterém místě přesně? To mi přijde dost úlet, na kapotě a střeše musí být určitě víc? Ale v některých místech bych tomu věřil, že to může být kolem 80. Nicméně, nevěř moc tomu, že nové auta napříč všema značkama mají výrazně kvalitnější laky (čest výjimkám, ale tam je ta pořizovací cena asi úplně jinde). V minulosti to bylo jinak, ty moderní laky jsou zase kompromisy. Všechny moderní laky napříč všema značkama jsou na nových autech vodou ředitelné a ty mašiny to nanášejí v co nejmenším množství => méně barvy == méně emisí, menší pokuty a tak dále. Tím neobahuju mazdu, ty laky jsou fakt měkké...Podívej nevím nemeril sem to. Ale když mi mechanik před 15 lety měřil lak v Německu na e46 kterou jsem tam kupoval jako jetou mělo to kolem 140 mikronů.
Tuhle sem cumel na video o leštění a měřil tam novou Mazdu 3 a měla cca 70 mikronů a říkal ze MB má kolem 200 mikronů. A ze maj MB silnej a tvrdej lak se říkalo vždy. Tak něco na tom bude.
To se říkávalo Nissanu Primeře P11 kvůli "ledvinkám" který se podobaly v tý době právě BMW.Ano, ne nadarmo se říká Mazdě Japonské BMW. Souhlas prémiovka, jen prémie mají silnější nástřik barvy? Škoda.....
Když jsem onehdá nechal přeměřit svoje bejvalý BM 2014 SoulRed tak od čumáku do prostředka kapoty (nejptejte se mě jak to dokázali) mělo 120 mikronů a odtamtud dál dozadu 90. Souhlasím ale že problém je ten měkký lak, ve kterym se ukážou vrypy i po padajícím listí. Jak je něco ekologický,tak to většinou stojí zaMazda3 měla 70 mikronů v kterém místě přesně? To mi přijde dost úlet, na kapotě a střeše musí být určitě víc? Ale v některých místech bych tomu věřil, že to může být kolem 80. Nicméně, nevěř moc tomu, že nové auta napříč všema značkama mají výrazně kvalitnější laky (čest výjimkám, ale tam je ta pořizovací cena asi úplně jinde). V minulosti to bylo jinak, ty moderní laky jsou zase kompromisy. Všechny moderní laky napříč všema značkama jsou na nových autech vodou ředitelné a ty mašiny to nanášejí v co nejmenším množství => méně barvy == méně emisí, menší pokuty a tak dále. Tím neobahuju mazdu, ty laky jsou fakt měkké...
Podívej ona ta E46 taky byla lakovaná v dost starší lakovně a dost staršími technologiemi, než aktuální auta (tedy kromě těch ručně lakovaných).Podívej nevím nemeril sem to. Ale když mi mechanik před 15 lety měřil lak v Německu na e46 kterou jsem tam kupoval jako jetou mělo to kolem 140 mikronů.
Tuhle sem cumel na video o leštění a měřil tam novou Mazdu 3 a měla cca 70 mikronů a říkal ze MB má kolem 200 mikronů. A ze maj MB silnej a tvrdej lak se říkalo vždy. Tak něco na tom bude.
Jo jasný hlavně tehdy se na ekologii nehrálo a jelo se ještě na kvalitu.Podívej ona ta E46 taky byla lakovaná v dost starší lakovně a dost staršími technologiemi, než aktuální auta (tedy kromě těch ručně lakovaných).
Taky nám pak lakýrníci nevydrželi a umírali na rakovinu jater. Já mám třeba auto lakované ručně a je to dost rozdíl (jednak je nalakované úplně všude všemi vrstvami, ale také ta tloušťka je mnohem větší).Jo jasný hlavně tehdy se na ekologii nehrálo a jelo se ještě na kvalitu.
Díky za to video toho lakýrníka. On i jeho "továrna" je dneska opravdu legendární. Rád jsem se koukl na to, jak to tam plácal. Taková ruční práce na kvalitní bílý základ Vynikající performance.Pardon je to trosku víc viděl sem to zde. Nicméně některý místa melí jen lehce přes 70 zadní sloupek měl 100
Samo třeba jiná barva muže mít víc, ale jiná klidně min a toho se bojím ?
Jo jasný hlavně tehdy se na ekologii nehrálo a jelo se ještě na kvalitu.
No vím dokonce o jednom BMW s ruční malbou.
Dělal to takovej starej lakýrník jménem Andy Warhol obyčejnou štětkou na takovou starou kraksnu jménem M1… hold měl na to koule. Řekl bych že tam lak půjde měřit v mm.
co je na Skyactiv-G nepoctivého ??? Řekl bych jedna z nejspolehlivějších atmosfér a ohledně rezivění, tak to už je takový starý hospodský mýtus , poslední ročníky jsou na tom srovnatelně s konkurencínabrat poctivý atmosféry
Neznám všechny německé modely, ale zrovna otcovo BMW 5 (530 nebo 540d) to má hezky na volantu na levý palec.Například čekat kdy konečně Germany dospěje k tomu že uříznou tu obludnost tempomatu pod volantem kde na to nevidíš a dají jej na volant a nebudou zkur....ou páku starou vic jak 10 let strkat i do nového auta (jo je to pořád ta stejná).
Ano BMW v posledních modelové rada to pochopila, tohle byla narážka na čtyři kruhy.Neznám všechny německé modely, ale zrovna otcovo BMW 5 (530 nebo 540d) to má hezky na volantu na levý palec.
Skyactiv - G je poctivá atmosféra ale osobně ten přiškrcený výkon je k pláči obzvlaště v 2.0l provedení. A rezavění? Podívej se na všechny M3 v letech 2017 až 2019. Všude spodek rezavý jak liška.co je na Skyactiv-G nepoctivého ?? Řekl bych jedna z nejspolehlivějších atmosfér a ohledně rezivění, tak to už je takový starý hospodský mýtus , poslední ročníky jsou na tom srovnatelně s konkurencí
Mám M6 2.0 G165 manuál, osobně se mi nezdá výkon k pláči.ale osobně ten přiškrcený výkon je k pláči obzvlaště v 2.0l provedení. A rezavění? Podívej se na všechny M3 v letech 2017 až 2019. Všude spodek rezavý jak liška.
Měl jsem VW Polo Highline 2014 a měl tempomat komplet na volantu, tak nemohu tvoji myšlenku úplně podpořit. Ale je pravda, že např. Škodovka nebo Seat (můj Leon je toho důkazem) nedostávají tyto plné funkce, aby VW vůbec prodal svoji domácí značku. Takže i Leon má tempomat na páčce.Například čekat kdy konečně Germany dospěje k tomu že uříznou tu obludnost tempomatu pod volantem kde na to nevidíš a dají jej na volant a nebudou zkur....ou páku starou vic jak 10 let strkat i do nového auta (jo je to pořád ta stejná).
Neslo mi o výrobce ale o umístění, jak říkám jsem rád za Mazdu která ma tyto funkce na Volantu. VW teď u novych modelu po 2020 už ma to na volantu, ale cokoliv mezi 2010 a 2020 i premiovka je na páčce.Měl jsem VW Polo Highline 2014 a měl tempomat komplet na volantu, tak nemohu tvoji myšlenku úplně podpořit. Ale je pravda, že např. Škodovka nebo Seat (můj Leon je toho důkazem) nedostávají tyto plné funkce, aby VW vůbec prodal svoji domácí značku. Takže i Leon má tempomat na páčce.
A páčky nejsou deset let staré, naše sesterská firma KOSTAL je totiž vyrábí, takže nemáš pravdu. Možná jsou designově podobné, ale jinak je to jiná páka
. Rovněž páky do Mercedesa, BMW, Fiat i Mazdy jsou od KOSTAL.......